Komunikaty PR

Innowacje dla graczy od Infinix nagrodzone podczas Mobile World Congress 2024

2024-03-01  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Zaprezentowana podczas tegorocznego Mobile World Congress koncepcyjna technologia Infinix do gier mobilnych, która osiągnęła wynik 2,215,639 punktów w teście AnTuTu, została wyróżniona kilkoma nagrodami Best of MWC 2024, przyznawanymi przez branżowe media.

Cieszymy się z możliwości zaprezentowania podczas MWC, jak przesuwamy granice technologii gier mobilnych na zupełnie nowy poziom. Ogromny zaszczyt, jakim jest zdobycie cenionych nagród Best of MWC 2024 od znanych na całym świecie mediów, to jednocześnie wyraz uznania dla naszego zaangażowania w dostarczanie najnowocześniejszych technologii do rozgrywek mobilnych, które inspirują młodych profesjonalnych graczy na całym świecie. To wyróżnienie potwierdza nasze zaangażowanie w ciągłe zapewnianie najbardziej ekscytujących wrażeń z gier dla następnej generacji graczy - powiedział Tony Zhao, Dyrektor Generalny Infinix.

Nowa technologia osiągnęła wysoki wynik 2,215,639 punktów w teście AnTuTu. Było to możliwe dzięki procesorowi MediaTek Dimensity 9300, autorskiemu półprzewodnikowemu systemowi chłodzenia powietrzem CoolMax oraz zastosowaniu sztucznej inteligencji

Ta innowacja została wyróżniona nagrodą Gadgety Awards Best of MWC 2024, przyznawaną najlepszym i najnowocześniejszym rozwiązaniom elektroniki użytkowej, została także uznana za Best of MWC 2024 przez portal technologiczny GadgetMatch

Nagrody od mediów otrzymały również inne autorskie technologie Infinix. 

Infinix E-Color Shift:

  • Best in Show MWC 2024 według portalu Trusted Reviews,

  • Best of MWC 2024 według portalu Yanko Design,

  • Best of MWC 2024: Najlepszy telefon według portalu Mashable Middle East.

AirCharge:

  • najlepszy produkt MWC 2024 według portalu FoneArena.

 


Infinix Mobility to założona w 2013 roku, szybko rozwijająca się marka technologiczna, która projektuje, produkuje i sprzedaje na całym świecie inteligentne urządzenia marki Infinix. To modne, wydajne i przystępne cenowo inteligentne urządzenia, które zapewniają użytkownikom na całym świecie dostęp do najnowszych, najlepszych w swojej klasie technologii. 

Więcej informacji: https://infinixstore.eu/   

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.