Komunikaty PR

Innowacyjna aplikacja Mój DHL dla kompleksowej obsługi paczek

2023-06-22  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

DHL Parcel zapewnił swoim klientom możliwość kompleksowej obsługi paczek, uruchamiając innowacyjną aplikację Mój DHL. Od teraz każdy, kto korzysta z usług DHL będzie mógł nie tylko sprawdzić aktualny status przesyłki, ale też m.in. zlokalizować i skontaktować się z kurierem. Aplikacja jest bezpłatna i dostępna dla użytkowników smartfonów oraz komputerów.

Potrzeby klientów na pierwszym miejscu

Konsumenci coraz częściej i chętniej korzystają z zakupów online. Jak wynika z raportu opracowanego przez Polski Instytut Transportu Drogowego wraz z Last Mile Experts i Otimo: ,,Ostatnia mila dla e-commerce”, w Polsce już około 50% paczek nadawanych jest do punktów PUDO lub automatów paczkowych. Podobnych wniosków dostarcza badanie przeprowadzone przez DHL na grupie 5000 konsumentów w całej Europie. Wynika z niego, że w Polsce 54% klientów preferuje odbieranie przesyłek w automatach paczkowych. Co ciekawe w krajach takich jak Hiszpania, Francja, Niemcy czy Holandia konsumenci wciąż najchętniej paczki odbierają w swoich domach.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, DHL od ubiegłego roku buduje mocną sieć automatów paczkowych DHL POP BOX. To jednak nie wszystko.

- Słuchamy naszych klientów i nieustannie wdrażamy kolejne rozwiązania, których oczekują. Na bieżąco badamy zadowolenie klientów prowadząc badanie NPS. Nie tylko śledzimy zmiany w skłonności do polecania naszych usług, ale także prosimy odbiorców o ich uwagi i komentarze, które pomogą nam jeszcze lepiej dostarczać paczki. Od III kwartału 2022 roku wprowadziliśmy już wiele pozytywnych zmian. W powiadomieniach wysyłanych do klientów podajemy numer telefonu do kuriera, dokładny termin planowanej dostawy, kwotę pobrania i sposób płatności dla zamówień z płatnością przy odbiorze, a dodatkowo w nowych powiadomieniach stawiamy na bardziej bezpośrednią i intuicyjną formę wizualnąwyjaśnia Anna Jędryka – Dyrektor ds. komunikacji marketingowej i sprzedaży detalicznej.

Te i wiele innych funkcji posiada również aplikacja Mój DHL, która już jest dostępna.

Szybkość, elastyczność i swoboda

Dzięki aplikacji Mój DHL śledzenie i zarządzanie przesyłkami stanie się jeszcze łatwiejsze. Użytkownicy aplikacji będą mieli pod ręką wszystko, czego potrzebują, by sprawnie zarządzać swoją przesyłką, nadać, ją odebrać, a także śledzić jej status. To, co mocno wyróżni nowe rozwiązanie DHL to możliwość zlokalizowania kuriera i skontaktowania się z nim. Aplikacja wskaże także przybliżoną lokalizację kuriera w danym momencie. To możliwe dzięki połączeniu systemu z mapą. Dla użytkowników dostępna będzie również opcja “Nawiguj do”, która wyznaczy trasę do wybranego punktu DHL POP lub automatu DHL POP Box w aplikacji z mapami.

W aplikacji klient będzie mógł zlokalizować kuriera i skontaktować się z nim, sprawdzić aktualny status przesyłki, ale również zmienić datę lub adresu doręczenia, a także przekierować przesyłkę do punktu POP lub automatu DHL POP BOX. Aplikację Mój DHL będzie można zainstalować na smartfonie z systemem Android lub iOS lub skorzystać z niej z poziom komputera. Według badania DHL kupujący w Polsce zdecydowanie bardziej preferują zakupy za pośrednictwem komputera – 72% niż smartfona – 27%, czy tabletu – 1%.  

Dzięki wykorzystanej technologii PWA (przyp. red. progressive web app), aplikacja DHL jest niezwykle ‘lekka’, zajmuje mało miejsca na smartfonie i nie spowalnia działania telefonu. PWA umożliwia też łatwe korzystanie z jej wszystkich możliwości w dowolnej przeglądarce internetowej, zarówno na urządzeniach mobilnych jak i stacjonarnych, np. laptopach.

- Jak wskazują badania, klienci coraz częściej decydują się na dostawy w systemie out of home, dzięki czemu swoje zakupy mogą odbierać w najbardziej dogodnym dla siebie czasie i miejscu. Dlatego tak ważna jest silna sieć POP i automatów paczkowych, którą DHL Parcel wciąż rozbudowuje. Dziś mamy już ponad 14 000 punktów. Jednak w odpowiedzi na potrzeby konsumentów regularnie dostarczamy też nowe i wygodne rozwiązania technologiczne.  Najnowszym z nich jest aplikacja Mój DHL, której obsługa jest niezwykle intuicyjna. Wśród innych tego typu aplikacji wyróżnia ją możliwość śledzenia drogi, którą pokonuje kurier z przesyłką, a także bezpośredni kontakt z nim. To rozwiązania oczekiwane przez klientów, dla których dziś elastyczność dostaw, swoboda odbioru i szybki kontakt są kluczowe dodaje Anna Jędryka.

Dodatkowym udogodnieniem w aplikacji dla osób zamawiających przesyłki do automatów DHL POP BOX będzie opcja zdalnego otwarcia skrytki, która pozwoli uniknąć kolejek przy ekranie automatu. Użytkownicy aplikacji Mój DHL będą również mogli za jej pośrednictwem dokonać wcześniejszej płatności przesyłek za pobraniem (Blik, karta płatnicza, szybki przelew), tak aby użytkownik jeszcze szybciej mógł odbierać przesyłki z automatów POP BOX.


Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
DHL Parcel Polska
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE Biuro prasowe
2024-05-16 | 10:30

PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE

UNLEASH SPACE CONNECTIVITY WITH THORIUM SPACE - PREZENTACJA OSIĄGNIĘĆ I STRATEGII SPÓŁKI Już 21 maja w gmachu Muzeum Wojska Polskiego na warszawskiej Cytadeli, odbędzie
IT i technologie Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
2024-05-16 | 10:00

Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA

16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz
IT i technologie Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy
2024-05-16 | 09:51

Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy

Niedawna ankieta przeprowadzona wśród 600 specjalistów IT ujawniła, że małe i średnie firmy (sektor MŚP) są bardziej przekonane do sztucznej inteligencji i korzyści z niej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.