Komunikaty PR

Innowacyjna aplikacja Mój DHL dla kompleksowej obsługi paczek

2023-06-22  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

DHL Parcel zapewnił swoim klientom możliwość kompleksowej obsługi paczek, uruchamiając innowacyjną aplikację Mój DHL. Od teraz każdy, kto korzysta z usług DHL będzie mógł nie tylko sprawdzić aktualny status przesyłki, ale też m.in. zlokalizować i skontaktować się z kurierem. Aplikacja jest bezpłatna i dostępna dla użytkowników smartfonów oraz komputerów.

Potrzeby klientów na pierwszym miejscu

Konsumenci coraz częściej i chętniej korzystają z zakupów online. Jak wynika z raportu opracowanego przez Polski Instytut Transportu Drogowego wraz z Last Mile Experts i Otimo: ,,Ostatnia mila dla e-commerce”, w Polsce już około 50% paczek nadawanych jest do punktów PUDO lub automatów paczkowych. Podobnych wniosków dostarcza badanie przeprowadzone przez DHL na grupie 5000 konsumentów w całej Europie. Wynika z niego, że w Polsce 54% klientów preferuje odbieranie przesyłek w automatach paczkowych. Co ciekawe w krajach takich jak Hiszpania, Francja, Niemcy czy Holandia konsumenci wciąż najchętniej paczki odbierają w swoich domach.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, DHL od ubiegłego roku buduje mocną sieć automatów paczkowych DHL POP BOX. To jednak nie wszystko.

- Słuchamy naszych klientów i nieustannie wdrażamy kolejne rozwiązania, których oczekują. Na bieżąco badamy zadowolenie klientów prowadząc badanie NPS. Nie tylko śledzimy zmiany w skłonności do polecania naszych usług, ale także prosimy odbiorców o ich uwagi i komentarze, które pomogą nam jeszcze lepiej dostarczać paczki. Od III kwartału 2022 roku wprowadziliśmy już wiele pozytywnych zmian. W powiadomieniach wysyłanych do klientów podajemy numer telefonu do kuriera, dokładny termin planowanej dostawy, kwotę pobrania i sposób płatności dla zamówień z płatnością przy odbiorze, a dodatkowo w nowych powiadomieniach stawiamy na bardziej bezpośrednią i intuicyjną formę wizualnąwyjaśnia Anna Jędryka – Dyrektor ds. komunikacji marketingowej i sprzedaży detalicznej.

Te i wiele innych funkcji posiada również aplikacja Mój DHL, która już jest dostępna.

Szybkość, elastyczność i swoboda

Dzięki aplikacji Mój DHL śledzenie i zarządzanie przesyłkami stanie się jeszcze łatwiejsze. Użytkownicy aplikacji będą mieli pod ręką wszystko, czego potrzebują, by sprawnie zarządzać swoją przesyłką, nadać, ją odebrać, a także śledzić jej status. To, co mocno wyróżni nowe rozwiązanie DHL to możliwość zlokalizowania kuriera i skontaktowania się z nim. Aplikacja wskaże także przybliżoną lokalizację kuriera w danym momencie. To możliwe dzięki połączeniu systemu z mapą. Dla użytkowników dostępna będzie również opcja “Nawiguj do”, która wyznaczy trasę do wybranego punktu DHL POP lub automatu DHL POP Box w aplikacji z mapami.

W aplikacji klient będzie mógł zlokalizować kuriera i skontaktować się z nim, sprawdzić aktualny status przesyłki, ale również zmienić datę lub adresu doręczenia, a także przekierować przesyłkę do punktu POP lub automatu DHL POP BOX. Aplikację Mój DHL będzie można zainstalować na smartfonie z systemem Android lub iOS lub skorzystać z niej z poziom komputera. Według badania DHL kupujący w Polsce zdecydowanie bardziej preferują zakupy za pośrednictwem komputera – 72% niż smartfona – 27%, czy tabletu – 1%.  

Dzięki wykorzystanej technologii PWA (przyp. red. progressive web app), aplikacja DHL jest niezwykle ‘lekka’, zajmuje mało miejsca na smartfonie i nie spowalnia działania telefonu. PWA umożliwia też łatwe korzystanie z jej wszystkich możliwości w dowolnej przeglądarce internetowej, zarówno na urządzeniach mobilnych jak i stacjonarnych, np. laptopach.

- Jak wskazują badania, klienci coraz częściej decydują się na dostawy w systemie out of home, dzięki czemu swoje zakupy mogą odbierać w najbardziej dogodnym dla siebie czasie i miejscu. Dlatego tak ważna jest silna sieć POP i automatów paczkowych, którą DHL Parcel wciąż rozbudowuje. Dziś mamy już ponad 14 000 punktów. Jednak w odpowiedzi na potrzeby konsumentów regularnie dostarczamy też nowe i wygodne rozwiązania technologiczne.  Najnowszym z nich jest aplikacja Mój DHL, której obsługa jest niezwykle intuicyjna. Wśród innych tego typu aplikacji wyróżnia ją możliwość śledzenia drogi, którą pokonuje kurier z przesyłką, a także bezpośredni kontakt z nim. To rozwiązania oczekiwane przez klientów, dla których dziś elastyczność dostaw, swoboda odbioru i szybki kontakt są kluczowe dodaje Anna Jędryka.

Dodatkowym udogodnieniem w aplikacji dla osób zamawiających przesyłki do automatów DHL POP BOX będzie opcja zdalnego otwarcia skrytki, która pozwoli uniknąć kolejek przy ekranie automatu. Użytkownicy aplikacji Mój DHL będą również mogli za jej pośrednictwem dokonać wcześniejszej płatności przesyłek za pobraniem (Blik, karta płatnicza, szybki przelew), tak aby użytkownik jeszcze szybciej mógł odbierać przesyłki z automatów POP BOX.


Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
DHL Parcel Polska
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska kolej potrzebuje zarówno nowych inwestycji, jak i realizacji prac utrzymaniowych istniejących linii. Temu do tej pory poświęcano za mało uwagi

Długość linii kolejowych w Polsce w eksploatacji wyniosła w 2023 roku 19 574 km – podał Urząd Transportu Kolejowego. W ocenie regulatora parametry linii kolejowych z roku na rok są na coraz wyższym poziomie, co wpływa na jakość realizowanych przewozów. W ocenie Adriana Furgalskiego z ZDG TOR powinniśmy więcej uwagi poświęcać pracom utrzymaniowym na kolei. Ten aspekt w dużej mierze był lekceważony, co skutkowało poważniejszymi, czyli droższymi i bardziej uciążliwymi pracami remontowymi.

Nauka

Na włączeniu komercyjnych projektów do programu Copernicus już korzystają polskie firmy. Jeszcze w tym roku na orbitę trafi największy polski układ optyczny EagleEye

Obecnie działa około 20 misji wspomagających program Copernicus, które dostarczają dane do usług działających w ramach programu. Planowanych jest kolejnych 10 służących m.in. do obserwacji lądu, badania aktywności i dynamiki oceanów, pomiaru jakości powietrza, monitorowania temperatury lądu i oceanu. Mogą wśród nich być również polskie satelity. – Nowa strategia Komisji Europejskiej i Europejskiej Agencji Kosmicznej, która włącza komercyjne systemy, to szansa dla Polski na budowę gospodarki opartej na wiedzy – ocenia Anna Burzykowska, oficer ds. innowacji w programie Copernicus Europejskiej Agencji Kosmicznej. Takim komercyjnym projektem z Polski jest satelita EagleEye, który jeszcze w tym roku ma zostać wyniesiony na orbitę.

Bankowość

Polskie banki nie zwalniają procesu digitalizacji. Wydatki na technologie stanowią nawet do 70 proc. ich kosztów

– Technologie mają w tej chwili duży wpływ na strategie biznesowe banków. Są też istotną pozycją w kosztach, w niektórych bankach wydatki na technologie stanowią nawet do 70 proc. ich całkowitych kosztów działalności – mówi dr Marek Radzikowski, wiceprezes zarządu PKO BP. Jak wskazuje, w centrum zainteresowania sektora bankowego są w tej chwili zwłaszcza te technologie, które pozwalają optymalizować obsługę klientów i podnosić jej jakość. Globalna analiza Bain & Company pokazuje, że takie inwestycje dają wymierne korzyści. Banki, które są liderami cyfryzacji, osiągają znacznie lepsze wyniki finansowe i mają bardziej lojalnych klientów niż pozostała część rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.