Komunikaty PR

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

2020-12-02  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Do pobrania inf.pras. ( 0.04 MB )

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych. Dodatkowo rozwiązanie usprawnia logistykę pomiędzy oddziałami, zmniejszając związane z nią wydatki, zwiększa dostępność usług dla klientów, w tym seniorów i usprawnia obieg dokumentów.

 

Inperly łączy w sobie jakość i kompleksowość obsługi klienta w tradycyjnych oddziałach, z wygodą zdalnego zarządzania procesami, niczym w prawdziwym oddziale przyszłości. Podstawą rozwiązania jest wysokiej jakości wideo rozmowa, która może zostać zainicjowana w różnych kanałach, zarówno na stronie internetowej firmy, jak i poprzez komunikator czy profil w mediach społecznościowych. Co więcej, Inperly działa na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Dzięki temu pozwala z jednej strony zaoszczędzić czas konsumentów, gwarantując im wygodę w kontaktach z instytucjami bankowymi czy ubezpieczeniowymi, a z drugiej znacząco zwiększa zadowolenie z obsługi i poprawia wyniki sprzedażowe[1].

 

Wśród możliwości rozwiązania stworzonego przez Billennium można wymienić, m.in.:

  • Wideo komunikację – wysoka jakość rozmowy, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji po stronie klienta.
  • Wideo weryfikację tożsamości klienta – opcja biometrycznego potwierdzenia tożsamości rozmówcy, który nie posiada profilu zaufanego.
  • Możliwość wydania na określony czas cyfrowego podpisu, do wykorzystania na platformie, usprawniająca obieg dokumentów, bez konieczności ich drukowania czy korzystania z usług kuriera.
  • Integrację z komunikatorami internetowymi i wielokanałowość komunikacji – uspójnienie komunikacji dzięki połączeniu kanałów preferowanych przez klienta w jeden, dopasowany do firmy.
  • Dzielenie się widokiem ekranu – możliwość udostępniania ekranu klientowi i wspólne przeglądanie produktów, ofert czy umów.
  • Wymianę plikami – funkcja przesyłania dokumentów czy prezentacji z klientem w czasie rzeczywistym.
  • Personalizację – dodanie do rozwiązania identyfikacji wizualnej i dopasowanie narzędzia do preferencji użytkowników
  • Szybkie wdrożenie – zarówno w wersji chmurowej, hybrydowej czy na serwerach organizacji

 

Inperly może być także zaimplementowane w dedykowanych kioskach, wyposażonych w kamerę, ekran oraz pad, czyli urządzenie do cyfrowego podpisu – odręcznego lub biometrycznego. Kioski, umieszczone np. w placówce bankowej, pozwolą połączyć się z ekspertem, znajdującym się w innym oddziale firmy czy nawet w swoim mieszkaniu, umożliwiając sprzedaż wszystkich produktów i usług, bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników na miejscu.

 

– Inperly to narzędzie, które wykorzystuje dorobek cyfrowej rewolucji, dopasowując się do preferencji użytkowników, jednocześnie zwiększając dostępność świata wirtualnego dla osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci zyskają możliwość zdalnego wzięcia kredytu lub podpisania umowy. Co więcej, w każdej chwili będą mogli poprosić konsultanta o objaśnienie szczegółów danego produktu czy zapisów umowy. Wszystko to w trakcie rozmowy z dowolnego miejsca na ziemi, bez konieczności udawania się do placówki powiedział Grzegorz Ławnik, product owner Inperly w Billennium.

 

Więcej informacji o rozwiązaniu stworzonym przez Billennium znajduje się pod adresem: inperly.com.

 


[1] Według badania „How to Capture and Create Value from Video Banking”, przeprowadzonego przez EFMA oraz CUNA

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.