Insbay rośnie w siłę
Z początkiem kwietnia 2021 r. do zespołu insbay dołączył Piotr Urbanowski, który obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora do spraw rozwoju biznesu w insbay, jednocześnie pełniąc także funkcje w ramach ścisłego zarządu spółki.
Piotr Urbanowski posiada przeszło 20 letnie doświadczenie biznesowe w branży multimediów, telekomunikacji i zaawansowanych technologii. Poprzednio pracował w globalnych koncernach medialnych ViacomCBS i Fox Networks Group w skali europejskiej oraz w firmach o zasięgu lokalnym. Był odpowiedzialny za tworzenie strategii rozwoju i realizację wielomilionowych budżetów m.in. dla takich marek jak Comedy Central, Paramount Channel, Nickelodeon, MTV, BBC, NatGeo, Fox, Playboy TV.
„Witamy Piotra na pokładzie! Wierzymy, że jego wieloletnie doświadczenia, poparte udokumentowanymi sukcesami, w połączeniu z młodzieńczym entuzjazmem, pomoże nam się wspiąć na najwyższe poziomy jakości i innowacji, przyczyniając się do zwiększania sukcesów naszych Partnerów” – powiedział Mikołaj Krzemiński prezes zarządu w insbay.
insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych. Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.
Aplikacja Insbay pozwala:
1. Przeglądać i kupować przedmioty z programów kanałów TVN Grupa Discovery - TVN Style i HGTV.
2. Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
3. Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
3. Obserwować swój ulubiony program kanałów lifestyle TVN Grupa Discovery.
4. Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
5. Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.
Watson-Marlow wzbogaca swoje rozwiązanie do montażu panelowego DriveSure™
Newline Interactive łączy odpowiedzialność środowiskową z sukcesem rynkowym
Sony nawiązało współpracę z AMERIA AG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.