Integracja produktów Salesforce z wybranymi usługami Apple
Salesforce ogłosił rozszerzenie swojego partnerstwa z Apple w celu wprowadzenia innowacji tej marki do Service Cloud oraz Field Service dedykowane klientom, agentom serwisowym i technikom terenowym.
- Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze partnerstwo z Apple integrując najlepsze na świecie rozwiązanie AI CRM z niesamowitymi urządzeniami i aplikacjami biznesowymi Apple. Funkcje te pomagają firmom wdrażać najnowocześniejsze technologie i rzeczywistość rozszerzoną w praktyczny sposób, poprawiając każdą interakcję z klientami - powiedział Ryan Nichols, Chief Product Officer Service Cloud w Salesforce.
Dlaczego jest to ważne:
- Na świecie funkcjonuje ponad dwa miliardy aktywnych urządzeń Apple, a ponad połowa amerykańskiej populacji korzysta z iPhone'ów.
- Wiadomości - w tym czat, e-mail i wiadomości tekstowe - są preferowanym kanałem obsługi klienta wśród konsumentów w wieku 18-34 lat, a ponad 50% użytkowników aplikacji jest bardziej skłonnych do interakcji z firmą, jeśli mogą do niej wysłać wiadomość.
Dostępne nowości:
- Apple Messages for Business dostępne w Service Cloud. Ta integracja daje konsumentom możliwość łatwego łączenia się z obsługą klienta, otrzymywania spersonalizowanych rekomendacji zakupowych, planowania spotkań, finalizowania zakupów za pomocą Apple Pay, śledzenia przesyłek i nie tylko - wszystko w aplikacji Wiadomości. Agenci mogą efektywnie zarządzać tymi rozmowami w Service Cloud i uzyskiwać dostęp do danych klientów w celu szybkiego rozwiązywania problemów. Przykładowo, klient detaliczny może czatować bezpośrednio z firmą, aby uzyskać spersonalizowane, oparte na sztucznej inteligencji rekomendacje produktów i zapytać o rozmiar, stan zapasów, zwroty i inne. W przeciwieństwie do czatu na żywo, sesja będzie kontynuowana, nawet jeśli klient przerwie rozmowę, a następnie do niej powróci.
- ARKit firmy Apple umożliwia z kolei zespołom terenowym korzystanie z funkcji rzeczywistości rozszerzonej w aplikacji mobilnej Salesforce Field Service. Dzięki ARKit technicy terenowi mogą z łatwością tworzyć szczegółowe renderingi 3D dużych obszarów, mierzyć przestrzenie i mapować obiekty za pomocą prostego przechwytywania obrazu - usprawniając tym samym procesy. Przykładowo technik może zaplanować przestrzeń montażową, aby upewnić się, że nowy sprzęt zmieści się w drzwiach i może być zainstalowany bez żadnych problemów, zwiększając wydajność usług instalacyjnych.
- Widżet Salesforce Field Service iOS zapewnia pracownikom terenowym szybki wgląd w kluczowe informacje o koncie, takie jak nadchodzące spotkania, szczegóły zlecenia roboczego i wskazówki dojazdu do miejsca pracy bezpośrednio na ekranie głównym iPhone'a, oszczędzając im kliknięć i cennego czasu.
Dostępność:
- Aplikacja Apple Messages dla firm w Service Cloud jest od dziś dostępna w ramach usługi Service Cloud Digital Engagement.
- ARKit będzie dostępny w aplikacji Salesforce Field Service Mobile latem 2024 roku.
- Widżet Salesforce Field Service iOS będzie dostępny latem 2024 roku.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.