Integracja produktów Salesforce z wybranymi usługami Apple
Salesforce ogłosił rozszerzenie swojego partnerstwa z Apple w celu wprowadzenia innowacji tej marki do Service Cloud oraz Field Service dedykowane klientom, agentom serwisowym i technikom terenowym.
- Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze partnerstwo z Apple integrując najlepsze na świecie rozwiązanie AI CRM z niesamowitymi urządzeniami i aplikacjami biznesowymi Apple. Funkcje te pomagają firmom wdrażać najnowocześniejsze technologie i rzeczywistość rozszerzoną w praktyczny sposób, poprawiając każdą interakcję z klientami - powiedział Ryan Nichols, Chief Product Officer Service Cloud w Salesforce.
Dlaczego jest to ważne:
- Na świecie funkcjonuje ponad dwa miliardy aktywnych urządzeń Apple, a ponad połowa amerykańskiej populacji korzysta z iPhone'ów.
- Wiadomości - w tym czat, e-mail i wiadomości tekstowe - są preferowanym kanałem obsługi klienta wśród konsumentów w wieku 18-34 lat, a ponad 50% użytkowników aplikacji jest bardziej skłonnych do interakcji z firmą, jeśli mogą do niej wysłać wiadomość.
Dostępne nowości:
- Apple Messages for Business dostępne w Service Cloud. Ta integracja daje konsumentom możliwość łatwego łączenia się z obsługą klienta, otrzymywania spersonalizowanych rekomendacji zakupowych, planowania spotkań, finalizowania zakupów za pomocą Apple Pay, śledzenia przesyłek i nie tylko - wszystko w aplikacji Wiadomości. Agenci mogą efektywnie zarządzać tymi rozmowami w Service Cloud i uzyskiwać dostęp do danych klientów w celu szybkiego rozwiązywania problemów. Przykładowo, klient detaliczny może czatować bezpośrednio z firmą, aby uzyskać spersonalizowane, oparte na sztucznej inteligencji rekomendacje produktów i zapytać o rozmiar, stan zapasów, zwroty i inne. W przeciwieństwie do czatu na żywo, sesja będzie kontynuowana, nawet jeśli klient przerwie rozmowę, a następnie do niej powróci.
- ARKit firmy Apple umożliwia z kolei zespołom terenowym korzystanie z funkcji rzeczywistości rozszerzonej w aplikacji mobilnej Salesforce Field Service. Dzięki ARKit technicy terenowi mogą z łatwością tworzyć szczegółowe renderingi 3D dużych obszarów, mierzyć przestrzenie i mapować obiekty za pomocą prostego przechwytywania obrazu - usprawniając tym samym procesy. Przykładowo technik może zaplanować przestrzeń montażową, aby upewnić się, że nowy sprzęt zmieści się w drzwiach i może być zainstalowany bez żadnych problemów, zwiększając wydajność usług instalacyjnych.
- Widżet Salesforce Field Service iOS zapewnia pracownikom terenowym szybki wgląd w kluczowe informacje o koncie, takie jak nadchodzące spotkania, szczegóły zlecenia roboczego i wskazówki dojazdu do miejsca pracy bezpośrednio na ekranie głównym iPhone'a, oszczędzając im kliknięć i cennego czasu.
Dostępność:
- Aplikacja Apple Messages dla firm w Service Cloud jest od dziś dostępna w ramach usługi Service Cloud Digital Engagement.
- ARKit będzie dostępny w aplikacji Salesforce Field Service Mobile latem 2024 roku.
- Widżet Salesforce Field Service iOS będzie dostępny latem 2024 roku.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.