Iron Mountain wkracza w szeregi Polskiego Towarzystwa Gospodarczego
W lipcu bieżącego roku firma Iron Mountain dołączyła do kolejnej organizacji zrzeszającej krajowych przedsiębiorców. Polskie Towarzystwo Gospodarcze jest ogólnopolskim związkiem pracodawców, głównie z sektora MŚP, którzy zatrudniają w Polsce łącznie ponad 600 tys. pracowników. Poprzez wielopoziomowe zaangażowanie wszystkich podmiotów członkowskich wspólnota wspiera rozwój potencjału ekonomicznego Polski, stawiając na odpowiedzialną i konkurencyjną gospodarkę, w której szczególną rolę odgrywają pracodawcy.
Iron Mountain funkcjonuje na polskim rynku od ponad 25 lat. Mając świadomość swojej roli jako globalnego lidera sektora zarządzania informacją, nadaje priorytet zarówno efektywnej działalności biznesowej, jak i edukacji wszystkich uczestników rynku, wspieraniu w cyfrowej transformacji i zwiększaniu dojrzałości technologicznej oraz zaangażowaniu eksperckim w obszarze legislacyjnym. Wyznaczone priorytety strategiczne pokrywają się z głównymi założeniami działalności Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, do którego firma dołączyła w lipcu 2024 r.
Wartości, które wyznaje Polskie Towarzystwo Gospodarcze, są nam bardzo bliskie, dlatego też wierzymy, że nasza współpraca przyniesie polskiej gospodarce i wszystkim firmom członkowskim w przyszłości wiele korzyści. Chcemy wzbogacić donośny już głos związku o nasze kompetencje i know-how z obszaru digitalizacji, budowania dojrzałości technologicznej, bezpieczeństwa informacji, a także wdrażania i korzystania z usług cyfrowych. Nie mam wątpliwości, że wspólnymi siłami możemy realnie oddziaływać na kształt ustawodawstwa, promować innowacyjność w biznesie, reprezentować interesy gospodarcze i społeczne, stopniowo uwalniając potencjał ekonomiczny naszego kraju – mówi Marcin Drzewiecki, Prezes Zarządu w Iron Mountain Polska.
Poza Polskim Towarzystwem Gospodarczym Iron Mountain należy również do innych organizacji, pozostając ich niezmiennie aktywnym członkiem. Tym samym firma reprezentuje jednocześnie Związek Cyfrowa Polska, Amerykańską Izbę Handlową w Polsce, Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji, a także Regionalną Izbę Gospodarczą Pomorza.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.