Komunikaty PR

Iron Mountain wkracza w szeregi Polskiego Towarzystwa Gospodarczego

2024-08-07  |  15:14
Biuro prasowe

W lipcu bieżącego roku firma Iron Mountain dołączyła do kolejnej organizacji zrzeszającej krajowych przedsiębiorców. Polskie Towarzystwo Gospodarcze jest ogólnopolskim związkiem pracodawców, głównie z sektora MŚP, którzy zatrudniają w Polsce łącznie ponad 600 tys. pracowników. Poprzez wielopoziomowe zaangażowanie wszystkich podmiotów członkowskich wspólnota wspiera rozwój potencjału ekonomicznego Polski, stawiając na odpowiedzialną i konkurencyjną gospodarkę, w której szczególną rolę odgrywają pracodawcy.

Iron Mountain funkcjonuje na polskim rynku od ponad 25 lat. Mając świadomość swojej roli jako globalnego lidera sektora zarządzania informacją, nadaje priorytet zarówno efektywnej działalności biznesowej, jak i edukacji wszystkich uczestników rynku, wspieraniu w cyfrowej transformacji i zwiększaniu dojrzałości technologicznej oraz zaangażowaniu eksperckim w obszarze legislacyjnym. Wyznaczone priorytety strategiczne pokrywają się z głównymi założeniami działalności Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, do którego firma dołączyła w lipcu 2024 r.

Wartości, które wyznaje Polskie Towarzystwo Gospodarcze, są nam bardzo bliskie, dlatego też wierzymy, że nasza współpraca przyniesie polskiej gospodarce i wszystkim firmom członkowskim w przyszłości wiele korzyści. Chcemy wzbogacić donośny już głos związku o nasze kompetencje i know-how z obszaru digitalizacji, budowania dojrzałości technologicznej, bezpieczeństwa informacji, a także wdrażania i korzystania z usług cyfrowych. Nie mam wątpliwości, że wspólnymi siłami możemy realnie oddziaływać na kształt ustawodawstwa, promować innowacyjność w biznesie, reprezentować interesy gospodarcze i społeczne, stopniowo uwalniając potencjał ekonomiczny naszego kraju – mówi Marcin Drzewiecki, Prezes Zarządu w Iron Mountain Polska.

Poza Polskim Towarzystwem Gospodarczym Iron Mountain należy również do innych organizacji, pozostając ich niezmiennie aktywnym członkiem. Tym samym firma reprezentuje jednocześnie Związek Cyfrowa Polska, Amerykańską Izbę Handlową w Polsce, Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji, a także Regionalną Izbę Gospodarczą Pomorza.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.