iSpot & Cortland razem dla Was
iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller
– łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby
razem dostarczać klientom najwyższy standard obsługi i najnowsze rozwiązania
technologiczne w jednym miejscu.
Synergia iSpot i Cortland gwarantuje klientom wzrost dostępności, wspólne działanie oraz
ekspertyzę dwóch doświadczonych zespołów o uzupełniających się kompetencjach. W
ramach procesu unifikacji, w ciągu najbliższych tygodni salony Cortland zaczną działać pod
szyldem iSpot. Sklep internetowy Cortland.pl nadal będzie funkcjonować niezależnie,
zapewniając wygodny dostęp do rozwiązań i produktów marek trzecich online.
Dzięki połączeniu iSpot i Cortland, do dyspozycji klientów będzie aż 48 salonów sprzedaży
wraz wieloma punktami serwisowymi w kluczowych miastach na terenie całej Polski –
podkreśla Dariusz Zająkała, Dyrektor Zarządzający (CEO) iSpot. – Pozwoli nam to jeszcze
szybciej reagować na potrzeby konsumentów tak, by zapewnić im najlepsze doświadczenia
zakupowe, kompleksowe doradztwo oraz szeroki wachlarz produktów i usług.
Cortland wnosi 180 doświadczonych pracowników w struktury iSpot. Połączenie zespołów
zapewni wszechstronne wsparcie klientom indywidualnym, firmowym i instytucjom
edukacyjnym w jednym miejscu, a także dostęp do innowacyjnych rozwiązań Apple,
autoryzowanego serwisu oraz szkoleń.
iSpot jako jedyny sprzedawca w Polsce posiada status Apple Premium Partner – wyróżnienie,
które otrzymują wyłącznie firmy spełniające wymagające kryteria marki Apple. Marka jest
także liderem wśród Autoryzowanych Serwisów Apple w kraju. Przejęcie Cortland to element
strategii 1923 Investments, która polega na osiąganiu wzrostu poprzez przejęcia.
Szczegółowy dokument opisujący plan połączenia iSpot & Cortland dostępny jest na:
www.ispot.pl

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.