iSpot & Cortland razem dla Was
iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller
– łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby
razem dostarczać klientom najwyższy standard obsługi i najnowsze rozwiązania
technologiczne w jednym miejscu.
Synergia iSpot i Cortland gwarantuje klientom wzrost dostępności, wspólne działanie oraz
ekspertyzę dwóch doświadczonych zespołów o uzupełniających się kompetencjach. W
ramach procesu unifikacji, w ciągu najbliższych tygodni salony Cortland zaczną działać pod
szyldem iSpot. Sklep internetowy Cortland.pl nadal będzie funkcjonować niezależnie,
zapewniając wygodny dostęp do rozwiązań i produktów marek trzecich online.
Dzięki połączeniu iSpot i Cortland, do dyspozycji klientów będzie aż 48 salonów sprzedaży
wraz wieloma punktami serwisowymi w kluczowych miastach na terenie całej Polski –
podkreśla Dariusz Zająkała, Dyrektor Zarządzający (CEO) iSpot. – Pozwoli nam to jeszcze
szybciej reagować na potrzeby konsumentów tak, by zapewnić im najlepsze doświadczenia
zakupowe, kompleksowe doradztwo oraz szeroki wachlarz produktów i usług.
Cortland wnosi 180 doświadczonych pracowników w struktury iSpot. Połączenie zespołów
zapewni wszechstronne wsparcie klientom indywidualnym, firmowym i instytucjom
edukacyjnym w jednym miejscu, a także dostęp do innowacyjnych rozwiązań Apple,
autoryzowanego serwisu oraz szkoleń.
iSpot jako jedyny sprzedawca w Polsce posiada status Apple Premium Partner – wyróżnienie,
które otrzymują wyłącznie firmy spełniające wymagające kryteria marki Apple. Marka jest
także liderem wśród Autoryzowanych Serwisów Apple w kraju. Przejęcie Cortland to element
strategii 1923 Investments, która polega na osiąganiu wzrostu poprzez przejęcia.
Szczegółowy dokument opisujący plan połączenia iSpot & Cortland dostępny jest na:
www.ispot.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.