Jaka karta graficzna do Cyberpunk 2077? Modele Inno3D gotowe do podboju Night Ci

Za nami jedna z najgłośniejszych premier tego roku - Cyberpunk 2077 trafił na konsole i pecety. Dla właścicieli tych ostatnich jest to dobra okazja do modernizacji posiadanego lub budowy nowego PC. Firma Inno3D zaprasza więc na przegląd kart graficznych, które poradzą sobie tytułową grą.
Dla najbardziej wymagających użytkowników optymalnym wyborem będzie jeden z modeli z serii RTX 30. Inwestując w kartę graficzną Inno3D GeForce RTX 3080 iChill X4, X3 czy też mniej ekstrawagancki wariant TwinX2 OC gracz powinien cieszyć się płynną animacją nawet w rozdzielczości 4K i przy wysokich ustawieniach jakości. Jest tu też przestrzeń na wykorzystanie technologii Ray Tracingu i DLSS 2.0, które są wspierane przez tytułową grę.
Z Cyberpunkiem 2077 poradzą sobie też niższe modele - Inno3D GeForce RTX 3070 i 3060 Ti. Te GPU są dostępne, podobnie jak “osiemdziesiątki”, w wersjach iChill jak również TwinX2. Liczba FPS powinna zadowolić nawet tych, co grają w rozdzielczości 4K, aczkolwiek wyraźnie lepiej karty graficzne powinny poradzić sobie z coraz popularniejszą rozdzielczością 1440p. Posiadacze monitorów Full HD mogą z kolei rozważyć jeden ze starszych modeli.
Z panelami 1080p nie powinny mieć problemów karty graficzne takie jak Inno3D GeForce RTX 2060 Gaming OC X2 czy też GeForce RTX 1660 Ti TwinX2 OC RGB. Jednocześnie są to propozycje bardziej przyjazne dla domowego budżetu. Na przeciwległym biegunie znajduje się zaś karta graficzna Inno3D GeForce RTX 3090 iChill Frostbite. Chłodzony wodą tytan wydajności ma zapewnić najlepsze osiągi i jakość oprawy wizualnej w każdym scenariuszu.
Niezależnie od dokonanego wyboru należy pamiętać, by w parze z mocną kartą graficzną Inno3D szedł wydajny procesor, który nie będzie stanowił tzw. wąskiego gardła. Z pełną listą modeli oferowanych producenta można zapoznać się na jego stronie internetowej.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.