Komunikaty PR

Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy

2020-10-07  |  14:10

Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letni wkład Huawei w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce i zaangażowanie marki w podnoszenie jakości życia polskich konsumentów.

 

Od 1 do 25 października trwa także telewizyjna odsłona kampanii #mójHuawei – Robert Lewandowski jest bohaterem spotu promującego najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia - najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro oraz słuchawki FreeBuds Pro. Najnowsze słuchawki Huawei będą bohaterem oddzielnej kampanii (radio i digital od 15 października), tak samo jak nowy smartfon Huawei P smart 2021 (działania digital od 8 października).

 

- Intensywnie komunikujemy nowe produkty i obecność marki na polskim rynku, a kilka równoległych kampanii i bogactwo oferty to najlepszy dowód na to, że dla Huawei Polska była i nadal jest jednym z najważniejszych rynków na świecie - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

„Bardzo smukły, bardzo lekki, bardzo mój”

Kampania promująca laptop MateBook X to kampania 360 stopni, która poza emisją spotów telewizyjnych, będzie prowadzona także w radiu, w kanałach digital i na nośnikach OOH. Robert Lewandowski pojawi się zarówno w telewizji, jak i w spotach radiowych, podkreślając najważniejsze cechy nowego laptopa, czyli jego smukłość, lekkość i osobisty charakter. Emisja w radiu i telewizji ruszy 8 października, a komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach zaplanowana jest na listopad.

 

Spot telewizyjny z udziałem Roberta Lewandowskiego można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=zrdU0mksj6k&feature=youtu.be.

 

„Łączymy Polskę od 16 lat”

W spocie wizerunkowym Huawei pokazuje, że jest ważnym uczestnikiem polskiej gospodarki i kluczowym elementem sektora telekomunikacyjnego, a technologie dostarczane przez firmę przekładają się wprost na wyższy standard życia Polaków.

 

Huawei jest obecny w Polsce od 16 lat. Dostarcza infrastrukturę telekomunikacyjną i oferuje szerokie portfolio urządzeń elektroniki konsumenckiej. Współpracuje z najważniejszymi polskimi operatorami, a także z uczelniami wyższymi – w ten sposób wspiera rozwój technologiczny, naukowy i gospodarczy kraju. W Warszawie działa centrum badań i rozwoju Huawei, które pracuje nad nowymi rozwiązaniami w obszarze oprogramowania i wykorzystania technologii. Warszawa jest również regionalnym hubem dla 28 krajów regionu CEE&Nordics. Łącznie, pośrednio i bezpośrednio, Huawei tworzy w Polsce ponad 3000 miejsc pracy.

 

Huawei to największa firma telekomunikacyjna w kraju, która w samym 2018 roku zapłaciła w Polsce 182 miliony złotych podatku VAT i 100 milionów złotych CIT, a na lokalne zakupy wydała 319 milionów złotych.

 

Spot wizerunkowy dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=9v9vyGlN-1A&feature=youtu.be.

 

Nowy smartfon i słuchawki - kolejne kampanie marketingowe

 

Smartfon Huawei P smart 2021 to nowa propozycja w portfolio marki, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego telefonu w atrakcyjnej cenie. Działania marketingowe będą prowadzone w kanałach digital od 8 października oraz będą wspierane przez komunikację PR.

 

Robert Lewandowski pojawi się ponownie w kampanii dedykowanej nowym słuchawkom FreeBuds Pro, pierwszym na świecie bezprzewodowym słuchawkom z funkcją inteligentnej, dynamicznej redukcji szumów. Lewandowski wystąpi w filmie promocyjnym w towarzystwie aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki – film ten będzie głównym elementem kampanii digitalowej. Od 15 października w największych stacjach radiowych emitowane będą również dwa spoty promujące nowy produkt. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną również wykorzystane do wsparcia tej komunikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.