Komunikaty PR

Jesienne spotkanie z markami ZTE i nubia

2024-10-28  |  14:00
Biuro prasowe

Dynamika wzrostu 5G

W ostatnich latach ZTE odnotowało szybki wzrost popularności urządzeń 5G. W 2022 roku dominowały jeszcze rozwiązania LTE (około 80%), jednak w 2023 roku urządzenia 5G osiągnęły około 40% rynku, a w 2024 roku przewiduje się wyrównanie udziału LTE i 5G.

– ZTE jest globalnym liderem na rynku FWA i MBB, wyprzedzając swoją konkurencję w okresie ostatnich 3 lat. Jeżeli chodzi o rynek polski, po latach dominacji stacjonarnych routerów LTE/5G (CPE)w sprzedaży ogółem, zauważamy sukcesywny wzrost udziału kategorii routerów zewnętrznych ODU-IDU.  Wynika to, przede wszystkim z charakterystyki technologii 5G. Coraz większa dostępność sieci 5G przekłada się na zwiększenie zainteresowania konsumentów urządzeniami z nią współpracującymi. Dla ZTE ta kategoria w roku przyszłym powinna stanowić zdecydowanie większość sprzedaży. Naszym kolejnym celem strategicznym jest budowanie kategorii smartfonów, co zostało rozpoczęte ponad rok temu i jest obecnie kontunuowanie, stawiając na pierwszym miejscu serię produktów marki nubia – powiedział Jacek Koba, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu ZTE.

Innowacyjna marka nubia

Oprócz routerów firma ZTE wprowadziła też do sprzedaży smartfony nubia. Marka ta koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych urządzeń mobilnych, dedykowanych pod konkretne grupy  odbiorców. Nubia zdobyła uznanie, dzięki wysokiej jakości ekranom, wydajnym podzespołom oraz unikalnym rozwiązaniom, takim jak  zaawansowane funkcje fotograficzne, często skierowane do entuzjastów mobilnej fotografii Wśród flagowych modeli marki znajduje się też seria RedMagic, znana z telefonów gamingowych, które charakteryzują się dużą mocą obliczeniową, systemami chłodzenia oraz wysoką częstotliwością odświeżania ekranu, co czyni je jednymi z najlepszych smartfonów do gier na rynku.

Nubia wyróżnia się również nowoczesnym designem oraz stosowaniem najnowszych technologii, takich jak 5G czy szybkie ładowanie, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnych cen. Marka ta stale rozszerza swoją obecność na globalnych rynkach, zdobywając klientów, którzy szukają urządzeń bardzo dobrej jakości za przystępną cenę.

Smartfony nubia są dostępne, m.in. w sklepach Media Expert, x-Kom  oraz w ofercie operatorskiej Plusa, a także na ZTEshop.pl

Krótka historia ZTE

Firma ZTE została założona w 1985 roku i jest pierwszym chińskim producentem telekomunikacyjnym, który na przestrzeni dekad zdobył renomę w dziedzinie zaawansowanych technologii sieciowych i telekomunikacyjnych. Od 2005 roku firma działa również w Polsce, budując swoją pozycję na rynku europejskim. Kluczowe kompetencje ZTE koncentrują się w kategorii routerów, na które składają się zarówno zasoby własnych działów badawczo-rozwojowych (R&D), jak i intensywne inwestycje w technologie. Firma od lat należy do światowej czołówki patentowej, zajmując miejsce w pierwszej trójce pod względem liczby zgłoszeń patentowych.

ZTE posiada własne fabryki i rozwija rozwiązania nowej generacji, w tym autorski chipset 5G, którego wdrożenie planowane jest na 2025 rok. Większość modeli routerów firmy dostępnych na polskim rynku przechodzi rygorystyczne testy w laboratoriach operatorów sieci komórkowych, co zapewnia wysoką jakość i stabilność oferowanych urządzeń. W zakresie smartfonów, ZTE konsekwentnie realizuje strategię organicznego wzrostu, kładąc nacisk na rozwój marki nubia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-10-24 | 19:00

Przyszłość należy do deep tech

W 2023 roku w startupy Deep Tech w Europie zainwestowano ponad 16 miliardów dolarów[1]. Tym, co skłania inwestorów do podjęcia ryzyka, jest wizja tego, że projekty, nad którymi obecnie pracują naukowcy i eksperci w
Technologie Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz
2024-10-23 | 01:00

Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz

Obchodzony 23 października Międzynarodowy Dzień Druku to doskonały moment, aby przyjrzeć się bliżej roli, jaką we współczesnym świecie odgrywa technologia druku. Firma Canon, od
Technologie Naświetlacze Factor LED 4M od Lena Lighting w kopalni Holcim
2024-10-23 | 01:00

Naświetlacze Factor LED 4M od Lena Lighting w kopalni Holcim

Odpowiednio sparametryzowane oświetlenie stanowi jeden z najważniejszych warunków efektywności i bezpieczeństwa pracy w przemyśle wydobywczym. Dlatego do kompleksu Holcim w Dubie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Infrastruktura

Ruch na lotniskach regionalnych niezagrożony. Centralne lotnisko ma być nie konkurencją, ale uzupełnieniem oferty lotniczej

Nowe lotnisko centralne, którego budowa ma ruszyć w 2026 roku, nie wpłynie negatywnie na lotniska regionalne – zapowiada wiceminister infrastruktury Maciej Lasek, powołując się na prognozy IATA. Jak podkreśla, odpowiadają one za dwa różne rodzaje ruchu lotniczego, dlatego mowa bardziej o wzajemnym uzupełnianiu się, a nie rywalizacji.

DlaWas.info

Ochrona środowiska

Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów

Dzięki technologii wirtualnych bliźniaków procesy produkcyjne stają się bardziej wydajne. Według Fortune Business Insights globalny rynek takich rozwiązań do 2032 roku będzie się rozwijać w blisko 40-proc. tempie, do wartości blisko 260 mld dol. Jednak wirtualne bliźniaki mogą też odegrać kluczową rolę w przyspieszeniu realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Wykorzystanie tej technologii pozwala bowiem projektować produkty i systemy tak, żeby miały jak najniższy ślad węglowy i koszt ekologiczny, w zgodzie z unijną polityką klimatyczną i założeniami GOZ.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.