Kolejny klient Simple decyduje się na poszerzenie współpracy i wdrożenie ZSI
Simple SA
ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/
7 maja br. Simple SA podpisało kontrakt z Akademią Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Realizacja umowy o wartości 1.230.000 zł brutto zostanie przeprowadzona do końca czerwca 2022 r. Akademia Wychowania Fizycznego jest następnym klientem, który zdecydował się na poszerzenie współpracy i zakup kolejnego systemu spółki Simple.
Simple SA to firma, z którą współpracowaliśmy w przeszłości przy wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Pracę uczelni. Dlatego – tym bardziej jesteśmy zadowoleni z wygranego przez nich przetargu i informatyzację kolejnych sektorów Akademii. Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania pozwoli usprawnić nam m.in. obsługę rekrutacji, funkcjonowanie dziekanatu, archiwum, czy spraw związanych z płatnościami studentów. To wpłynie na optymalizację funkcjonowania uczelni oraz zwiększy prestiż wśród potencjalnych kandydatów – mówi prof. Paweł Cięszczyk, rektor Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku.
Realizacja przetargu będzie polegać na dostawie i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania AWFiS wraz ze świadczeniem usługi serwisu gwarancyjnego. Dodatkowo specjaliści Simple SA przeszkolą personel uczelni z zaimplementowanego narzędzia oraz będą świadczyć usługi serwisu gwarancyjnego systemu w okresie gwarancji.
Kontynuacja współpracy z AWFiS i wygranie przetargu na wdrożenie systemu SIMPLE.EDU jest kolejnym prestiżowym projektem, który zdobyła spółka Simple. Oferowane przez nas rozwiązanie niezmiennie cieszy się zainteresowaniem oraz spełnia wszystkie kryteria stawiane przez tak wymagających klientów, jakimi są uczelnie wyższe. Cieszymy się, że nasze rozwiązania usprawnią funkcjonowanie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Rozwiązania Simple – dedykowane uczelniom i uniwersytetom – stawiają nas niezmiennie w roli lidera na rynku edukacyjnym – mówi Edyta Popławska, Dyrektor Działu Sprzedaży Simple SA.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.