Kolejny nowy najemca w Blue City - to szybko rosnąca hiszpańska marka
Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów technologicznych, a przede wszystkim – stylowych obudów na telefony komórkowe z możliwością personalizacji.
Na początku czerwca w centrum handlowym Blue City swoje podwoje otworzył Wyjątkowy Prezent - sklep, w którym zamiast przedmiotów można kupić bliskim vouchery na nietypowe aktywności i przeżycia, wybierając spośród kilku tysięcy opcji z najróżniejszych kategorii. Dodatkowo po generalnym remoncie otworzyła się powtórnie kwiaciarnia Abelle - wieloletni najemca Blue City.
Szerokim echem w mediach odbiło się otwarcie RP Store - sklepu z odzieżą i kosmetykami stworzonego przez Nicole Sochacki-Wójcicką, w sieci znaną jako Mama Ginekolog. Mieszczący się na poziomie +1 i zajmujący 78m2 sklep, to pierwszy w historii marki butik zlokalizowany w centrum handlowym[KS1] [CU2] .
26 czerwca do grona najemców Blue City dołączy Kamalion - hiszpańska marka, która powstała w 2012 roku i szturmem weszła na rynki międzynarodowe, tylko w zeszłym roku otwierając 188 sklepów, zwiększając tym samym ich liczbę do 650 punktów sprzedaży, mieszczących się m.in. w Portugalii, Włoszech, Meksyku czy Rumunii.
Kamalion to połączenie stylu i innowacyjności w procesie tworzenia wysokojakościowych akcesoriów - głównie do telefonów komórkowych, ale też słuchawek bezprzewodowych (również dostępnych w ofercie marki). Oprócz projektów własnych Kamalion ma też na koncie współprace (z takimi markami jak m.in. Barbie, Disney, MARVEL czy Harry Potter, dzięki czemu dostarcza klientom akcesoria inspirowane ich ulubionymi bohaterami czy filmami.
Wyróżnikiem marki jest szeroki zakres możliwości personalizacji akcesoriów, a także wybór case’ów na telefony obejmujący ponad 600 różnych modeli. Ponadto w ofercie dostępne są m.in. podstawki, pierścienie świetlne do doświetlania zdjęć, powerbanki, obudowy na tablety, osłonki na obiektywy czy breloki i torebki.
Sklep marki Kamalion jest zlokalizowany na poziomie -1 i zajmie powierzchnię 111 m2.
***
O Centrum Handlowym Blue City:
Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.