Komunikaty PR

KOMSA wprowadza nową usługę DaaS dla biznesu

2024-06-21  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa KOMSA, wiodący dostawca urządzeń mobilnych dla firm w Europie, wprowadza na polski rynek cieszącą się dużą popularnością w krajach Europy Zachodniej usługę DaaS (Device as a Service). O perspektywach rozwojowych tej nowej formy finansowania sprzętu dla rodzimych przedsiębiorstw oraz wynikających z niej korzyściach dla biznesu mówi Magdalena Włodarczyk, której powierzono stanowisko Head of Sales DaaS w KOMSA.

 

Wynajem firmowych telefonów komórkowych i tabletów staje się coraz bardziej interesujący dla średnich i dużych organizacji, które szukają nowoczesnych produktów i dla których kluczowa jest przewidywalność wydatków. Ten model pozyskiwania sprzętu z powodzeniem funkcjonuje już np. w Niemczech. Kwestią czasu było to, kiedy pojawi się on również na rodzimym rynku.

 

Nowa usługa, nowy szef sprzedaży

Za rozwój nowej usługi KOMSA w naszym kraju będzie odpowiedzialna Magdalena Włodarczyk, która objęła stanowisko Head of Sales DaaS w strukturze Grupy.

Do wprowadzenia wynajmu urządzeń mobilnych na polski rynek przymierzaliśmy się w Grupie KOMSA od dłuższego czasu. Doświadczenia zdobyte na innych rynkach, między innymi niemieckim, pozwoliły nam przygotować usługę, która z jednej strony odpowiada doskonale na zmieniające się potrzeby średnich i dużych przedsiębiorstw w Polsce, a z drugiej ma ogromny potencjał wzrostowy z punktu widzenia naszego biznesu. Osobiście odczuwam ogromną satysfakcję, że wychodzimy do polskich firm z dobrze przemyślaną i dopracowaną ofertą. Moim celem jest bowiem dostarczanie optymalnych rozwiązań dla naszych obecnych i przyszłych klientów. – mówi Magdalena Włodarczyk.

Magdalena Włodarczyk to doświadczona profesjonalistka z tytułem MBA zdobytym na Uniwersytecie w Birmingham. Posiada 14-letnie doświadczenie w zakresie strategii sprzedaży, rozwijania nowych biznesów i obsługi klientów na rynku B2B. Praktyczną wiedzę zdobywała, zajmując się zarządzaniem zespołami sprzedażowymi i marketingiem w różnych branżach. Do Grupy KOMSA dołączyła w marcu tego roku.

 

Finansowanie, które zmienia status quo

Jedną z podstawowych korzyści, jaką przedsiębiorcy odnajdą w przypadku usługi DaaS, jest dostęp do szerokiego portfolio urządzeń najnowszej generacji oraz usług towarzyszących, które wspierają mobilne miejsce pracy. W kontekście rozwiązania, jakie oferuje KOMSA, mogą oni korzystać z oferty smartfonów i tabletów tak renomowanych marek, jak Apple, Samsung czy Google Pixel. Ale nie jest to jedyna zaleta tego modelu finansowania, na co zwraca uwagę Magdalena Włodarczyk.

Szacujemy, że firmy korzystające z naszego modelu wynajmu Device as a Service mogą zaoszczędzić nawet do 20% kosztów IT – podkreśla managerka i dodaje: DaaS łączy w sobie bowiem zalety leasingu, czyli niskie zaangażowanie kapitałowe i stałą miesięczną opłatę. Wszystkie składniki kosztów są w pełni przewidywalne i ustalone już w momencie zawierania umowy. Mamy tu zatem pełną transparentność. Niewątpliwą korzyścią usługi, wpływającą pozytywnie na działalność operacyjną, jest także jej elastyczność. Przedsiębiorstwa mają możliwość dostosowania ilości urządzeń do zmieniającej się liczby pracowników. Tym samym mogą optymalizować środki zainwestowane w zarządzanie flotą. Jest to szczególnie istotny aspekt w dobie niepewności, jaka panuje obecnie na rynku pracy, i w czasie grupowych zwolnień, o których coraz częściej słyszymy z mediów.

W ramach wprowadzanego modelu wynajmu KOMSA gwarantuje również przedsiębiorstwom m.in. certyfikowane usuwanie danych, wymianę urządzenia w przypadku jego uszkodzenia lub kradzieży, a wszystko to do maksymalnie 48 godzin. Nie bez znaczenia jest także fakt, że DaaS wpisuje się w filozofię ESG i gospodarki o obiegu zamkniętym dzięki możliwości nadania zużytemu sprzętowi drugiego życia.

Wszystkie powyższe kwestie sugerują, że w przypadku modelu DaaS od KOMSA mamy do czynienia z usługą „All in One”, która może stać się „game changerem”, jeśli chodzi o rynek urządzeń mobilnych dla biznesu w Polsce. To nie tylko prosty sposób dla firm, aby korzystać z najnowocześniejszych technologii, ale także szereg korzyści finansowych, bezpieczeństwo i elastyczność w zarządzaniu flotą mobilną w organizacji.

 

 

 

 

O KOMSA / Westcoast

Połączenie KOMSA AG z Grupą Westcoast nastąpiło w 2023 roku. Przy łącznych obrotach przekraczających 5 miliardów euro grupa spółek jest największym prywatnym partnerem dystrybucyjnym marek IT i telekomunikacyjnych w Europie. Grupa reprezentuje ponad 400 partnerów technologicznych i ma dostęp do ponad 70 000 partnerów handlowych. Do współpracy aetka dołączyło ponad 2000 wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych. Grupa jest także wiodącym specjalistą w zakresie rozwiązań chmurowych Microsoft i wynajmuje urządzenia mobilne firmom i sektorowi publicznemu. KOMSA i Westcoast posiadają własne spółki zależne w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce i Francji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED Biuro prasowe
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na
IT i technologie Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast
2024-06-27 | 13:00

Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast

Panasonic przekształca Titanic Belfast, oferując niezwykle silne i poruszające doświadczenie immersyjne. Dzięki zaawansowanej technologii LCD, ta znana atrakcja turystyczna zapewnia
IT i technologie Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024
2024-06-27 | 10:00

Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024

Tegoroczne targi Computex są już za nami. Czas zatem podsumować nowości od znanych producentów. Szczególnie interesująco prezentowało się stoisko firmy Zalman, na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów

Konsumenci przy zakupie kosmetyków zwraca większą uwagę na kwestie ekologiczne. Dla 65 proc. istotne znaczenie mają naturalne, organiczne składniki. Coraz więcej wagi przywiązują do kwestii ekologicznych opakowań – 74 proc. kupujących kosmetyki i leki wskazało, że jest to dla nich ważne lub bardzo ważne – wynika z badania EKObarometr. Za zmianami nawyków konsumentów idą więc zmiany w przemyśle, napędzane również nowymi regulacjami unijnymi w obszarze Zielonego Ładu. Dla branży oznacza to jednak duże wyzwanie inwestycyjne, również pod kątem jej konkurencyjności na arenie międzynarodowej.

Handel

Sztuczna inteligencja ma coraz więcej zastosowań w internetowym handlu. Teraz e-sklepy muszą się przygotować do wdrożenia nowych regulacji

Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy zautomatyzowanej obsłudze klientów. Na wdrażanie tego typu rozwiązań w e-commerce wpłynie przyjęty w marcu br. unijny akt w sprawie sztucznej inteligencji, który zacznie w pełni obowiązywać za dwa lata. – Branża e-commerce bardzo intensywnie przyglądała się temu procesowi legislacyjnemu i czekała na ostateczny kształt tych przepisów, żeby wiedzieć, jak się do nich przygotować. Teraz te procesy wdrożeniowe będą się rozpoczynać – mówi Witold Chomiczewski, pełnomocnik Izby Gospodarki Elektronicznej ds. legislacji.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.