Kup kartę graficzną INNO3D z serii GeForce RTX 40 i za darmo odbierz grę Black M
Istnieje wiele argumentów za tym, by wybrać kartę graficzną GeForce RTX 40, jednak zapaleni gracze otrzymali teraz dodatkowy powód do zakupu wymarzonego układu od INNO3D.
Trwa promocja, w ramach której przy zakupie karty graficznej INNO3D z serii GeForce RTX 40 można odebrać za darmo grę Black Myth: Wukong. Jakie warunki muszą zostać spełnione? Należy nabyć kartę graficzną GeForce RTX 4080 SUPER, RTX 4080, RTX 4070 Ti SUPER, RTX 4070 Ti, RTX 4070 SUPER lub RTX 4070 od INNO3D do dnia 19 sierpnia bieżącego roku (akcja nie dotyczy kart RTX 4060 Ti i RTX 4060). Następnie wystarczy już tylko oczekiwać na e-maila z kodem uprawniającym do odbioru gry, który trzeba zrealizować do 19 września.
Nieprzypadkowo to właśnie gra Black Myth: Wukong dodawana jest teraz do kart graficznych INNO3D GeForce RTX 40. Najnowsza produkcja studia Game Science imponuje oprawą graficzną z pełnym ray tracingiem symulującym właściwości światła emitowanego z nieograniczonej liczby źródeł, a także zapewniającym fizycznie poprawne cienie, odbicia i globalne oświetlenie na wszystkich obiektach. Co więcej, gra jest w stanie zrobić użytek z technologii NVIDIA DLSS. Dla wielu graczy będzie to zatem idealny tytuł startowy, w sam raz do przekonania się możliwościach układu GeForce RTX 40.
Black Myth: Wukong to trzecioosobowa gra akcji z elementami RPG, która pozwala wyruszyć w ekscytującą podróż po chińskiej mitologii jako Wybraniec i odkrywać rozległy i magiczny świat pełen wyzwań i cudów. Gracz ma okazję odkryć tajemnice starożytnych legend i wspaniałej przeszłości.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.