Kupiłeś kartę graficzną Inno3D? Możesz wygrać voucher Steam o wartości 20 euro
Firma Inno3D aktywizuje swoich fanów. Producent zachęca do opisania swoich doświadczeń z kartami graficznymi z serii RTX 20 i GTX 16. Wystarczy podzielić się nimi w dowolnym sklepie lub porównywarce cenowej, aby mieć szansę na kartę podarunkową Steam.
Inno3D wystartowało właśnie z szeroko zakrojoną akcją promocyjną. Posiadacze kart graficznych z serii RTX 20 i GTX 16 mogą wygrać voucher o wartości 20 euro do wykorzystania na platformie Steam. Udział mogą wziąć wszyscy, którzy dokonali zakupu we wrześniu 2018 roku i później. To oznacza, że swojego szczęścia może spróbować praktycznie każdy. Pierwsze karty z objętymi promocją układami Turing trafiły bowiem do sprzedaży
właśnie pod koniec września 2018.
Co trzeba zrobić? Producent zachęca do napisania recenzji posiadanej karty w dowolnym sklepie internetowym lub porównywarce cenowej. Następnie należy odwiedzić witrynę producenta i wypełnić formularz. Niezbędne będzie podanie numeru seryjnego karty graficznej, daty zakupu, zrobienie zdjęcia produktu i dołączenie dowodu zakupu. Następniepozostaje uzupełnić imię i kontaktowy email, z którego należy wysłać organizatorowi odnośnik do opublikowanej recenzji.
Akcja potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Jest więc czas, aby odnaleźć zagubiony paragon lub fakturę i wyrazić swoją opinię o zakupionej karcie graficznej Inno3D. Do akcji mogą przystąpić także osoby, które stały się posiadaczami GeForce’ów RTX 20 lub GTX 16 Inno3D w ramach gotowego zestawu komputerowego. Jeśli więc ktoś ma podejrzenie, że w jego PC może znajdować się karta właśnie tej marki, warto to sprawdzić.
Więcej szczegółów dotyczących akcji promocyjnej oraz formularz zgłoszeniowy można
znaleźć na stronie producenta.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.