Lely, dostawca rozwiązań dla rolnictwa, inwestuje w usługi dzięki IFS FSM
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
Rozwiązanie IFS w chmurze będzie wspierać 1600 pracowników Lely, w tym inżynierów technologii rolniczych, w 45 krajach
Warszawa, 15 października, 2020 – IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że holenderska firma Lely, będąca dostawcą rozwiązań dla sektora rolnictwa, wdroży czołowe na świecie rozwiązanie IFS Field Service Management™, aby wspierać świadczenie znakomitej jakości usług swojej globalnej bazie klientów.
Od 1948 r. Lely ułatwia życie rolnikom dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i dostosowanym do potrzeb usługom obejmującym wiele różnych czynności w oborze: od dojenia po sprzątanie.
Do obsługi swojej międzynarodowej działalności firma używała wielu różnych systemów biznesowych, co oznaczało nieefektywność i niewykorzystane okazje. Chcąc wesprzeć i zoptymalizować swoją działalność w obszarze usług posprzedażnych i naprawczych, firma zaczęła szukać pojedynczego, w pełni zintegrowanego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie, które zwiększyłoby możliwości pracowników mobilnych za pomocą skalowalnej architektury w chmurze.
Po dogłębnej analizie Lely wybrał IFS Field Service Management.
„Lely cieszy się z możliwości współpracy z IFS, która pozwoli naszym ośrodkom wypracować najlepsze praktyki w zakresie zarządzania” — powiedział Ronald Eikelenboom, dyrektor finansowy Lely. „Potrzebowaliśmy kompleksowego rozwiązania obejmującego serwis w terenie, optymalizację technologii, zarządzanie centrami naprawczymi, części zamienne i logistykę zwrotną. IFS okazał się najbardziej odpowiednim dostawcą zdolnym do zaspokojenia wszystkich naszych potrzeb za pomocą jednej, w pełni zintegrowanej platformy”.
Marne Martin, prezes IFS Service Management Business Unit, dodaje: „Z dumą witamy Lely w gronie klientów IFS i nie możemy się już doczekać rozpoczęcia szybkiej i skutecznej realizacji projektu prowadzonego przez nasz zespół doradczy oraz wspieranego przez naszego partnera, firmę Leadent Digital. Nasze rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie będzie stanowić podstawę technologiczną dla firmy Lely. Dzięki temu będzie ona mogła wykorzystywać krótko- i średnioterminowe okazje biznesowe, jak również otwartą architekturę platformy w celu opracowywania i wdrażania długoterminowych strategii, np. w zakresie internetu rzeczy”.
Więcej informacji o rozwiązaniu IFS Field Service Management można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/solutions/service-management/field-service-management/.
Informacje o firmie Lely
Firma Lely została założona w 1948 r. i od początku swojej działalności tworzy zrównoważone, ekonomiczne i innowacyjne rozwiązania dla sektora rolnictwa. Przedsiębiorstwo dostarcza wysokiej klasy rozwiązania zautomatyzowane i systemy danych, które poprawiają dobrostan zwierząt oraz zwiększają elastyczność i wydajność produkcji w gospodarstwach mleczarskich. Od ponad 25 lat Lely jest liderem sprzedaży i serwisu zautomatyzowanych systemów dojenia dla kolejnych pokoleń rolników na całym świecie. Każdego dnia Lily inspiruje swoich pracowników do oferowania klientom innowacyjnych rozwiązań i bycia wiarygodnym partnerem udzielającym długoterminowego wsparcia i porad. Siedziba Grupy Lely mieści się w Holandii. Firma dysponuje również ogólnoświatową siecią ośrodków prowadzących sprzedaż i wsparcie produktów dostosowanych do potrzeb klientów. Grupa działa w ponad 45 krajach i zatrudnia ponad 1600 osób. Więcej informacji: www.lely.com.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.