Komunikaty PR

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

2024-07-17  |  01:00
Biuro prasowe

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i tworzenie złożonych kompozycji świetlnych. W bazie opraw dostępnych w programie DIALux pojawiły się oprawy Lena Lighting o wysokiej efektywności świetlnej i wyróżniającym się designie, zapewniając projektantom jeszcze większe możliwości tworzenia energooszczędnych rozwiązań i kreowania oryginalnych przestrzeni.

Wybór oświetlenia i jego rozmieszczenie to złożony proces. Oprawy powinny posiadać szerokie funkcjonalności i odpowiednie rozsyły światła, aby dostosować się do indywidualnych potrzeb użytkownika oraz nadać przestrzeni wyjątkowego charakteru. Dlatego projektanci sięgają po oprogramowanie DIALux, sprawdzone narzędzie, posiadające w swojej bazie ogromną liczbę rozwiązań oświetleniowych producentów z całego świata. Do tego grona dołączyła również Lena Lighting, stając się partnerem marki jako DIALux Silver Member. Oprawy wielkopolskiego producenta są teraz dostępne w podstawowym wariancie programu bez potrzeby ponoszenia dodatkowych opłat.

Program DIALux nie tylko umożliwia rozmieszczenie lamp na planie projektu, ale też ukazuje efekt końcowy z wykorzystaniem wybranych produktów oraz architektury i wyposażenia zarówno dla wnętrz jak i terenów zewnętrznych. Dzięki temu architekt natychmiast widzi czy rozwiązanie oświetleniowe odpowiada jego wizji przestrzeni, a projektant oświetlenia będzie wiedział czy projekt spełnia wymogi norm oświetleniowych. 

- Obecność naszych produktów w bazie DIALux to dla projektantów oświetlenia oraz architektów szansa na urozmaicenie projektów o wysoce energooszczędne rozwiązania oferujące szerokie możliwości aranżacji. Oprawy Lena Lighting wyróżniają doskonałe parametry, przemyślany, oryginalny design, a także kompatybilność z inteligentnymi systemami zarządzania oświetleniem, takimi jak DALI czy Clue. W ten sposób z łatwością można stworzyć ciekawe kompozycje w myśl idei zrównoważonego rozwoju. – mówi Maciej Lewandowski Business Development Manager w Lena Lighting.

Lampy Lena Lighting znajdują się w wyszukiwarce DIALux Luminaire Finder oraz w programie DIALux w wersji bazowej. Obecnie baza zawiera ponad 6500 plików fotometrycznych opraw wewnętrznych oraz projektorowych i elewacyjnych. W kolejnym etapie uzupełniona zostanie o modele 3D i pliki opraw ulicznych oraz parkowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.