Komunikaty PR

Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei

2020-08-04  |  16:30
Biuro prasowe

Co łączy Roberta Lewandowskiego, Małgorzatę Kożuchowską, Karolinę Pisarek, Marcina Tyszkę i Krzysztofa Jankesa Jankowskiego? Wszyscy wystąpili w materiale wideo marki Huawei, w którym pokazują jak korzystanie między innymi ze smartfona, tabletu czy laptopa może inspirować siebie oraz innych do kreatywnych działań. Film jest częścią kampanii Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.

 

Premierowe wideo marki Huawei to niecodzienna produkcja, w której występuje pięć osobowości, odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też ambasador marki w Europie, wybitny piłkarz Robert Lewandowski, a także osoby występujące już w innych kampaniach Huawei: ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany na świecie fotograf modowy Marcin Tyszka oraz popularny dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Występujące w filmie osobowości prezentują jak korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości, jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem.

 

Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:

- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/

- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933

- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI

 

Flagowe urządzenia Huawei obecne w materiale filmowym prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki. W materiale filmowym pokazany jest smartfon P40 Pro, laptop MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy głośnik w portfolio marki - Sound X.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Globalna migracja klientów Infor do chmury stale nabiera rozpędu Biuro prasowe
2020-09-23 | 14:00

Globalna migracja klientów Infor do chmury stale nabiera rozpędu

Wzrost korzystania z chmury przyczynia się do 112% wzrostu SaaS w skali globalnej Warszawa – wrzesień 2020 r. – Firma Infor poinformowała o światowym sukcesie jej rozwiązań
IT i technologie PRACA 2035: najnowsze badanie Citrix ukazuje przyszłość pracy opartą na AI
2020-09-23 | 13:00

PRACA 2035: najnowsze badanie Citrix ukazuje przyszłość pracy opartą na AI

Citrix Systems, Inc. przez rok badał globalne wzorce pracy i plany, by zrozumieć, jakim ulegnie ona zmianom i jaką rolę odegra w nich technologia. Jak wynika z danych, zebranych podczas
IT i technologie Red Hat wprowadza na rynek OpenShift Container Storage 4.5
2020-09-23 | 12:23

Red Hat wprowadza na rynek OpenShift Container Storage 4.5

Red Hat Inc., czołowy globalny dostawca rozwiązań open source, poinformował o wprowadzeniu na rynek rozwiązania Red Hat OpenShift Container Storage 4.5, które udostępnia oparte

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Nowa ustawa może wykluczyć chińskie firmy technologiczne z polskiego rynku. To zahamuje wymianę handlową i rozwój polskiego przemysłu

Projekt zmiany ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, który jest w tej chwili na etapie konsultacji, może wykluczyć z polskiego rynku chińskie firmy technologiczne. – Jeżeli nowe przepisy wejdą w życie w obecnym kształcie, spotkałoby się to z pewnymi retorsjami ze strony Chin, co z kolei na pewno zaszkodziłoby polskiej gospodarce – mówi Jarosław Tworóg, wiceprezes Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Jak wskazuje, projektowane przepisy stoją też w sprzeczności z przepisami o wolnym handlu i prawem międzynarodowym. Dodatkowo tak poważne zmiany na rynku mogą wiązać się z opóźnieniem we wdrażaniu technologii 5G, co z kolei przełoży się na mniejszą konkurencyjność polskiego przemysłu.

Bankowość

Branża leasingowa liczy na odbicie w inwestycjach firm. Pomóc w tym może nowa ulga na robotyzację

Cały rynek leasingowy ma zanotować w tym roku spadek wyników zamiast oczekiwanego przed pandemią rekordowego poziomu. To efekt lockdownu i chwilowo zmniejszonych inwestycji firm, mimo że niektóre segmenty, jak maszyny rolnicze i urządzenia medyczne, wciąż notują wzrosty. W najbliższych miesiącach negatywnie na rynek oddziaływać będzie koniec wakacji leasingowych, ale pozytywnym impulsem powinno być wejście w życie ulgi na robotyzację od 1 stycznia 2021 roku. Branża liczy, że korzyści podatkowe zachęcą firmy do inwestowania.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Walka ze zmianami klimatu wpływa na sposób produkcji i dystrybucji piwa. Rosną także wymagania wobec dostawców surowców

– ​Już dziś myślimy strategicznie o przyszłości naszej, społeczności, w których funkcjonujemy, oraz naszej planety – mówi Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej. Browary inwestują w odnawialne źródła energii oraz technologie, które pozwalają im ograniczać emisję dwutlenku węgla i zużycie wody przy produkcji piwa. Walczą także z problemem odpadów, wprowadzając opakowania wielokrotnego użytku oraz w pełni podlegające recyklingowi. Celem Kompanii Piwowarskiej jest również pozyskiwanie surowców i składników w stu procentach pochodzących ze zrównoważonych źródeł.

Media i PR

Dzieci potrzebują wsparcia podczas pandemii. Bajkoterapia może im pomóc w zrozumieniu i przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa [DEPESZA]

– Pandemia SARS-CoV-2 jest trudnym czasem dla najmłodszych. Wiele dzieci nie tyle boi się zachorowania, co cierpi z powodu lęku wywołanego nieprzewidywalnością otaczającego nas świata – mówi Michał Kędzierski, psycholog dziecięcy. Sposobem na oswojenie tego strachu może być bajkoterapia. Metodę tę wykorzystuje McDonald’s w nowej kampanii społecznej skierowanej do dzieci „Bajki z nowym morałem”.