Komunikaty PR

Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze

2020-09-24  |  11:00

Lexmark, światowy lider rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu, rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji premium.

 

Konieczność wprowadzenia pracy zdalnej sprawiła, że rozwój usług w chmurze przestał być głosem przyszłości, ale już dzisiaj oprogramowanie chmurowe jest niezastąpionym elementem w strukturze współczesnego biznesu. Partnerzy Lexmarka w jeszcze większym stopniu niż dotychczas potrzebują odpowiednich narzędzi, żeby efektywnie wykonywać swoją pracę i mobilnie obsługiwać swoich klientów. Dlatego Lexmark jako lider w swoim sektorze, nieustannie pracuje nad własną oferta usług, świadczonych w chmurze.

 

Lexmark Cloud Fleet Management dla zdalnego monitorowania urządzeń innych firm.

Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom Lexmark zdalne monitorowanie i zarządzanie urządzeniami Lexmark. Współpracujący technicy mogą zbierać dane z urządzeń swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, oszczędzając swój czas i pieniądze.

 

Podczas pandemii Covid-19 widzieliśmy wyzwania związane z zarządzaniem flotą urządzeń drukujących. Oprócz kosztownego i czasochłonnego procesu wdrożenia oraz kłopotów z obsługą i rekonfiguracją, nasi partnerzy napotkali problemy z dostępem do urządzeń i obawami o bezpieczeństwo pracowników - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe.

 

Lexmark CFM nie tylko podnosi wydajność specjalistów współpracujących z Lexmark, ale gwarantuje też sprawność wspomnianych procesów bez konieczności przebywania na miejscu, a co za tym idzie - wyższy poziom bezpieczeństwa pracowników w czasach pandemii.

 

Dzięki najnowszym ulepszeniom CFM, partnerzy Lexmarka mogą zbierać dane na temat drukarek innych firm, nie tylko Lexmarka. Lexmark CFM rejestruje wybrane dane, w tym informacje identyfikacyjne drukarki, informacje o stanie i poziomach materiałów eksploatacyjnych, liczbie stron, stanie urządzeń, a także alerty wysyłane przy użyciu protokołu Simple Network Management Protocol (SNMP) z drukarek innych firm.

 

Tej funkcji dotychczas brakowało naszym partnerom, korzystającym z CFM.  Jesteśmy dumni, że spełniliśmy ich oczekiwania - mówi Sebastian Szpila Enterprise Account Manager Lexmark International Polska.

Teraz Lexmark CFM umożliwia partnerom utrzymanie całej infrastruktury drukowania ich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia.

 

Druk bezdotykowy dla zapewnienia bezpieczniejszego środowiska pracy.

W ramach Lexmark Cloud Print Management i lokalnego Lexmark Print Management, partnerzy Lexmarka mogą oferować swoim klientom funkcję drukowania bezdotykowego w celu zmniejszenia kontaktu z powierzchniami na miejscu pracy – teraz jest to ważniej niż kiedykolwiek, ponieważ klienci starają się zapewnić swoim pracownikom bezpieczniejsze i czystsze środowisko pracy.

Druk bezdotykowy umożliwia użytkownikom drukowanie bez dotykania panelu drukarki. Wystarczy, że użytkownik podejdzie do drukarki, zeskanuje swój identyfikator w celu uwierzytelnienia, a wszystkie zadania w kolejce bedą automatycznie drukowane. Przy początkowym uruchomieniu pojawi się okno dialogowe z przyciskiem anulowania z 3-sekundowym opóźnieniem, aby w razie potrzeby cofnąć działanie.

 

Według IDC do 2021 r. jedna trzecia firm zatrudniających mniej niż 500 pracowników przyjmie ustrukturyzowane zasady zarządzania drukiem i dokumentami obsługiwane przez oprogramowanie oparte na chmurze. Pandemia Covid-19 przyspieszyła ten trend i teraz niezwykle ważnym jest, abyśmy wyposażyli naszych partnerów w niezbędne funkcje na miarę ich dzisiejszych potrzeb - mówi Sebastian Szpila. - Lexmark będzie nadal aktualizować swoją ofertę usług w chmurze, aby umożliwić swoim partnerom jeszcze lepszą i bezpieczniejszą obsługę klientów – dodaje.

 

 

Ułatwiony, bezpłatny dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji premium firmy Lexmark dla sprawnej obsługi urządzeń zarządzanych w chmurze.

Na dodatek, Lexmark upraszcza dostęp do katalogu aplikacji, w tym z kategorii premium, które teraz są bezpłatne dla partnerów. Aplikacje, które pozwolają partnerom Lexmarka na lepszą obsługę urządzeń zarządzanych w chmurze, teraz mogą być łatwo wdrożone prosto z biura bez żadnych dodatkowych kosztów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.