McLaren wybrał Salesforce jako partnera przy F1
Salesforce ogłosił podjęcie współpracy z McLaren Racing, której głównym celem jest wsparcie zespołu Formuły 1 przy pogłębianiu relacji z globalną bazą fanów oraz nawiązywanie kontaktu z publicznością na nowych rynkach. Do tego celu zostanie wykorzystane rozwiązanie Customer 360. Zespół McLaren będzie korzystał z takich jego elementów jak Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud i MuleSoft.
F1 cieszy się ogromną popularnością – grono entuzjastów liczy obecnie ponad 500 milionów osób na całym świecie. Jednak mniej niż 1% z nich uczestniczy w Grand Prix w ciągu roku. W związku z tym zespoły muszą kontaktować się z kibicami w formie cyfrowej i w czasie rzeczywistym, aby móc dzielić się z nimi wyjątkowymi doświadczeniami, tak jak ma to miejsce na rzeczywistym torze.
Dzięki wieloletniemu partnerstwu z Salesforce, McLaren będzie mógł dostarczać nowe i ulepszone cyfrowe doświadczenia dla kibiców podczas wszystkich wyścigów F1. Obejmuje to, między innymi, zapewnienie dostosowanych do ich potrzeb komunikatów i ofert poprzez aplikację McLaren App, a także nowe spersonalizowane doświadczenie cyfrowej odprawy gości (przy wejściu na wydarzenia fizyczne) oraz unikalne oferty dla abonentów McLaren Plus.
Ed Green, dyrektor ds. technologii komercyjnych w McLaren Racing, wyjaśnia, w jaki sposób współpraca umożliwia McLarenowi uzyskanie 360-stopniowego obrazu fanów, aby spersonalizować im zarówno cyfrowe, jak i osobiste doświadczenia: „Oglądalność Formuły 1 niemal potroiła się w ostatnich latach, przy czym ogromny wzrost w Stanach Zjednoczonych nastąpił w dużej mierze dzięki serialowi Netflixa - Drive to Survive”. Green powiedział, że globalny charakter F1 „często oznacza, że amerykańscy fani otrzymują od nas aktualizacje i powiadomienia push we wczesnych godzinach porannych, co nie zawsze jest zgodne z ich rozkładem dnia”. „Wcześniej nie mieliśmy narzędzi, aby to zrobić, jednak Marketing Cloud umożliwia tworzenie grup docelowych użytkowników na podstawie kraju, w którym mieszkają. Zyskujemy wtedy pewność, że wysyłamy tę komunikację w odpowiednim czasie w oparciu o lokalny rynek” – komentuje Green.
Eksplozja bazy fanów F1 i McLaren Racing nastąpiła podczas pandemii. Wówczas technologia była adaptowana na szybko, co doprowadziło do ogromnej liczby silosowych danych, które były trudno dostępne.
„Chciałem zyskać możliwość na sprawne pozyskanie szeregu różnorodnych danych, ich wykorzystanie i połączenie w jeden, w pełni użyteczny zbiór. Zależało mi na rozwiązaniu, które będzie kompatybilne ze wdrożonymi wcześniej systemami, które gromadziły dane często od 15-20 lat oraz z tymi nowszymi, co pozwoli na sprawne uzyskanie pożądanych dla nas informacji" – powiedział Green.
MuleSoft okazał się czymś w rodzaju game changera dla zespołu McLaren. Umożliwił stworzenie wspólnej warstwy dostępu do niektórych ze starszych systemów, ale także pomógł McLarenowi uzyskać dostęp do nowych rozwiązań dzięki funkcji gotowych integracji.
„Jesteśmy zachwyceni integracją możliwości Salesforce z zespołem McLaren Formuła 1 Team. Salesforce pomoże nam wzmocnić kontakt z naszymi fanami i partnerami na całym świecie. Nie możemy się doczekać wykorzystania danych Salesforce do tworzenia ekskluzywnych treści, które podnoszą jakość naszej komunikacji. Kamień milowy w postaci 60. rocznicy naszej działalności to ekscytująca okazja do połączenia i świętowania z naszą globalną bazą fanów – nie mogę sobie wyobrazić lepszego momentu na rozpoczęcie tej ekscytującej współpracy” – powiedział Zak Brown, CEO, McLaren Racing.
„Salesforce z dumą współpracuje z McLarenem, aby jeszcze bardziej przybliżyć ich do swoich fanów na platformach cyfrowych. McLaren to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek w sportach motorowych i jesteśmy zachwyceni kontynuacją współpracy. To zaszczyt, że możemy dostarczać niesamowite doświadczenia cyfrowe, które pomogą takiej marce połączyć się z globalną bazą fanów w zupełnie nowy sposób” – dodał Colin Fleming, wiceprezes wykonawczy, Global Brand Marketing Salesforce.

Ochrona danych w chmurze: Nowe podejście do modeli zagrożeń

Zasilaj wszystko naraz. Zadaniu sprosta listwa Hama 2GN Schuko z 5 gniazdami

motorola razr 40 ultra: ikoniczny smartfon z klapką
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Z zamrożenia cen energii skorzysta w tym roku 8 mln gospodarstw domowych. Część z nich ma miesiąc na złożenie wniosku [DEPESZA]
Rolnicy, osoby z niepełnosprawnościami oraz posiadacze Karty Dużej Rodziny muszą pamiętać, że jeszcze tylko do końca czerwca br. mają czas na złożenie wniosków umożliwiających skorzystanie w tym roku z preferencyjnych rozliczeń cen energii ujętych w Tarczy Solidarnościowej. – Wszyscy sprzedawcy udostępniają takie wnioski na swoich stronach internetowych. Należy się jednak spieszyć, ponieważ ostateczny termin mija już za kilka tygodni – podkreśla Włodzimierz Cupryszak, ekspert ds. regulacji Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej. Jak wskazuje, pozostałe gospodarstwa domowe nie muszą dopełniać żadnych dodatkowych formalności. W ich przypadku rachunki będą z automatu rozliczane po ubiegłorocznych stawkach.
Bankowość
Uczelnie wyższe coraz bardziej angażują się w walkę z największymi globalnymi wyzwaniami. Kluczowa jest współpraca z biznesem

– Wyzwań, które stoją przed uczelniami, jest dziś wiele i można je zakwalifikować do kilku megatrendów, które zachodzą w całym społeczeństwie – mówi prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród nich jest cyfrowa transformacja, zmiany klimatu i zrównoważony rozwój społeczny, który pozwoli niwelować nierówności. O wpływie, jaki szkoły wyższe mogą wywierać na społeczeństwa i wspierać je w odpowiedzi na bieżące wyzwania, 700 rektorów z całego świata debatowało podczas spotkania w Walencji. W przyjętej tam deklaracji zobowiązali się m.in. do uwzględniania w badaniach wyzwań globalnych i lokalnych, a także wyposażania studentów w kompetencje, które będą niezbędne w obliczu tych wyzwań w przyszłości. – Na mocy tych zobowiązań współpraca biznesu z uczelniami będzie jeszcze większa i szersza – mówi Wojciech Leśniewski, dyrektor Santander Universidades w Polsce, przedstawiciel organizatora cyklicznych spotkań rektorów.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Finanse
Start-upy nie narzekają na brak dostępu do finansowania. Równie ważny jest dla nich mentoring i wsparcie ekspertów

Polskie start-upy dobrze sobie radzą na europejskim i globalnym rynku, chętnie kierują swoje rozwiązania do dużych firm i korporacji, a ich domeną jest głównie software – wynika z ostatniego raportu Fundacji StartUp Poland. Jak wskazuje założyciel funduszu EEC Ventures Konrad Sitnik, tym, co warunkuje sukces, jest przede wszystkim determinacja founderów i dobry, skalowalny model biznesowy. – Ostatni element do tej układanki to jest mądry inwestor, który poza pieniędzmi zapewni również mentoring i wsparcie intelektualne – mówi ekspert. Taką rolę chce pełnić Tauron, który ze start-upami ściśle współpracuje już od kilku lat, oferując im autorski program akceleracyjny.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.