Komunikaty PR

Mecz Legend w Tychach z Gwiazdami Światowego Futbolu i Polską Biznes Ligą

2023-11-13  |  17:00
Biuro prasowe

W najbliższą sobotę, 18 listopada, miasto Tychy stanie się areną niezapomnianego wydarzenia - Meczu Legend z udziałem byłych gwiazd światowego futbolu. Przyjazd zapowiedzieli niekwestionowani giganci piłkarskiego świata, m.in. Michael Owen, Alessandro Del Piero, Luis Garcia i Marco Materazzi!

 

Inicjatorem tego prestiżowego wydarzenia jest Safe Server Solution Foundation, która wspiera młode polskie sportowe talenty w niedofinasowanych dyscyplinach sportu. Mecz Legend - Polska Biznes Liga to wyjątkowa okazja dla znanych sportowców oraz przedsiębiorców. Ci ostatni, wpłacając wyznaczoną sumę pieniędzy, będą mieli szansę zagrać na stadionie GKS Tychy u boku legendarnych gwiazd futbolu.

 

Wielkie gwiazdy futbolu zagoszczą w Tychach! Wśród zaproszonych gości znajdują się: Michael Owen, były znakomity reprezentant Anglii, legendarne postacie włoskiego futbolu, mistrzowie świata z 2006 roku: Alessandro Del Piero oraz Marco Materazzi, a także Hiszpan Luis Garcia, niegdyś piłkarz Liverpoolu, który razem z Polakiem Jerzym Dudkiem zdobył Ligę Mistrzów w 2005 roku!

 

Plan wydarzenia obejmuje pokazowy trening sław światowego futbolu z młodzieżą o godzinie 13:30, po którym gwiazdy piłki nożnej same wystąpią na boisku. Mecz Legend z Polską Biznes Ligą rozpocznie się o godzinie 15:00. Na boisku zobaczymy również byłych reprezentantów Polski - Radosława Majewskiego i Damiana Gorawskiego, a także trenera bramkarzy Grzegorza "Gabor" Jędrzejewskiego, znanego z programu Turbokozak w Canal+. Sędzią głównym tego prestiżowego meczu będzie Szymon Marciniak, obecnie czołowy arbiter piłkarski na świecie.

 

Cała impreza potrwa około 3-4 godzin i obfitować będzie w liczne atrakcje dla kibiców. Łukasz Krasiński, przedstawiciel organizacji Safe Server Solution Foundation, podkreśla, że dochód z imprezy zostanie przeznaczony na organizację obozów sportowych dla zdolnej młodzieży, umożliwiając jej trenowanie pod okiem najlepszych specjalistów.

 

Bilety dla kibiców na Mecz Legendy - Polska Biznes Liga są już dostępne i kosztują 100 złotych (dla dzieci i młodzieży szkolnej) oraz 200 i 250 złotych. Szczegółowe informacje o wejściówkach można znaleźć na stronie internetowej organizatorów Meczu Legend - Polska Biznes Liga. Niech ta piłkarska uczta z gwiazdami światowego futbolu stanie się wyjątkowym przeżyciem dla wszystkich miłośników piłki nożnej!

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.