Mercusys ME30 – budżetowy sposób na doskonały zasięg domowego WiFi
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
ME30, łącząc się z routerem, wzmacnia odbierany sygnał i doprowadza go do miejsc, w których korzystanie z sieci nie było dotychczas możliwe. Urządzenie znacznie redukuje zakłócenia sygnału, eliminując tzw. martwe strefy, tak aby można było korzystać ze stabilnej sieci w całym domu lub biurze.
Wzmacniacz sieci pracuje w obecnie najpopularniejszym standardzie WiFi AC1200, umożliwiając transmisje danych o prędkościach do 867Mb/s w paśmie 5 GHz oraz do 300Mb/s w paśmie 2.4 GHz. Z kolei zapewniająca najwyższą prędkość połączenia funkcja automatycznego wyboru trasy (APS) sprawia, że sieć będzie zawsze działać z najwyższą wydajnością.
Mercusys ME30 posiada także port Ethernet 10/100 Mb/s, dzięki któremu dostęp do sieci mogą uzyskać także urządzenia niewyposażone w kartę sieciową WiFi, takie jak na przykład telewizor, stacjonarny komputer, drukarka czy konsola do gier.
ME30 współpracuje z każdym routerem bezprzewodowym dostępnym na rynku, dostarczając sygnał nawet w trudno dostępne miejsca. Co istotne, urządzenie może pracować także jako punkt dostępowy WiFi.
Jego obsługa i konfiguracja są banalnie proste. Wystarczy wcisnąć przycisk WPS na routerze,
a następnie na wzmacniaczu ME30, aby w kilka sekund podłączyć urządzenie do sieci. Szukając najlepszej możliwej lokalizacji dla wzmacniacza można dowolnie zmieniać jego położenie, bez konieczności ponownej konfiguracji. Zadanie ułatwia inteligentny wskaźnik siły sygnału, który błyskawicznie znajdzie dla niego najlepsze miejsce.
Produkt objęty jest dwuletnią gwarancją, zaś jego cena to około 100 zł brutto.
Więcej informacji na temat wzmacniacza ME30 na stronie Mercusys.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.