Michał Halagiera obejmuje stanowisko Chief Growth Officera w Billennium
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Do Billennium, polskiej spółki dostarczającej rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, 1 października dołączy Michał Halagiera, który jako Chief Growth Officer obejmie kierownictwo nad nowoutworzonym działem Rozwoju Biznesu. Do jego obowiązków będzie należała współpraca z partnerami firmy, a także sprzedaż rozwiązań oraz usług Billennium.
Michał Halagiera posiada blisko 20-letnie doświadczenie z zakresu sprzedaży rozwiązań technologicznych i strategicznego doradztwa IT. Przez ostatnie 6 lat pracował w Microsoft Polska, gdzie ostatnio zajmował stanowisko Senior Services Account Executive i wspierał przedsiębiorstwa oraz jednostki administracji publicznej w przeprowadzaniu transformacji cyfrowej, której przykładem jest rozwiązanie „Twój e-PIT”, znacząco upraszczające sposób rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Hewlett Packard Enterprise Polska oraz VMware.
Na czele działu Rozwoju Biznesu Michał Halagiera będzie odpowiedzialny za pracę zespołu realizującego strategię rozwoju firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów, wzrost istniejących kontraktów i dywersyfikację źródeł przychodu. Nowy Chief Growth Officer będzie odpowiadał także za tworzenie innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań oraz usług IT dopasowanych do potrzeb biznesu, a także za współpracę z partnerami zewnętrznymi Billennium. Wraz z jego przyjściem zmianie ulegnie struktura organizacji w obszarze sprzedaży, która dzięki połączeniu dwóch niezależnych działów pozwoli skuteczniej realizować założone cele.
– Jesteśmy przekonani, że Michał przyczyni się do dalszego rozwoju Billennium. Zależy nam na tym, żeby dzięki wprowadzonym zmianom skutecznie realizować obraną przez nas strategię w zakresie innowacyjności tworzonych rozwiązań i dostarczanych usług. Jest to jedna z kluczowych dla nas wartości i wierzę, że Michał jest właściwą osobą na tym stanowisku. Mam nadzieję, że wspólnie czeka nas wiele ciekawych, zawodowych wyzwań – powiedział Bartosz Łopiński, prezes Billennium.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.