Komunikaty PR

Międzynarodowa firma IT SOFTSWISS otrzymała certyfikat Great Place to Work®

2024-01-23  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Międzynarodowa firma technologiczna SOFTSWISS, która w 2024 roku skończy 15 lat, to ważny gracz na polskim rynku. Firma została właśnie wyróżniona certyfikatem Great Place to Work® w Polsce. Tytuł ten przyznawany jest corocznie przez międzynarodowy instytut badawczo-konsultingowy Great Place to Work®. Otrzymać go mogą międzynarodowi, krajowi, regionalni i branżowi pracodawcy na podstawie wyników anonimowych ankiet pracowniczych i analiz kultury organizacyjnej firm.

Certyfikacja potwierdza fakt, iż SOFTSWISS jest międzynarodową firmą IT, w której komfortowe warunki pracy spełniają wszystkie międzynarodowe standardy, a specjaliści zespołowi mają zapewnione wszelkie możliwości wyrażania siebie, rozwoju osobistego, a także doskonalenia zawodowego. Decyzja o tym, czy firma zasługuje na miano Great Place to Work, podejmowana jest na podstawie ocen samych pracowników. Warto zaznaczyć, że system oceniania wykorzystuje surową metodologię. Pracownicy, którzy biorą udział w anonimowej ankiecie, odpowiadają na pytania dotyczące szacunku i uczciwości ze strony kierownictwa, zaufania, poczucia dumy, ducha zespołu, sposobu pracy ekspertów na stanowiskach kierowniczych, bezpieczeństwa w miejscu pracy, etyki, wartości oraz cech i poziomu kultury korporacyjnej.

Na przestrzeni kilku lat działalności na polskim rynku, globalny producent oprogramowania SOFTSWISS osiągnął już pod kątem zatrudnienia status jednej z najatrakcyjniejszych międzynarodowych firm. Certyfikat Great Place to Work jest tego kolejnym dowodem.

Po 15 lat działalności na całym świecie liczba pracowników SOFTSWISS osiągnęła ponad 2000. Spośród nich 450 osób pracuje w Polsce, a dokładnie w centrach rozwoju w Poznaniu i Warszawie. Jednocześnie w 2023 roku polski zespół powiększył się o 98%. Firma ma doskonały system pracy hybrydowej: pracownicy wybierają format, który najbardziej im odpowiada – mogą pracować z domu lub w nowoczesnym i wygodnym biurze, albo też wybrać rozwiązanie łączone. SOFTSWISS zawsze przywiązuje dużą wagę do rozwoju kultury korporacyjnej, podtrzymując kontakt między pracownikami, nawet pomimo tego, że część zespołu mieszka w różnych państwach. Do kluczowych corocznych tradycji firmy należą globalne spotkania korporacyjne. Tylko w ubiegłym roku odbyło się kilka takich spotkań na dużą skalę, które miały na celu przeprowadzenie wspólnych szkoleń oraz rekreację. Na wiosnę ponad 1000 specjalistów firmy spędziło cztery dni w Dubaju, a w listopadzie około 1500 osób z 40 krajów spotkało się w Turcji na korporacyjnym Values Fest, który poświęcony był wartościom firmy.

SOFTSWISS wspiera również globalne inicjatywy społeczne, takie jak Różowy Październik i Movember, Dzień Sprzątania Świata, co pomaga pracownikom poczuć zaangażowanie w tematy ważne dla społeczeństwa.

 


– Głównym kapitałem SOFTSWISS są ludzie, a jedna z naszych firmowych wartości brzmi „we see people”. Zawsze dążyliśmy do tego, aby każdy specjalista mógł realizować swój potencjał i czuł osobisty wkład we wspólną sprawę zespołu – komentuje Natalia Perkowska, Co-Chief HR Officer w SOFTSWISS. – Dlatego też staramy się dbać o wysoką jakość życia naszych pracowników, zapewniając im rozbudowany pakiet socjalny. Obejmuje on ubezpieczenie medyczne czy zwrot kosztów za zajęcia sportowe. Firma opłaca również wizyty u psychologa, naukę języka angielskiego z native speakerem oraz kursy rozwoju zawodowego. Cieszymy się z tak przychylnych opinii naszych pracowników, a certyfikat Great Place to Work® ma dla nas szczególną wartość.


Dzięki otrzymanemu certyfikatowi oraz wysokim ocenom w badaniach ankietowych, SOFTSWISS otrzymuje możliwość udziału w kolejnym etapie konkursu na „Najlepsze Miejsce Pracy w Polsce 2024”.

 

O FIRMIE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi 15 urodziny. Oficjalne przedstawicielstwa korporacji działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Zatrudnionych jest ponad 2000 pracowników. SOFTSWISS jako pierwsza na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” oraz nagrodę SIGMA CIS w kategorii „Best affiliate tracking software”. W 2023 roku zespół SOFTSWISS zdobył 11 różnych nagród iGamingowych, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year, a także Best Marketing Campaign.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży Biuro prasowe
2024-04-23 | 11:00

Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży

Grupa Primavera Parfum, jedyny w Polsce w pełni kompleksowy hub e-commerce dla marek kosmetycznych, rozszerza swoje kanały sprzedaży. Należący do grupy sklep Tagomago.pl pojawił się na
SYGNIS konsekwentnie realizuje strategię rozwoju produktów własnych
2024-04-09 | 16:50

SYGNIS konsekwentnie realizuje strategię rozwoju produktów własnych

Notowany na NewConnect SYGNIS S.A. umiejętnie łączy rozwój zaawansowanych technologicznie produktów własnych z realizacją nowych projektów badawczo-rozwojowych.
Dynamiczny rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych
2024-02-05 | 06:30

Dynamiczny rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych

Rynek aplikacji mobilnych, stanowiący kluczowy obszar globalnej gospodarki cyfrowej, przechodzi błyskawiczne zmiany. Przegląd rynku firmy analitycznej MarketHub ujawnia, że Polska jest jednym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.