Komunikaty PR

SYGNIS konsekwentnie realizuje strategię rozwoju produktów własnych

2024-04-09  |  16:50
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Notowany na NewConnect SYGNIS S.A. umiejętnie łączy rozwój zaawansowanych technologicznie produktów własnych z realizacją nowych projektów badawczo-rozwojowych. Doświadczony producent deeptechowego hardware’u w 2024 roku koncentruje się na rozwoju produktów i zwiększeniu sprzedaży urządzeń z flagowej linii DIW (Direct Ink Writing). Równolegle, wyprzedzając rynek i konkurencję, pracuje nad technologią druku z węgla szklistego (DEPO). Innowacyjny projekt DEPO rozpoczyna właśnie akcelerację w międzynarodowym programie AdMaCom.

Flagową linią technologiczną stworzoną przez SYGNIS jest linia DIW – urządzeń pracujących w technologii Direct Ink Writing. Należą do niej m.in.: rewolucyjne urządzenie F-NIS, pozwalające na druk z dowolnego jednoskładnikowego materiału półpłynnego, jak np. żywica, silikon, żele czy pasty ceramiczne oraz SYGPAST – hybrydowa drukarka do wieloskładnikowych materiałów płynnych z systemem kontroli jakości w czasie rzeczywistym, która wejdzie do sprzedaży w tym roku. Strategia dla technologii SYGNIS w 2024 roku zakłada rozwój urządzeń z tej linii oraz zwiększenie ich sprzedaży, m.in. poprzez rozbudowę międzynarodowej sieci dystrybutorów. Jednocześnie, zgodnie z konsekwentnie realizowanym planem tworzenia i komercjalizacji nowych technologii hardware dla rynków o znaczącym potencjale wzrostu, SYGNIS rozwija projekty B+R oparte o przewagi technologiczne spółki. Jednym z nich jest DEPO – technologia druku z węgla szklistego.

- Sprzedaż i rozwój produktów własnych to obecnie fundament rozwoju SYGNIS. Nasze rozwiązania cieszą się coraz większym zainteresowaniem instytucji i firm z sektorów takich jak medtech, fotonika czy energetyka, czego przykładem jest nasz wkład w zakończony sukcesem projekt innowacyjnego systemu wytwarzania wodoru w technologii elektrolizera SOE realizowany przez Orlen, AGH i Instytut Energetyki Odnawialnej. Know-how i kompetencje technologiczne, a w ślad za tym jakość naszych produktów i usług powodują, że odpowiadamy na najbardziej aktualne potrzeby rynkowe. Jednocześnie, dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz monitorowaniu obecnych i przyszłych trendów, już dziś realizujemy projekty, które będą decydowały o przewadze spółek technologicznych w horyzoncie kilku najbliższych lat. Technologia DEPO, która jest bazą dla przyszłej produkcji zaawansowanych komponentów półprzewodnikowych z węgla szklistego przez SYGNIS, ma potencjał, by stać się wyznacznikiem jakości dla wielu branż - podkreśla dr Olga Czerwińska, CSO i wiceprezeska zarządu Sygnis S.A.

DEPO to autorska technologia SYGNIS druku z węgla szklistego. Technologia uzyskała już certyfikat walidacji technologii w ramach Inicjatywy 3W, a obecnie jest rozwijana między innymi w ramach międzynarodowego programu The Advanced Materials Competition (AdMaCom). Organizuje go Innovation Network for Advanced Materials. Jej członkami są m.in. wiodące spółki technologiczne takie jak np. Bosch, Sony, CarbonX czy Inuru.

Aplikacyjność technologii druku z węgla szklistego może zrewolucjonizować oblicze przemysłu. Za jej pomocą można uzyskać na przykład lżejsze, trwalsze i bardziej wydajne ogniwa paliwowe, elektrody do stymulowania komórek i detekcji neuroprzekaźników czy niekorodujące złącza węglowe na folii metalicznej do ogniw elektrycznych. Już dziś zaawansowane komponenty półprzewodnikowe z węgla szklistego znajdują zastosowanie niemalże w każdej działalności przemysłowej. Dla technologii DEPO raporty rynkowe wskazują na intensywny wzrost rynków aplikacyjnych z CAGR: dla rynku wodorowych ogniw paliwowych - 32,59%, dla rynku druku 3D w implantologii – 17,1%, dla rynku elektrod EDM – 7,2% (prognozy na 2026 r.).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży Biuro prasowe
2024-04-23 | 11:00

Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży

Grupa Primavera Parfum, jedyny w Polsce w pełni kompleksowy hub e-commerce dla marek kosmetycznych, rozszerza swoje kanały sprzedaży. Należący do grupy sklep Tagomago.pl pojawił się na
Dynamiczny rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych
2024-02-05 | 06:30

Dynamiczny rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych

Rynek aplikacji mobilnych, stanowiący kluczowy obszar globalnej gospodarki cyfrowej, przechodzi błyskawiczne zmiany. Przegląd rynku firmy analitycznej MarketHub ujawnia, że Polska jest jednym
Międzynarodowa firma IT SOFTSWISS otrzymała certyfikat Great Place to Work®
2024-01-23 | 10:00

Międzynarodowa firma IT SOFTSWISS otrzymała certyfikat Great Place to Work®

Międzynarodowa firma technologiczna SOFTSWISS, która w 2024 roku skończy 15 lat, to ważny gracz na polskim rynku. Firma została właśnie wyróżniona certyfikatem Great Place to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.