Komunikaty PR

Motorola edge 40 neo. Zostało tylko kilka dni świetnej promocji

2023-09-27  |  09:00
Biuro prasowe

27 września 2023 r.: Atrakcyjna promocja na smartfon motorola edge 40 neo potrwa tylko do 1 października. To ostatnia okazja, aby oddać stary telefon do recyklingu i odzyskać część pieniędzy wydanych na zakup nowego średniopółkowca ze stajni Motorola.

Co oferuje motorola edge 40 neo?

Najnowszy model z serii edge to połączenie ciekawego wzornictwa, zachwycającej kolorystyki Pantone i wyjątkowej funkcjonalności. Motorola edge 40 neo jest smukła (zaledwie 7,76 mm grubości), ma rewelacyjny wyświetlacz pOLED 6,55” 144 Hz oraz oferuje bardzo dobrą wydajność – łączy moc procesora MTK Dimensity 7030 z najnowszej generacji pamięciami uMCP (12/256 GB).

Smartfon jest również odporny na zanurzenie w wodzie oraz pył i kurz (certyfikat IP68), a dzięki wykorzystaniu jakościowych materiałów wyróżnia się swoim designem. Można go nabyć zarówno w klasycznej czarnej wersji (Black Beauty) wykończonej szkłem akrylowym (PMMA), jak i w wariantach z pleckami pokrytymi piękną i funkcjonalną skórą wegańską: niebieskim (Soothing Sea) oraz miętowym (Caneel Bay). Jego możliwości uzupełnia solidny zestaw foto oparty o podwójny aparat główny, łączący 50 MP moduł z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) z funkcjonalnym 13 MP obiektywem ultraszerokokątnym z Macro Vision. Fanów selfie zachwyci przedni aparat 32 MP z technologią Quad Pixel.

W zestawie sprzedażowym modelu edge 40 neo znalazło się ekologiczne i kolorystycznie dopasowane etui stworzone przez szwedzką firmę agood company, które wykonano z nadających się do recyklingu surowców roślinnych (m.in. lnu). Nie zabrakło również ładowarki TurboPower™ pozwalającej na szybkie ładowanie smartfona z mocą 68 W, dzięki czemu uzupełnienie baterii edge 40 neo do 50% zajmuje ok. 15 minut.

300 zł gwarantowanego zwrotu i dodatkowe pieniądze z wyceny

Najnowsza motorola edge 40 neo kosztuje 1899 złotych co sprawia, że w swoim segmencie jest naprawdę atrakcyjnie wycenionym urządzeniem. Jednak kupując ją do 1 października (włącznie), konsument może wziąć udział w programie „Trade in. Trade up” i w efekcie uzyskać zwrot części wydanych na zakup edge 40 neo pieniędzy. Warunkiem jest odesłanie do recyklingu innego smartfona z listy zakwalifikowanych do programu urządzeń. Gwarantowana kwota zwrotu to 300 zł – zostanie ona powiększona o wycenę urządzenia, które konsument przekazał do recyklingu.

Jak działa promocja „Trade In. Trade up”?

Konsument zainteresowany promocją - po upewnieniu się, że urządzenie, które zamierza oddać jest obecne na liście modeli objętych programem[1] – musi zakupić edge 40 neo w okresie trwania promocji (do 1 października 2023 r. włącznie). Następnie w ciągu 15 dni od daty odbioru urządzenia należy zgłosić się do programu „Trade in. Trade up” wypełniając formularz na stronie internetowej. Ważne, aby smartfon nabyć u jednego z partnerów handlowych Motorola.

Jakiego zwrotu można się spodziewać po zakupie modelu edge 40 neo? Całkiem sporego, biorąc pod uwagę cenę samego smartfonu. Gwarantowane 300 złotych dla biorącej udział w promocji osoby zostanie powiększone o kwotę wyceny zaproponowanej za oddawany smartfon – przy czym musi on znajdować się na liście produktów objętych promocją i spełniać określone wymogi (np.: musi być sprawny). Co istotne, konsument może w każdej chwili wycofać się z programu - choćby wtedy, gdy nie będzie usatysfakcjonowany zaproponowaną kwotą wyceny.

Dodatkowe informacje:

           Więcej informacji o smartfonie motorola edge 40 neo:

  • Oficjalna strona producenta: https://www.motorola.com/pl/smartphones-motorola-edge-40-neo/p?skuId=423
  • Prezentacja wideo smartfona: https://youtu.be/BeXjtbId-ro?si=LwPO4n83zYHt4IwZ

    Strona promocji „Trade In. Trade up”: https://www.motorola.com/pl/motorola-trade-i

 

 

 

 

 


[1] Lista marek oraz modeli urządzeń, które mogą zostać oddane przez biorącego udział w promocji konsumenta oraz kryteria „Trade In. Trade up”, dostępne są na stronie: https://www.motorola.com/pl/motorola-trade-in

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.