Motorola edge 40 neo. Zostało tylko kilka dni świetnej promocji
27 września 2023 r.: Atrakcyjna promocja na smartfon motorola edge 40 neo potrwa tylko do 1 października. To ostatnia okazja, aby oddać stary telefon do recyklingu i odzyskać część pieniędzy wydanych na zakup nowego średniopółkowca ze stajni Motorola.
Co oferuje motorola edge 40 neo?
Najnowszy model z serii edge to połączenie ciekawego wzornictwa, zachwycającej kolorystyki Pantone i wyjątkowej funkcjonalności. Motorola edge 40 neo jest smukła (zaledwie 7,76 mm grubości), ma rewelacyjny wyświetlacz pOLED 6,55” 144 Hz oraz oferuje bardzo dobrą wydajność – łączy moc procesora MTK Dimensity 7030 z najnowszej generacji pamięciami uMCP (12/256 GB).
Smartfon jest również odporny na zanurzenie w wodzie oraz pył i kurz (certyfikat IP68), a dzięki wykorzystaniu jakościowych materiałów wyróżnia się swoim designem. Można go nabyć zarówno w klasycznej czarnej wersji (Black Beauty) wykończonej szkłem akrylowym (PMMA), jak i w wariantach z pleckami pokrytymi piękną i funkcjonalną skórą wegańską: niebieskim (Soothing Sea) oraz miętowym (Caneel Bay). Jego możliwości uzupełnia solidny zestaw foto oparty o podwójny aparat główny, łączący 50 MP moduł z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) z funkcjonalnym 13 MP obiektywem ultraszerokokątnym z Macro Vision. Fanów selfie zachwyci przedni aparat 32 MP z technologią Quad Pixel.
W zestawie sprzedażowym modelu edge 40 neo znalazło się ekologiczne i kolorystycznie dopasowane etui stworzone przez szwedzką firmę agood company, które wykonano z nadających się do recyklingu surowców roślinnych (m.in. lnu). Nie zabrakło również ładowarki TurboPower™ pozwalającej na szybkie ładowanie smartfona z mocą 68 W, dzięki czemu uzupełnienie baterii edge 40 neo do 50% zajmuje ok. 15 minut.
300 zł gwarantowanego zwrotu i dodatkowe pieniądze z wyceny
Najnowsza motorola edge 40 neo kosztuje 1899 złotych co sprawia, że w swoim segmencie jest naprawdę atrakcyjnie wycenionym urządzeniem. Jednak kupując ją do 1 października (włącznie), konsument może wziąć udział w programie „Trade in. Trade up” i w efekcie uzyskać zwrot części wydanych na zakup edge 40 neo pieniędzy. Warunkiem jest odesłanie do recyklingu innego smartfona z listy zakwalifikowanych do programu urządzeń. Gwarantowana kwota zwrotu to 300 zł – zostanie ona powiększona o wycenę urządzenia, które konsument przekazał do recyklingu.
Jak działa promocja „Trade In. Trade up”?
Konsument zainteresowany promocją - po upewnieniu się, że urządzenie, które zamierza oddać jest obecne na liście modeli objętych programem[1] – musi zakupić edge 40 neo w okresie trwania promocji (do 1 października 2023 r. włącznie). Następnie w ciągu 15 dni od daty odbioru urządzenia należy zgłosić się do programu „Trade in. Trade up” wypełniając formularz na stronie internetowej. Ważne, aby smartfon nabyć u jednego z partnerów handlowych Motorola.
Jakiego zwrotu można się spodziewać po zakupie modelu edge 40 neo? Całkiem sporego, biorąc pod uwagę cenę samego smartfonu. Gwarantowane 300 złotych dla biorącej udział w promocji osoby zostanie powiększone o kwotę wyceny zaproponowanej za oddawany smartfon – przy czym musi on znajdować się na liście produktów objętych promocją i spełniać określone wymogi (np.: musi być sprawny). Co istotne, konsument może w każdej chwili wycofać się z programu - choćby wtedy, gdy nie będzie usatysfakcjonowany zaproponowaną kwotą wyceny.
Dodatkowe informacje:
Więcej informacji o smartfonie motorola edge 40 neo:
- Oficjalna strona producenta: https://www.motorola.com/pl/smartphones-motorola-edge-40-neo/p?skuId=423
- Prezentacja wideo smartfona: https://youtu.be/BeXjtbId-ro?si=LwPO4n83zYHt4IwZ
Strona promocji „Trade In. Trade up”: https://www.motorola.com/pl/motorola-trade-i
[1] Lista marek oraz modeli urządzeń, które mogą zostać oddane przez biorącego udział w promocji konsumenta oraz kryteria „Trade In. Trade up”, dostępne są na stronie: https://www.motorola.com/pl/motorola-trade-in

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.