Komunikaty PR

Motorola moto e14 już w polskich sklepach. Kolorowy smartfon na każdą kieszeń

2024-06-21  |  10:30
Biuro prasowe

21 czerwca 2024 r.: Lekka, smukła, z matową obudową i dostępna w trzech kolorach – na polskim rynku debiutuje najnowsza moto e14. Ten niedrogi smartfon łączy w sobie funkcjonalność oraz prostotę z elegancją, która może się kojarzyć z dużo droższymi urządzeniami firmy Motorola.

Moto e14 to podstawowy model smartfona w ofercie producenta. W swoim segmencie oferuje jednak dużo więcej niż może się wydawać na pierwszy rzut oka. Moto e14 wzornictwem nawiązuje do tegorocznych modeli z serii edge – wyspa aparatów jest niewielka i wpasowana w obudowę, a jej brzegi są zaoblone. Sprawia to, że smartfon wyróżnia się smukłą budową (waga 178,8 g przy wymiarach 163,5 x 74,5 x 7, 99 mm). Tworzywo pokrywające plecki urządzenia jest matowe, stąd moto e14 dobrze leży w dłoni i nie łapie odcisków palców. Dostępna jest także rozbudowana oferta kolorystyczna, tak charakterystyczna dla marki Motorola. Do wyboru są trzy kolory moto e14: grafitowy (Graphite Gray), jasnozielony (Pastel Green) oraz lawendowy (Pastel Purple).

Motorola zadbała również o to, aby specyfikacja tego modelu zapewniała użytkownikowi odpowiedni komfort użytkowania. Smartfon posiada ekran HD o przekątnej 6,6” i odświeżaniu 90 Hz[1], którego maksymalna jasność sięga 537 nitów. Wyświetlacz wykonany  został w technologii LCD IPS, a chroni go szkło Gorilla Glass 3 znanej marki Corning. Smartfon zabezpieczony został w podstawowym stopniu przed oddziaływaniem wody oraz kurzu i spełnia wymogi standardu IP52[2]. Napędza go napędza ośmiordzeniowy procesor Unisoc T606, wspierany przez 2 GB pamięci RAM (z możliwością jej powiększenia poprzez funkcję RAM Boost)[3] oraz 64 GB pamięci wewnętrznej (UFS 2.2). Osoby potrzebujące więcej przestrzeni na dane mogą rozszerzyć pamięć za pomocą karty microSD. Smartfon wyposażony został w baterię o pojemności 5000 mAh, która wspiera szybkie ładowanie z mocą 15 W[4].

Jeśli chodzi o możliwości fotograficzne, główny moduł aparatu moto e14 bazuje na matrycy 13 MP (f/2.2) z PDAF oraz posiada lampę błyskową LED. Obróbkę zdjęć wspomaga sztuczna inteligencja. Aparat do selfie wyposażony został w matrycę 5 MP (f/2.2).  Oba moduły są w stanie rejestrować materiały wideo FHD w 30 klatkach na sekundę.

Wersja urządzenia dostępna na rynku polskim posiada funkcjonalność dual SIM. Moto e14 pracuje pod kontrolą Androida 14 (Go edition) obsługującego miedzy innymi tak wysoko cenione przez użytkowników gesty Motorola.

Cena i dostępność na rynku polskim

Motorola moto e14 (2/64 GB) trafiła do sprzedaży w Polsce i można będzie ją zakupić w sieciach sklepów: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet oraz Komputronik. Rekomendowana cena detaliczna urządzenia to 399 złotych.

Dodatkowe informacje dla mediów:

  • Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/

 


  1. W trybie automatycznym minimalna częstotliwość odświeżania wynosi 60 Hz, a maksymalna — 90 Hz. Rzeczywista częstotliwość odświeżania może być niższa i zmieniać się w zależności od ograniczeń związanych z aplikacjami i zawartością, a także wymagań, ustawień trybu urządzenia i innych czynników.
  2. Konstrukcja hydrofobowa tworzy barierę chroniącą przed umiarkowanym narażeniem na oddziaływanie słodkiej wody, np. przypadkowymi zalaniami, zachlapaniami, potem czy lekkim deszczem. Produkt nie jest przeznaczony do zanurzania w wodzie ani narażania go na działanie wody lub innych płynów pod ciśnieniem. Odporność może z czasem się zmniejszać. Produkt nie jest wodoszczelny.
  3. Funkcja rozszerzonej pamięci operacyjnej RAM Boost wykorzystuje pamięć wewnętrzną telefonu jako wirtualną pamięć operacyjną, zmniejszając pojemność pamięci masowej, dlatego podczas korzystania z niej zmniejsza się ilość dostępnej pamięci dla użytkownika. Funkcja ta jest domyślnie włączona, ale można ją wyłączyć. 2 GB fizycznej pamięci RAM + do 2 GB RAM Boost (2 GB domyślnie | 2 GB maksymalnie). Dostępna ilość RAM jest mniejsza ze względu na system operacyjny, oprogramowanie i inne funkcje. Może się zmieniać wraz z aktualizacjami oprogramowania.
  4. Szybkie ładowanie z mocą maksymalnie 15 W wymaga ładowarki Motorola TurboPower™ o mocy 20 W lub wyższej (do nabycia osobno). Ładowarka Motorola TurboPower™ 20 W lub o większej mocy nie zwiększa maksymalnej wydajności ładowania. Ładowarka dodana w zestawie ma moc tylko 10 W i nie umożliwia osiągnięcia mocy ładowania 15 W.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED Biuro prasowe
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na
IT i technologie Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast
2024-06-27 | 13:00

Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast

Panasonic przekształca Titanic Belfast, oferując niezwykle silne i poruszające doświadczenie immersyjne. Dzięki zaawansowanej technologii LCD, ta znana atrakcja turystyczna zapewnia
IT i technologie Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024
2024-06-27 | 10:00

Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024

Tegoroczne targi Computex są już za nami. Czas zatem podsumować nowości od znanych producentów. Szczególnie interesująco prezentowało się stoisko firmy Zalman, na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów

Konsumenci przy zakupie kosmetyków zwraca większą uwagę na kwestie ekologiczne. Dla 65 proc. istotne znaczenie mają naturalne, organiczne składniki. Coraz więcej wagi przywiązują do kwestii ekologicznych opakowań – 74 proc. kupujących kosmetyki i leki wskazało, że jest to dla nich ważne lub bardzo ważne – wynika z badania EKObarometr. Za zmianami nawyków konsumentów idą więc zmiany w przemyśle, napędzane również nowymi regulacjami unijnymi w obszarze Zielonego Ładu. Dla branży oznacza to jednak duże wyzwanie inwestycyjne, również pod kątem jej konkurencyjności na arenie międzynarodowej.

Handel

Sztuczna inteligencja ma coraz więcej zastosowań w internetowym handlu. Teraz e-sklepy muszą się przygotować do wdrożenia nowych regulacji

Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy zautomatyzowanej obsłudze klientów. Na wdrażanie tego typu rozwiązań w e-commerce wpłynie przyjęty w marcu br. unijny akt w sprawie sztucznej inteligencji, który zacznie w pełni obowiązywać za dwa lata. – Branża e-commerce bardzo intensywnie przyglądała się temu procesowi legislacyjnemu i czekała na ostateczny kształt tych przepisów, żeby wiedzieć, jak się do nich przygotować. Teraz te procesy wdrożeniowe będą się rozpoczynać – mówi Witold Chomiczewski, pełnomocnik Izby Gospodarki Elektronicznej ds. legislacji.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.