Komunikaty PR

Motorola moto e14 już w polskich sklepach. Kolorowy smartfon na każdą kieszeń

2024-06-21  |  10:30
Biuro prasowe

21 czerwca 2024 r.: Lekka, smukła, z matową obudową i dostępna w trzech kolorach – na polskim rynku debiutuje najnowsza moto e14. Ten niedrogi smartfon łączy w sobie funkcjonalność oraz prostotę z elegancją, która może się kojarzyć z dużo droższymi urządzeniami firmy Motorola.

Moto e14 to podstawowy model smartfona w ofercie producenta. W swoim segmencie oferuje jednak dużo więcej niż może się wydawać na pierwszy rzut oka. Moto e14 wzornictwem nawiązuje do tegorocznych modeli z serii edge – wyspa aparatów jest niewielka i wpasowana w obudowę, a jej brzegi są zaoblone. Sprawia to, że smartfon wyróżnia się smukłą budową (waga 178,8 g przy wymiarach 163,5 x 74,5 x 7, 99 mm). Tworzywo pokrywające plecki urządzenia jest matowe, stąd moto e14 dobrze leży w dłoni i nie łapie odcisków palców. Dostępna jest także rozbudowana oferta kolorystyczna, tak charakterystyczna dla marki Motorola. Do wyboru są trzy kolory moto e14: grafitowy (Graphite Gray), jasnozielony (Pastel Green) oraz lawendowy (Pastel Purple).

Motorola zadbała również o to, aby specyfikacja tego modelu zapewniała użytkownikowi odpowiedni komfort użytkowania. Smartfon posiada ekran HD o przekątnej 6,6” i odświeżaniu 90 Hz[1], którego maksymalna jasność sięga 537 nitów. Wyświetlacz wykonany  został w technologii LCD IPS, a chroni go szkło Gorilla Glass 3 znanej marki Corning. Smartfon zabezpieczony został w podstawowym stopniu przed oddziaływaniem wody oraz kurzu i spełnia wymogi standardu IP52[2]. Napędza go napędza ośmiordzeniowy procesor Unisoc T606, wspierany przez 2 GB pamięci RAM (z możliwością jej powiększenia poprzez funkcję RAM Boost)[3] oraz 64 GB pamięci wewnętrznej (UFS 2.2). Osoby potrzebujące więcej przestrzeni na dane mogą rozszerzyć pamięć za pomocą karty microSD. Smartfon wyposażony został w baterię o pojemności 5000 mAh, która wspiera szybkie ładowanie z mocą 15 W[4].

Jeśli chodzi o możliwości fotograficzne, główny moduł aparatu moto e14 bazuje na matrycy 13 MP (f/2.2) z PDAF oraz posiada lampę błyskową LED. Obróbkę zdjęć wspomaga sztuczna inteligencja. Aparat do selfie wyposażony został w matrycę 5 MP (f/2.2).  Oba moduły są w stanie rejestrować materiały wideo FHD w 30 klatkach na sekundę.

Wersja urządzenia dostępna na rynku polskim posiada funkcjonalność dual SIM. Moto e14 pracuje pod kontrolą Androida 14 (Go edition) obsługującego miedzy innymi tak wysoko cenione przez użytkowników gesty Motorola.

Cena i dostępność na rynku polskim

Motorola moto e14 (2/64 GB) trafiła do sprzedaży w Polsce i można będzie ją zakupić w sieciach sklepów: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet oraz Komputronik. Rekomendowana cena detaliczna urządzenia to 399 złotych.

Dodatkowe informacje dla mediów:

  • Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/

 


  1. W trybie automatycznym minimalna częstotliwość odświeżania wynosi 60 Hz, a maksymalna — 90 Hz. Rzeczywista częstotliwość odświeżania może być niższa i zmieniać się w zależności od ograniczeń związanych z aplikacjami i zawartością, a także wymagań, ustawień trybu urządzenia i innych czynników.
  2. Konstrukcja hydrofobowa tworzy barierę chroniącą przed umiarkowanym narażeniem na oddziaływanie słodkiej wody, np. przypadkowymi zalaniami, zachlapaniami, potem czy lekkim deszczem. Produkt nie jest przeznaczony do zanurzania w wodzie ani narażania go na działanie wody lub innych płynów pod ciśnieniem. Odporność może z czasem się zmniejszać. Produkt nie jest wodoszczelny.
  3. Funkcja rozszerzonej pamięci operacyjnej RAM Boost wykorzystuje pamięć wewnętrzną telefonu jako wirtualną pamięć operacyjną, zmniejszając pojemność pamięci masowej, dlatego podczas korzystania z niej zmniejsza się ilość dostępnej pamięci dla użytkownika. Funkcja ta jest domyślnie włączona, ale można ją wyłączyć. 2 GB fizycznej pamięci RAM + do 2 GB RAM Boost (2 GB domyślnie | 2 GB maksymalnie). Dostępna ilość RAM jest mniejsza ze względu na system operacyjny, oprogramowanie i inne funkcje. Może się zmieniać wraz z aktualizacjami oprogramowania.
  4. Szybkie ładowanie z mocą maksymalnie 15 W wymaga ładowarki Motorola TurboPower™ o mocy 20 W lub wyższej (do nabycia osobno). Ładowarka Motorola TurboPower™ 20 W lub o większej mocy nie zwiększa maksymalnej wydajności ładowania. Ładowarka dodana w zestawie ma moc tylko 10 W i nie umożliwia osiągnięcia mocy ładowania 15 W.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie Biuro prasowe
2024-12-04 | 16:00

Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie

Sony na targach ISE w 2025 r. podkreśli jak ważny dla firmy jest zrównoważony rozwój i zaprezentuje rozwiązania dla branży retail, sektora korporacyjnego, edukacyjnego, oraz
IT i technologie Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
2024-12-04 | 15:50

Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA

Pierwszy w Niemczech ekran Crystal LED VERONA do wirtualnych produkcji jest już w Monachium. CreatiF Center, centrum innowacji i transferu Wyższej Szkoły Telewizji i Filmu w Monachium (HFF),
IT i technologie Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
2024-12-04 | 11:10

Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix

Equinix, globalna firma zajmująca się infrastrukturą cyfrową, mianowała Bruce'a Owena, eksperta z ponad czternastoletnim stażem w firmie, na stanowisko prezesa regionu EMEA obejmującego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.