Komunikaty PR

Motorola moto e14 już w polskich sklepach. Kolorowy smartfon na każdą kieszeń

2024-06-21  |  10:30
Biuro prasowe

21 czerwca 2024 r.: Lekka, smukła, z matową obudową i dostępna w trzech kolorach – na polskim rynku debiutuje najnowsza moto e14. Ten niedrogi smartfon łączy w sobie funkcjonalność oraz prostotę z elegancją, która może się kojarzyć z dużo droższymi urządzeniami firmy Motorola.

Moto e14 to podstawowy model smartfona w ofercie producenta. W swoim segmencie oferuje jednak dużo więcej niż może się wydawać na pierwszy rzut oka. Moto e14 wzornictwem nawiązuje do tegorocznych modeli z serii edge – wyspa aparatów jest niewielka i wpasowana w obudowę, a jej brzegi są zaoblone. Sprawia to, że smartfon wyróżnia się smukłą budową (waga 178,8 g przy wymiarach 163,5 x 74,5 x 7, 99 mm). Tworzywo pokrywające plecki urządzenia jest matowe, stąd moto e14 dobrze leży w dłoni i nie łapie odcisków palców. Dostępna jest także rozbudowana oferta kolorystyczna, tak charakterystyczna dla marki Motorola. Do wyboru są trzy kolory moto e14: grafitowy (Graphite Gray), jasnozielony (Pastel Green) oraz lawendowy (Pastel Purple).

Motorola zadbała również o to, aby specyfikacja tego modelu zapewniała użytkownikowi odpowiedni komfort użytkowania. Smartfon posiada ekran HD o przekątnej 6,6” i odświeżaniu 90 Hz[1], którego maksymalna jasność sięga 537 nitów. Wyświetlacz wykonany  został w technologii LCD IPS, a chroni go szkło Gorilla Glass 3 znanej marki Corning. Smartfon zabezpieczony został w podstawowym stopniu przed oddziaływaniem wody oraz kurzu i spełnia wymogi standardu IP52[2]. Napędza go napędza ośmiordzeniowy procesor Unisoc T606, wspierany przez 2 GB pamięci RAM (z możliwością jej powiększenia poprzez funkcję RAM Boost)[3] oraz 64 GB pamięci wewnętrznej (UFS 2.2). Osoby potrzebujące więcej przestrzeni na dane mogą rozszerzyć pamięć za pomocą karty microSD. Smartfon wyposażony został w baterię o pojemności 5000 mAh, która wspiera szybkie ładowanie z mocą 15 W[4].

Jeśli chodzi o możliwości fotograficzne, główny moduł aparatu moto e14 bazuje na matrycy 13 MP (f/2.2) z PDAF oraz posiada lampę błyskową LED. Obróbkę zdjęć wspomaga sztuczna inteligencja. Aparat do selfie wyposażony został w matrycę 5 MP (f/2.2).  Oba moduły są w stanie rejestrować materiały wideo FHD w 30 klatkach na sekundę.

Wersja urządzenia dostępna na rynku polskim posiada funkcjonalność dual SIM. Moto e14 pracuje pod kontrolą Androida 14 (Go edition) obsługującego miedzy innymi tak wysoko cenione przez użytkowników gesty Motorola.

Cena i dostępność na rynku polskim

Motorola moto e14 (2/64 GB) trafiła do sprzedaży w Polsce i można będzie ją zakupić w sieciach sklepów: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet oraz Komputronik. Rekomendowana cena detaliczna urządzenia to 399 złotych.

Dodatkowe informacje dla mediów:

  • Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/

 


  1. W trybie automatycznym minimalna częstotliwość odświeżania wynosi 60 Hz, a maksymalna — 90 Hz. Rzeczywista częstotliwość odświeżania może być niższa i zmieniać się w zależności od ograniczeń związanych z aplikacjami i zawartością, a także wymagań, ustawień trybu urządzenia i innych czynników.
  2. Konstrukcja hydrofobowa tworzy barierę chroniącą przed umiarkowanym narażeniem na oddziaływanie słodkiej wody, np. przypadkowymi zalaniami, zachlapaniami, potem czy lekkim deszczem. Produkt nie jest przeznaczony do zanurzania w wodzie ani narażania go na działanie wody lub innych płynów pod ciśnieniem. Odporność może z czasem się zmniejszać. Produkt nie jest wodoszczelny.
  3. Funkcja rozszerzonej pamięci operacyjnej RAM Boost wykorzystuje pamięć wewnętrzną telefonu jako wirtualną pamięć operacyjną, zmniejszając pojemność pamięci masowej, dlatego podczas korzystania z niej zmniejsza się ilość dostępnej pamięci dla użytkownika. Funkcja ta jest domyślnie włączona, ale można ją wyłączyć. 2 GB fizycznej pamięci RAM + do 2 GB RAM Boost (2 GB domyślnie | 2 GB maksymalnie). Dostępna ilość RAM jest mniejsza ze względu na system operacyjny, oprogramowanie i inne funkcje. Może się zmieniać wraz z aktualizacjami oprogramowania.
  4. Szybkie ładowanie z mocą maksymalnie 15 W wymaga ładowarki Motorola TurboPower™ o mocy 20 W lub wyższej (do nabycia osobno). Ładowarka Motorola TurboPower™ 20 W lub o większej mocy nie zwiększa maksymalnej wydajności ładowania. Ładowarka dodana w zestawie ma moc tylko 10 W i nie umożliwia osiągnięcia mocy ładowania 15 W.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.