Motorola moto g53 5G w genialnej promocji za 899 zł. Tylko w Plusie!
24 października 2023 r.: Kolejna październikowa promocja marki Motorola wystartowała właśnie w sieci Plus. Smartfon moto g53 5G dostępny jest w obniżonej cenie 899 zł. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów.
Motorola moto g53 5G (4/128 GB) zadebiutowała na polskim rynku w grudniu 2022 roku. Sercem urządzenia jest procesor Snapdragon® 480+ 5G zasilany przez baterię o pojemności 5000 mAh. Moto g53 5G ma 6,5” wyświetlacz IPS HD+ odświeżany z częstotliwością 120 Hz, a za jej możliwości fotograficzne odpowiada matryca 50 MP wykorzystująca technologię Quad Pixel, wspierana przez dodatkowy aparat Macro Vision.
Smartfon pracuje pod kontrolą Androida 13 z minimalistyczną nakładką My UX, która nie obciążą urządzenia, ułatwiając jednocześnie personalizację systemu oraz dodając charakterystyczne dla marki Motorola sterowanie za pomocą intuicyjnych gestów. Urządzenie dostępne jest w trzech kolorach: srebrnym (Arctic Silver), niebieskim (Ink Blue) oraz różowym (Pale Pink).
Cena premierowa moto g53 5G wynosiła 1199 złotych, stąd też promocja w sieci Plus (smartfon dostępny jest za jedyne 899 zł) pozwala oszczędzić niebagatelną kwotę 400 zł. Warto się spieszyć, ponieważ promocja potrwa do wyczerpania zapasów u operatora.
Dodatkowe informacje:
- Strona oficjalna smartfonu motorola moto g53 5G: https://www.motorola.com/pl/smartphones-moto-g-53-5g/p?skuId=394
- Moto g53 5G oraz inne smartfony Motorola w ofercie sieci Plus: https://www.plus.pl/strefa-dobrych-sprzetow/motorola
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.