Komunikaty PR

MSI i Blizzard Entertainment świętują 20-lecie World of Warcraft limitowaną edyc

2024-08-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Z okazji 20-lecia World of Warcraft i premiery dodatku The War Within, MSI ma przyjemność zaprezentować specjalną edycję kart graficznych GeForce RTX. Dzięki wyjątkowej współpracy z producentem tej gry mogliśmy w niezwykły sposób uhonorować dwie dekady epickich przygód i legendarnych bitew toczonych w świecie Azeroth.

 

MSI i Blizzard Entertainment z dumą ogłaszają specjalną współpracę z okazji 20. rocznicy World of Warcraft® i wydania rozszerzenia The War Within. Jej owocem jest limitowana edycja karty graficznej GeForce RTX™ 4070 SUPER 12G GAMING SLIM World of Warcraft® EDITION, która została zainspirowana kolorami z kultowej gry. Karta zapewnia jednocześnie wyjątkowe wrażenia w grach dzięki GPU Nvidia 4070 SUPER, obsługując takie zaawansowane technologie, jak DLSS i ray tracing oraz zapewniając doskonałą jakość grafiki i płynną rozgrywkę.

 

Limitowana edycja zawiera kultowe połączenie kolorów Mystic Blue i Glorious Gold znane z World of Warcraft®, a dodatkowo jest dostarczana z zestawem wyjątkowych magnetycznych paneli backplate, które łączą się niczym puzzle. Każdy z tych puzzli przedstawia inną historię z rozszerzeń World of Warcraft. Gracze mogą więc przygotować swoja własną, ulubioną kombinacje opowieści, tworząc spersonalizowaną panoramę uniwersum World of Warcraft.

 

Karty graficzne z serii GAMING SLIM to smuklejszy wariant grafik z rodziny GAMING. Zachowują przy tym wysoką wydajność i agresywny wygląd, a system chłodzenia MSI TRI FROZR 3 poprawia rozpraszanie ciepła wokół karty graficznej, pozwalając użytkownikom cieszyć się ciszą i spokojem. 

 

Współpraca pomiędzy MSI i Blizzardem to hołd dla World of Warcraft®, zrealizowany poprzez połączenie technologii i estetyki artystycznej w karcie graficznej, który zadowoli fanów kultowej gry. W ramach obchodów rocznicowych odbędzie się również specjalne wydarzenie, które zaprosi graczy do udziału w okolicznościowej podróży. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie MSI oraz na platformach mediów społecznościowych firmy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.