MSI rusza z promocją świąteczno-noworoczną. Kup laptopa i zgarnij nagrody o wart
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Kup wymarzonego laptopa w wyjątkowej świątecznej ofercie, a przy okazji zgarnij rok dodatkowej gwarancji, kody na gry Call of Duty: Modern Warfare oraz Assassin’s Creed Mirage i gadżety od MSI.
Potrzebujesz nowego laptopa do gier lub pracy? MSI uruchomiło właśnie świąteczno-noworoczną promocję o nazwie Year End Sale, w ramach której przy zakupie wybranych laptopów, można otrzymać zupełnie za darmo nagrody o wartości nawet 1099 zł. Promocją objęte są modele gamingowe, biznesowe i skierowane do twórców, więc każdy znajdzie tu notebook idealnie dopasowany do swoich potrzeb.
Kup laptop MSI i zgarnij gadżety
Do zgarnięcia są plecaki MSI, adaptery, stacje dokujące, myszki, gry Call of Duty: Modern Warfare oraz Assassin’s Creed Mirage, a nawet rozszerzenie gwarancji na sprzęt o dodatkowy rok. W zależności od wybranego modelu możemy otrzymać pakiet o wartości od 99 zł do nawet 1099 zł.
Jak otrzymać nagrody?
Co trzeba zrobić, aby cieszyć się gratisami? Wystarczy w okresie od 4 grudnia do 7 stycznia 2024 roku kupić sprzęt objęty promocją u wybranych partnerów handlowych, zachować fakturę lub paragon, a następnie do 21 stycznia 2024 roku zarejestrować go w Centrum Członkowskim MSI. Sam proces jest bardzo łatwy, ale w razie potrzeby producent przygotował instrukcję krok po kroku.
Promocją objęte są niemal wszystkie serie laptopów MSI, począwszy od gamingowych maszyn Titan, Katana i Raider, przez modele dla twórców treści z linii Stealth i Creator, po biznesowe i typowo biurowe notebooki z serii Prestige czy Modern.
Wszystkie szczegóły, w tym modele objęte promocją i regulamin, są dostępne na stronie promocyjnej.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.