Komunikaty PR

Najczęściej kupowane w Polsce monitory interaktywne w 2023 roku to Newline!

2024-03-28  |  10:15
Biuro prasowe

Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline.

Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce 1. miejsce w Polsce.

Monitory interaktywne Newline używane są w szkołach i biurach. Cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na łatwą obsługę i liczne funkcje podnoszące efektywność oraz wiarygodność producenta z 30-letnim doświadczeniem.

„Bardzo cieszymy się z sukcesu sprzedażowego, który dzielimy z naszym dystrybutorem, firmą Agraf Sp. z o.o. i partnerami. Deklaruję, że dołożymy wszelkich starań, aby ten wynik utrzymać, a nawet poprawić. Do oferty Newline wchodzą właśnie monitory interaktywne Newline LyraPRO i ElaraPRO z certyfikatem Google EDLA i systemem operacyjnym Android 13. Przyszedł też czas na naturalne rozszerzenie naszej oferty i w tym roku do monitorów interaktywnych dołożymy wyświetlacze Direct View LED oraz monitory dedykowane Digital Signage.” – informuje Piotr Morko, Senior Marketing Manager EMEA, Newline Interactive

Producent wprowadza wyświetlacze Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Zapowiada również szeroką gamę monitorów do Digital Signage w rozmiarach od 43 do 98-cali z oprogramowaniem do zarządzania treścią.

Dla naszych partnerów uzupełnienie oferty o nowe rozwiązania to szansa na kompleksowe realizowanie projektów w oparciu o jedną markę. Naszym atutem poza parametrami i jakością urządzeń oraz wiarygodnością dostawcy obecnego na sześciu kontynentach jest odpowiedzialność środowiskowa. Staramy się ograniczać ślad węglowy i na partnerów wybieramy firmy, które mają spójne z nami poglądy w tym zakresie. Nasze wysiłki na rzecz poprawy efektywności energetycznej są potwierdzone licznymi certyfikatami, co jest szczególnie ważne dla coraz większej liczby klientów, szukających niezawodnych rozwiązań.” – podsumowuje Piotr Morko

Newline Interactive uzyskała między innymi takie certyfikaty jak: CE (EMC + LVD + FCC), RoHS, Reach czy Energy Star, co świadczy o zaangażowaniu w zmniejszanie wpływu produktów firmy na środowisko.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.