NFON przedstawia nowego dyrektora zarządzającego
- Jako dyrektor zarządzający Joachim Fischer jest odpowiedzialny za Austrię i Polskę.
- Wyraźne skupienie na zrównoważonym rentownym rozwoju firmy.
Witamy Joachima
NFON, wiodący europejski dostawca zintegrowanej komunikacji biznesowej w chmurze, powołał Joachima Fischera na stanowisko dyrektora zarządzającego NFON w Austrii. Oznacza to, że Joachim Fischer jest odpowiedzialny nie tylko za działalność w Austrii, ale także za Europę Środkowo-Wschodnią, a także przejmuje zarządzanie NFON w Polsce, wraz z oddziałem w Warszawie. Zastępuje on Gernota Hofstettera, który pełnił tę funkcję od 2018 r. i niedawno awansował na stanowisko dyrektora handlowego NFON AG. „Rynki austriacki i wschodnioeuropejski mają ogromny potencjał i są kluczowe strategicznie dla wzrostu NFON. Cieszę się, że Joachim, jako wieloletni członek zespołu ze swoją rozległą wiedzą na temat rynku, pełniąc nową funkcję kierowniczą wniesie znaczący wkład w kontynuację rentownego rozwoju korporacyjnego NFON GmbH w Austrii i skutecznie pokieruje wzrostem w Europie Środkowo-Wschodniej", przekonuje Gernot Hofstetter.
Doświadczenie Joachima
Joachim Fischer jest związany z NFON GmbH w St. Pölten od 2011 roku. Początkowo jako szef sprzedaży i marketingu, a następnie jako szef zarządzania partnerami w Austrii i CEE. Wcześniej pracował w Microsoft Channel Executive Hosting oraz w firmie telekomunikacyjnej Kabelplus jako szef sprzedaży i zarządzania produktem. „NFON ma bardzo silną pozycję w Austrii. Wraz ze znakomitym i zmotywowanym zespołem będziemy rozwijać naszą pozycję w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej oraz z entuzjazmem poświęcać się aktywnościom na dynamicznie rozwijających się rynkach i przyszłościowym perspektywom działań partnerskich".
Joachim Fischer ukończył HTL St. Pölten na kierunku elektroniki i inżynierii komunikacyjnej oraz uzyskał tytuł magistra marketingu i sprzedaży na Uniwersytecie Danube w Krems. Jest żonaty, ma dwoje dzieci i mieszka w St. Pölten.
F5 Networks wzmacnia zespół liderów
Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.