NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie
NFON AG (1), który jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze, w pierwszej połowie 2020 r. zdecydowanie rozwinął swoją działalność. Ten sukces potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Frost & Sullivan. W opracowaniu Frost Radar™(2) pn. Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu, Frost & Sullivan stawia NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie na rynku hostowanej telefonii IP i UCaaS.
W badaniu wzięto pod uwagę 120 firm oferujących swoje usługi w Europie, również w Wielkiej Brytanii. Kluczowymi parametrami analizy były: skalowalność innowacji, badania i rozwój, portfolio produktów, wykorzystanie megatrendów, orientacja na klienta, plan rozwoju, wizja i strategia oraz sprzedaż i marketing.
Hans Szymański, CEO i CFO NFON, powiedział: Zdaniem konsultantów, firmy wskazane w badaniu Frost Radar™ są liderami branży pod względem wzrostu lub innowacyjności, albo tych dwóch cech jednocześnie. Odgrywają one kluczową rolę w prowadzeniu tej branży ku przyszłości. Miejsce w pierwszej dziesiątce jest potwierdzeniem naszego dotychczasowego sukcesu, które podkreśla, że obrana przez nas strategia rozwoju jest słuszna.
Firmy były oceniane na podstawie dwóch wskaźników. Pierwszy z nich – Indeks Wzrostu – jest miarą rozwoju i osiągnięć firmy. Świadczy o sprawności firmy w opracowywaniu i wdrażaniu wizji i strategii. Określa też, jak solidne są jej: plan rozwoju, strategie rynkowe, konkurencyjność, zorientowanie na końcowego klienta i marketing. Z kolei Indeks Innowacyjności określa zdolność firmy do opracowywania produktów, usług i rozwiązań, które wynikają z jasnego zrozumienia przełomowych megatrendów. Sprawdzane jest m.in. to, czy te produkty mają globalne zastosowanie oraz czy mogą być rozwijane i rozszerzane na wiele rynków.
Nasz model biznesowy oferuje ogromny potencjał wykorzystania dynamiki rynku. Nasz cel jest jasny: chcemy stać się numerem 1 telefonii w chmurze w Europie – dodał Hans Szymanski. Za sprawą silnej, ogólnoeuropejskiej sieci ponad 2700 partnerów i ponad 40 000 klientów w 15 krajach w Europie, NFON wysyła jasny sygnał całemu rynkowi komunikacji w chmurze. Pandemia COVID-19 i znaczące przeniesienie aktywności zawodowej do domowych biur miały pozytywny wpływ na tempo wzrostu NFON w pierwszej połowie 2020 r. Nie ma już potrzeby, by wyjaśniać, jak potrzebne są elastyczne i niezależne od lokalizacji miejsca pracy. NFON jest ze swoim portfolio bardzo dobrze przygotowany do tych zjawisk. Firma będzie nadal wykorzystywała tę dynamikę zmian poprzez dalszą rozbudowę sieci swoich partnerów w Europie, integrację dodatkowych rozwiązań UCaaS w swoim portfolio produktów i zwiększanie możliwości rozwoju w nowej lokalizacji w Portugalii.
(1) Wraz ze swoimi spółkami zależnymi jako „NFON” lub „spółka“
(2) Frost & Sullivan, Frost Radar™: Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu. Europejski hostowany rynek telefonii IP i UCaaS, sierpień 2020 r.
O spółce NFON AG
NFON AG z siedzibą w Monachium to jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze. Do klientów spółki zalicza się ponad 40 tysięcy podmiotów z 15 krajów Europy. Wraz z systemem Cloudya, NFON oferuje łatwe w obsłudze, niezależne i niezawodne rozwiązanie dla biznesu do zaawansowanej komunikacji w chmurze. Portfolio komunikacji uzupełniają dalsze rozwiązania premium oraz usługi dostosowane do poszczególnych branż. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom w komunikacji, NFON AG pomaga podmiotom w Europie usprawniać swoją pracę każdego dnia. NFON to nowa swoboda komunikacji w biznesie.
Więcej na: http://www.nfon.com

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.