Komunikaty PR

NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie

2020-10-22  |  09:00
Biuro prasowe

NFON AG (1), który jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze, w pierwszej połowie 2020 r. zdecydowanie rozwinął swoją działalność. Ten sukces potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Frost & Sullivan. W opracowaniu Frost Radar™(2) pn. Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu, Frost & Sullivan stawia NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie na rynku hostowanej telefonii IP i UCaaS.

W badaniu wzięto pod uwagę 120 firm oferujących swoje usługi w Europie, również w Wielkiej Brytanii. Kluczowymi parametrami analizy były: skalowalność innowacji, badania i rozwój, portfolio produktów, wykorzystanie megatrendów, orientacja na klienta, plan rozwoju, wizja i strategia oraz sprzedaż i marketing.

Hans Szymański, CEO i CFO NFON, powiedział: Zdaniem konsultantów, firmy wskazane w badaniu Frost Radar™ są liderami branży pod względem wzrostu lub innowacyjności, albo tych dwóch cech jednocześnie. Odgrywają one kluczową rolę w prowadzeniu tej branży ku przyszłości. Miejsce w pierwszej dziesiątce jest potwierdzeniem naszego dotychczasowego sukcesu, które podkreśla, że obrana przez nas strategia rozwoju jest słuszna.

Firmy były oceniane na podstawie dwóch wskaźników. Pierwszy z nich – Indeks Wzrostu – jest miarą rozwoju i osiągnięć firmy. Świadczy o sprawności firmy w opracowywaniu i wdrażaniu wizji i strategii. Określa też, jak solidne są jej: plan rozwoju, strategie rynkowe, konkurencyjność, zorientowanie na końcowego klienta i marketing. Z kolei Indeks Innowacyjności określa zdolność firmy do opracowywania produktów, usług i rozwiązań, które wynikają z jasnego zrozumienia przełomowych megatrendów. Sprawdzane jest m.in. to, czy te produkty mają globalne zastosowanie oraz czy mogą być rozwijane i rozszerzane na wiele rynków.

Nasz model biznesowy oferuje ogromny potencjał wykorzystania dynamiki rynku. Nasz cel jest jasny: chcemy stać się numerem 1 telefonii w chmurze w Europie – dodał Hans Szymanski. Za sprawą silnej, ogólnoeuropejskiej sieci ponad 2700 partnerów i ponad 40 000 klientów w 15 krajach w Europie, NFON wysyła jasny sygnał całemu rynkowi komunikacji w chmurze. Pandemia COVID-19 i znaczące przeniesienie aktywności zawodowej do domowych biur miały pozytywny wpływ na tempo wzrostu NFON w pierwszej połowie 2020 r. Nie ma już potrzeby, by wyjaśniać, jak potrzebne są elastyczne i niezależne od lokalizacji miejsca pracy. NFON jest ze swoim portfolio bardzo dobrze przygotowany do tych zjawisk. Firma będzie nadal wykorzystywała tę dynamikę zmian poprzez dalszą rozbudowę sieci swoich partnerów w Europie, integrację dodatkowych rozwiązań UCaaS w swoim portfolio produktów i zwiększanie możliwości rozwoju w nowej lokalizacji w Portugalii.

(1) Wraz ze swoimi spółkami zależnymi jako „NFON” lub „spółka“

(2) Frost & Sullivan, Frost Radar™: Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu. Europejski hostowany rynek telefonii IP i UCaaS, sierpień 2020 r.

O spółce NFON AG

NFON AG z siedzibą w Monachium to jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze. Do klientów spółki zalicza się ponad 40 tysięcy podmiotów z 15 krajów Europy. Wraz z systemem Cloudya, NFON oferuje łatwe w obsłudze, niezależne i niezawodne rozwiązanie dla biznesu do zaawansowanej komunikacji w chmurze. Portfolio komunikacji uzupełniają dalsze rozwiązania premium oraz usługi dostosowane do poszczególnych branż. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom w komunikacji, NFON AG pomaga podmiotom w Europie usprawniać swoją pracę każdego dnia. NFON to nowa swoboda komunikacji w biznesie.

Więcej na: http://www.nfon.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.