NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie
NFON AG (1), który jest jedynym ogólnoeuropejskim dostawcą usług PBX w chmurze, w pierwszej połowie 2020 r. zdecydowanie rozwinął swoją działalność. Ten sukces potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Frost & Sullivan. W opracowaniu Frost Radar™(2) pn. Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu, Frost & Sullivan stawia NFON w gronie 10 najbardziej innowacyjnych firm w Europie na rynku hostowanej telefonii IP i UCaaS.
W badaniu wzięto pod uwagę 120 firm oferujących swoje usługi w Europie, również w Wielkiej Brytanii. Kluczowymi parametrami analizy były: skalowalność innowacji, badania i rozwój, portfolio produktów, wykorzystanie megatrendów, orientacja na klienta, plan rozwoju, wizja i strategia oraz sprzedaż i marketing.
Hans Szymański, CEO i CFO NFON, powiedział: Zdaniem konsultantów, firmy wskazane w badaniu Frost Radar™ są liderami branży pod względem wzrostu lub innowacyjności, albo tych dwóch cech jednocześnie. Odgrywają one kluczową rolę w prowadzeniu tej branży ku przyszłości. Miejsce w pierwszej dziesiątce jest potwierdzeniem naszego dotychczasowego sukcesu, które podkreśla, że obrana przez nas strategia rozwoju jest słuszna.
Firmy były oceniane na podstawie dwóch wskaźników. Pierwszy z nich – Indeks Wzrostu – jest miarą rozwoju i osiągnięć firmy. Świadczy o sprawności firmy w opracowywaniu i wdrażaniu wizji i strategii. Określa też, jak solidne są jej: plan rozwoju, strategie rynkowe, konkurencyjność, zorientowanie na końcowego klienta i marketing. Z kolei Indeks Innowacyjności określa zdolność firmy do opracowywania produktów, usług i rozwiązań, które wynikają z jasnego zrozumienia przełomowych megatrendów. Sprawdzane jest m.in. to, czy te produkty mają globalne zastosowanie oraz czy mogą być rozwijane i rozszerzane na wiele rynków.
Nasz model biznesowy oferuje ogromny potencjał wykorzystania dynamiki rynku. Nasz cel jest jasny: chcemy stać się numerem 1 telefonii w chmurze w Europie – dodał Hans Szymanski. Za sprawą silnej, ogólnoeuropejskiej sieci ponad 2700 partnerów i ponad 40 000 klientów w 15 krajach w Europie, NFON wysyła jasny sygnał całemu rynkowi komunikacji w chmurze. Pandemia COVID-19 i znaczące przeniesienie aktywności zawodowej do domowych biur miały pozytywny wpływ na tempo wzrostu NFON w pierwszej połowie 2020 r. Nie ma już potrzeby, by wyjaśniać, jak potrzebne są elastyczne i niezależne od lokalizacji miejsca pracy. NFON jest ze swoim portfolio bardzo dobrze przygotowany do tych zjawisk. Firma będzie nadal wykorzystywała tę dynamikę zmian poprzez dalszą rozbudowę sieci swoich partnerów w Europie, integrację dodatkowych rozwiązań UCaaS w swoim portfolio produktów i zwiększanie możliwości rozwoju w nowej lokalizacji w Portugalii.
(1) Wraz ze swoimi spółkami zależnymi jako „NFON” lub „spółka“
(2) Frost & Sullivan, Frost Radar™: Analiza Porównawcza Potencjału Wzrostu. Europejski hostowany rynek telefonii IP i UCaaS, sierpień 2020 r.
O spółce NFON AG
NFON AG z siedzibą w Monachium to jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze. Do klientów spółki zalicza się ponad 40 tysięcy podmiotów z 15 krajów Europy. Wraz z systemem Cloudya, NFON oferuje łatwe w obsłudze, niezależne i niezawodne rozwiązanie dla biznesu do zaawansowanej komunikacji w chmurze. Portfolio komunikacji uzupełniają dalsze rozwiązania premium oraz usługi dostosowane do poszczególnych branż. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom w komunikacji, NFON AG pomaga podmiotom w Europie usprawniać swoją pracę każdego dnia. NFON to nowa swoboda komunikacji w biznesie.
Więcej na: http://www.nfon.com
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE
Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.
Prawo
Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna
Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.