Nowa funkcja PAYBACK GO dla uczestników Programu
Aplikacja PAYBACK z nową funkcją PAYBACK GO od listopada jest dostępna dla klientów dwóch największych partnerów Programu: sieci stacji paliw bp oraz sklepów wielkopowierzchniowych Kaufland. Dzięki niej każdy uczestnik Programu, który znajdzie się w pobliżu danej stacji lub sklepu, będzie mógł od razu zapoznać z wszystkimi ofertami od danego partnera.
PAYBACK GO to rozwiązanie oparte na geolokalizacji. Podobnie jak w przypadku innych tego typu usług użytkownik musi wyrazić zgodę na udostępnianie swojej lokalizacji. Dzięki temu, jeśli tylko znajdzie się w promieniu 200 m od stacji bp lub Kauflandu, otworzy aplikację i kliknie w logo partnera, uzyska dostęp do przygotowanych dla niego kuponów i treści związanych wyłącznie z wybraną marką.
- Zależy nam, aby zakupy na stacjach bp i w sklepach Kaufland przebiegały szybko i sprawnie, szczególnie teraz – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Po aktywacji PAYBACK GO wystarczy jedno kliknięcie, aby użytkownicy aplikacji zyskali dostęp do przygotowanych dla nich aktualnych promocji w miejscu, w którym właśnie się znajdują. Dzięki temu oszczędzą nie tylko czas, ale i pieniądze – w postaci punktów do wykorzystania przy okazji kolejnych zakupów.
- PAYBACK GO to kolejne udogodnienie w darmowej aplikacji PAYBACK. Użytkownicy mają w niej oczywiście dostęp do swojej karty, mogą także sprawdzić aktualny stan swoich punktów. Odwiedzając sklepy Partnerów, warto pamiętać również o funkcji tworzenia listy zakupów, ułatwiającej ich zaplanowanie. Coraz większą popularność zyskują także dostępne w aplikacji gry PAYBACK – dodaje Anna Koksa.
Na wprowadzeniu PAYBACK GO obok uczestników Programu skorzystają także Partnerzy. Nowa funkcjonalność ma na celu przede wszystkim wzmacnianie pozytywnych doświadczeń z markami w aplikacji mobilnej oraz zwiększenie aktywności PAYBACK-owiczów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.