Nowa funkcja PAYBACK GO dla uczestników Programu
Aplikacja PAYBACK z nową funkcją PAYBACK GO od listopada jest dostępna dla klientów dwóch największych partnerów Programu: sieci stacji paliw bp oraz sklepów wielkopowierzchniowych Kaufland. Dzięki niej każdy uczestnik Programu, który znajdzie się w pobliżu danej stacji lub sklepu, będzie mógł od razu zapoznać z wszystkimi ofertami od danego partnera.
PAYBACK GO to rozwiązanie oparte na geolokalizacji. Podobnie jak w przypadku innych tego typu usług użytkownik musi wyrazić zgodę na udostępnianie swojej lokalizacji. Dzięki temu, jeśli tylko znajdzie się w promieniu 200 m od stacji bp lub Kauflandu, otworzy aplikację i kliknie w logo partnera, uzyska dostęp do przygotowanych dla niego kuponów i treści związanych wyłącznie z wybraną marką.
- Zależy nam, aby zakupy na stacjach bp i w sklepach Kaufland przebiegały szybko i sprawnie, szczególnie teraz – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Po aktywacji PAYBACK GO wystarczy jedno kliknięcie, aby użytkownicy aplikacji zyskali dostęp do przygotowanych dla nich aktualnych promocji w miejscu, w którym właśnie się znajdują. Dzięki temu oszczędzą nie tylko czas, ale i pieniądze – w postaci punktów do wykorzystania przy okazji kolejnych zakupów.
- PAYBACK GO to kolejne udogodnienie w darmowej aplikacji PAYBACK. Użytkownicy mają w niej oczywiście dostęp do swojej karty, mogą także sprawdzić aktualny stan swoich punktów. Odwiedzając sklepy Partnerów, warto pamiętać również o funkcji tworzenia listy zakupów, ułatwiającej ich zaplanowanie. Coraz większą popularność zyskują także dostępne w aplikacji gry PAYBACK – dodaje Anna Koksa.
Na wprowadzeniu PAYBACK GO obok uczestników Programu skorzystają także Partnerzy. Nowa funkcjonalność ma na celu przede wszystkim wzmacnianie pozytywnych doświadczeń z markami w aplikacji mobilnej oraz zwiększenie aktywności PAYBACK-owiczów.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.