Komunikaty PR

Nowa funkcja PAYBACK GO dla uczestników Programu

2020-11-12  |  09:00
Biuro prasowe

Aplikacja PAYBACK z nową funkcją PAYBACK GO od listopada jest dostępna dla klientów dwóch największych partnerów Programu: sieci stacji paliw bp oraz sklepów wielkopowierzchniowych Kaufland. Dzięki niej każdy uczestnik Programu, który znajdzie się w pobliżu danej stacji lub sklepu, będzie mógł od razu zapoznać z wszystkimi ofertami od danego partnera.

PAYBACK GO to rozwiązanie oparte na geolokalizacji. Podobnie jak w przypadku innych tego typu usług użytkownik musi wyrazić zgodę na udostępnianie swojej lokalizacji. Dzięki temu, jeśli tylko znajdzie się w promieniu 200 m od stacji bp lub Kauflandu, otworzy aplikację i kliknie w logo partnera, uzyska dostęp do przygotowanych dla niego kuponów i treści związanych wyłącznie z wybraną marką.

- Zależy nam, aby zakupy na stacjach bp i w sklepach Kaufland przebiegały szybko i sprawnie, szczególnie teraz – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Po aktywacji PAYBACK GO wystarczy jedno kliknięcie, aby użytkownicy aplikacji zyskali dostęp do przygotowanych dla nich aktualnych promocji w miejscu, w którym właśnie się znajdują. Dzięki temu oszczędzą nie tylko czas, ale i pieniądze w postaci punktów do wykorzystania przy okazji kolejnych zakupów.

- PAYBACK GO to kolejne udogodnienie w darmowej aplikacji PAYBACK. Użytkownicy mają w niej oczywiście dostęp do swojej karty, mogą także sprawdzić aktualny stan swoich punktów. Odwiedzając sklepy Partnerów, warto pamiętać również o funkcji tworzenia listy zakupów, ułatwiającej ich zaplanowanie. Coraz większą popularność zyskują także dostępne w aplikacji gry PAYBACK – dodaje Anna Koksa.

Na wprowadzeniu PAYBACK GO obok uczestników Programu skorzystają także Partnerzy. Nowa funkcjonalność ma na celu przede wszystkim wzmacnianie pozytywnych doświadczeń z markami w aplikacji mobilnej oraz zwiększenie aktywności PAYBACK-owiczów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.