Komunikaty PR

Nowa marka smart home na polskim rynku

2020-07-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Do polskiego rynku produktów typu smart home dołączyła nowa marka - WOOX. Jakie kluczowe cechy stanowią różnicę na tle konkurencji oraz co znajdziemy w ofercie WOOX? 

WOOX to popularna marka produktów Smart IoT i AI, która oferuje wysokiej jakości sprzęt w zakresie nowoczesnych rozwiązań dla Twojego domu. Produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby dom był nie tylko inteligentniejszy, ale również bezpieczny i energooszczędny. To wszystko mieści się w wysokiej jakości materiałach wykorzystanych do produkcji urządzeń, intuicyjnego użytkowania oraz przystępnej cenie. 

Europejski znak towarowy WOOX został nadany w 2018 roku, lecz pomimo krótkiego stażu, marka zdążyła zjednać sobie rzeszę wiernych klientów. To za sprawą rzetelności i skrupulatności, której można doszukać się w wielopłaszczyznowych działaniach producenta sprzętów typu smart home. Jako strategiczny partner TUYA Smart, doskonale wpłynął na szybki i efektywny rozwój światowego dostawcy inteligentnej platformy dla Twojego domu. Produkty WOOX są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami TUYA za sprawą ścisłej współpracy firm, a konkretnie - dzięki “zasilaniu”, który udziela światowy lider platformy IoT. 

Oferta WOOX składa się z 3 głównych segmentów: ENERGIA, WIZJA i OŚWIETLENIE. Wszystkie produkty są opracowywane i produkowane przez  zespół fabryczny w Shenzhen w Chinach. Natomiast na mapie Europy, główne centrum logistyczne i wsparcia znajduje się w Zundert w Holandii.

Urządzenia WOOX są przygotowane w taki sposób, aby móc udzielić bezpośrednio  sprzedaży detalicznej. Każdy produkt jest starannie zapakowany, a w przesyłce znajdujemy wielojęzyczne instrukcje obsługi, dzięki którym instalacja i operowanie smart home staje się bardzo proste. Wszystkie produkty WOOX posiadają oficjalne certyfikaty jakości do użytku w Europie.  Konfiguracja urządzeń jest przyjemna i bezproblemowa, ponieważ łączy się z autorską aplikacją WOOX Home, dostępną w Google Play lub Apple App Store. Tym samym marka poszerza grono swoich  użytkowników, dostosowując bezpłatną aplikację do różnych systemów operacyjnych. 

 

Jakie konkretne produkty oferuje WOOX?

  • kamery WiFi

  • czujniki ruchu 

  • inteligentne żarówki typu LED

  • smart listwy zasilające

  • inteligentne gniazda 

  • uniwersalne smart piloty

 

Urządzenia marki WOOX obsługują sterowanie głosem Amazon Alexa oraz Google Assistant, a dodatkowo twórcy konceptu zintegrowali bezpośredni dostęp wspomnianych usług prosto z aplikacji WOOX Home. Dodatkowo warto zaznaczyć, że inteligentne narzędzia wspierają współpracę z IFTTT. 

Oferta WOOX skierowana jest do wszystkich osób, które pragną zrewolucjonizować swój dom, zadbać o wygodę oraz bezpieczeństwo. Marka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyła produkty, dzięki którym z dowolnego miejsca na świecie mogą sprawdzić co się dzieje w ich mieszkaniu. 

 

Dystrybutor marki WOOX w Polsce:
 

Netinet sp z o.o.

Arkuszowa 18,

01-934 Warszawa

tel: 22 213 11 50

e-mail: info@netinet.pl



 

Znajdź nas na Facebook

 

***

Produkujemy wysokiej jakości inteligentne rozwiązania z zakresu Smarthome i Internetu Rzeczy (IoT). Naszą domeną są dostępne cenowo i łatwe w instalacji oraz w użytkowaniu produkty do zastosowania w mieszkaniach, domach i biurach. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia, poprawa wydajności energetycznej oraz zwykła wygoda w codziennym życiu to główna zasada, którą kierujemy się projektując nasze rozwiązania.               

www.wooxhome.com 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.