Komunikaty PR

Nowa wersja programu partnerskiego Commvault

2020-07-16  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Karol
Witowski

Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl

Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła uruchomieine ulepszonej wersji programu partnerskiego Partner Advantage Program. Tworzy w ten sposób, dla swoich partnerów, nowe możliwości oparte na wiodących w branży inteligentnych rozwiązaniach i zaangażowaniu w innowacje.

 

Wraz z ewolucją programu partnerzy otrzymają szereg korzyści, w tym zwiększone rabaty. Partnerzy będą także mieli większą elastyczność na wszystkich poziomach programu, z łatwym do przewidzenia potencjałem zysku i zaufanym wsparciem dla rozwoju biznesu. Ponadto korzyści z rejestracji transakcji i zachęty dla nowych partnerów będą oferować przejrzyste zasady i efektywność operacyjną w celu przyspieszenia cyklu sprzedaży i procesu wypłaty nagród.

 

„Jako firma partnerska nieustannie poszukujemy sposobów wspierania sukcesu naszych partnerów poprzez zwiększenie ich rentowności”, powiedział Mercer Rowe, Vice President, Global Partner Organization, Commvault. „Dzięki ulepszonemu programowi Partner Advantage zapewniamy naszym partnerom zwiększone benefity, żeby podnieść ich rentowność. Sprzedaż oparta na współpracy prowadzi do zawierania większej liczby transakcji, opartych na silnym portfolio produktów i szerokim ekosystemie partnerów. Zapewniamy też wsparcie w regionie, rozbudowane szkolenia i zasoby do generowania popytu, które pomagają naszym partnerom w tworzeniu przyszłościowej firmy z nieograniczonymi możliwościami.”

 

Program opiera się na czterech kluczowych filarach - innowacyjnych produktach, gotowych do sprzedaży przez partnerów, ściśle dopasowanym zespole sprzedażowym, strategii rynkowej i odpowiednim ekosystemie oraz przewidywalnym programie. Połączenie tych elementów pomaga partnerom bezproblemowo rozwijać swój biznes w połączeniu z Commvault.

 

Dzięki temu programowi partnerzy otrzymają wiodące w branży inteligentne rozwiązania do zarządzania danymi oraz dedykowane wsparcie sprzedaży, uproszczone procesy, a także nowe możliwości współpracy i skutecznego zaspokajania potrzeb klientów. Partnerzy będą mogli nadal korzystać z istniejących funkcji programu, w tym programu trójpoziomowego, nagród za rejestrację transakcji i rabatów za wyniki. Nowymi funkcjami programu są fundusze na rozwój marketingu, nowe benefity sprzedażowe oraz zarządzanie rejestracją nowych transakcji. Commvault będzie nadal inwestować w portal partnerski, szkolenia sprzedażowe i techniczne oraz akredytacje, narzędzia do wyceny i zapytań ofertowych oraz Partner Demand Center w celu zbudowania i przyspieszenia silnego przepływu klientów.

 

„W trakcie naszej współpracy z Commvault nieustannie doświadczamy nowych form wspierania partnerów handlowych. Nowe dodatki do programu partnerskiego tylko to potwierdzają. Zapewniają one nowe możliwości uzyskania nagród finansowych, szkoleń, sprzedaży i ostatecznie wzrostu dla naszych klientów”- powiedział Ben Klay, VP Sales w Arrow Electronics. „Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy długofalowym partnerem Commvault. Wiemy, że nieustannie wprowadzane innowacje i rozwój programu ma na celu wyjście poza potrzeby partnerów kanałowych”.

 

„W dzisiejszej sytuacji gospodarczej partnerzy IT, szczególnie w dziedzinie backupu i odzyskiwania danych, są kluczowym elementem w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych klientów” - powiedział Kevin Rhone, Director of Channel Acceleration w The Enterprise Strategy Group. „Commvault rozumie znaczenie swojej roli w kanale i konsekwentnie wprowadza aktualizacje, które podkreślają ich wsparcie i zaangażowanie wobec partnerów. W najnowszym rozszerzeniu programu Partner Advantage Commvault pomaga swoim partnerom poprawić wyniki finansowe. Dzięki innowacyjnym produktom, wspólnym strategiom wprowadzania na rynek oraz rabatom i nagrodom program partnerski Commvault jest dokładnie tym, czego dzisiaj szukają partnerzy”.

 

„Wprowadzenie ulepszeń, a przede wszystkim zwiększenie bonusów w nowym programie partnerskim pokazuje jak ważni są Partnerzy dla firmy Commvault, szczególnie w dzisiejszej sytuacji gospodarczej. Stawiamy na wspólpracę z Partnerami i na innowacyjną technologię. Partnerzy, którzy z nami współpracują wiedzą, że Commvault idzie uparcie do przodu i co kwartał aktualizuje technologię, aby dopasować się do, prężnie zmieniającego się, świata IT.” – powiedziała Daria Wosztyl, Channel Manager w Commvault odpowiedzialna za rynki Polski, Czeski i Słowacki.

 

Ulepszenia programu Commvault Partner Advantage są teraz dostępne dla wszystkich dostawców rozwiązań i partnerów dystrybucyjnych. Commvault ogłosi w najbliższej przyszłości dodatkowe udoskonalenia innych partnerskich modeli biznesowych, w tym dostawców usług w chmurze. Aby dowiedzieć się więcej o programie lub zostać partnerem Commvault, odwiedź naszą stronę dla partnetów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Witowski
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.