Komunikaty PR

Nowa wersja programu partnerskiego Commvault

2020-07-16  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Karol
Witowski

Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl

Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła uruchomieine ulepszonej wersji programu partnerskiego Partner Advantage Program. Tworzy w ten sposób, dla swoich partnerów, nowe możliwości oparte na wiodących w branży inteligentnych rozwiązaniach i zaangażowaniu w innowacje.

 

Wraz z ewolucją programu partnerzy otrzymają szereg korzyści, w tym zwiększone rabaty. Partnerzy będą także mieli większą elastyczność na wszystkich poziomach programu, z łatwym do przewidzenia potencjałem zysku i zaufanym wsparciem dla rozwoju biznesu. Ponadto korzyści z rejestracji transakcji i zachęty dla nowych partnerów będą oferować przejrzyste zasady i efektywność operacyjną w celu przyspieszenia cyklu sprzedaży i procesu wypłaty nagród.

 

„Jako firma partnerska nieustannie poszukujemy sposobów wspierania sukcesu naszych partnerów poprzez zwiększenie ich rentowności”, powiedział Mercer Rowe, Vice President, Global Partner Organization, Commvault. „Dzięki ulepszonemu programowi Partner Advantage zapewniamy naszym partnerom zwiększone benefity, żeby podnieść ich rentowność. Sprzedaż oparta na współpracy prowadzi do zawierania większej liczby transakcji, opartych na silnym portfolio produktów i szerokim ekosystemie partnerów. Zapewniamy też wsparcie w regionie, rozbudowane szkolenia i zasoby do generowania popytu, które pomagają naszym partnerom w tworzeniu przyszłościowej firmy z nieograniczonymi możliwościami.”

 

Program opiera się na czterech kluczowych filarach - innowacyjnych produktach, gotowych do sprzedaży przez partnerów, ściśle dopasowanym zespole sprzedażowym, strategii rynkowej i odpowiednim ekosystemie oraz przewidywalnym programie. Połączenie tych elementów pomaga partnerom bezproblemowo rozwijać swój biznes w połączeniu z Commvault.

 

Dzięki temu programowi partnerzy otrzymają wiodące w branży inteligentne rozwiązania do zarządzania danymi oraz dedykowane wsparcie sprzedaży, uproszczone procesy, a także nowe możliwości współpracy i skutecznego zaspokajania potrzeb klientów. Partnerzy będą mogli nadal korzystać z istniejących funkcji programu, w tym programu trójpoziomowego, nagród za rejestrację transakcji i rabatów za wyniki. Nowymi funkcjami programu są fundusze na rozwój marketingu, nowe benefity sprzedażowe oraz zarządzanie rejestracją nowych transakcji. Commvault będzie nadal inwestować w portal partnerski, szkolenia sprzedażowe i techniczne oraz akredytacje, narzędzia do wyceny i zapytań ofertowych oraz Partner Demand Center w celu zbudowania i przyspieszenia silnego przepływu klientów.

 

„W trakcie naszej współpracy z Commvault nieustannie doświadczamy nowych form wspierania partnerów handlowych. Nowe dodatki do programu partnerskiego tylko to potwierdzają. Zapewniają one nowe możliwości uzyskania nagród finansowych, szkoleń, sprzedaży i ostatecznie wzrostu dla naszych klientów”- powiedział Ben Klay, VP Sales w Arrow Electronics. „Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy długofalowym partnerem Commvault. Wiemy, że nieustannie wprowadzane innowacje i rozwój programu ma na celu wyjście poza potrzeby partnerów kanałowych”.

 

„W dzisiejszej sytuacji gospodarczej partnerzy IT, szczególnie w dziedzinie backupu i odzyskiwania danych, są kluczowym elementem w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych klientów” - powiedział Kevin Rhone, Director of Channel Acceleration w The Enterprise Strategy Group. „Commvault rozumie znaczenie swojej roli w kanale i konsekwentnie wprowadza aktualizacje, które podkreślają ich wsparcie i zaangażowanie wobec partnerów. W najnowszym rozszerzeniu programu Partner Advantage Commvault pomaga swoim partnerom poprawić wyniki finansowe. Dzięki innowacyjnym produktom, wspólnym strategiom wprowadzania na rynek oraz rabatom i nagrodom program partnerski Commvault jest dokładnie tym, czego dzisiaj szukają partnerzy”.

 

„Wprowadzenie ulepszeń, a przede wszystkim zwiększenie bonusów w nowym programie partnerskim pokazuje jak ważni są Partnerzy dla firmy Commvault, szczególnie w dzisiejszej sytuacji gospodarczej. Stawiamy na wspólpracę z Partnerami i na innowacyjną technologię. Partnerzy, którzy z nami współpracują wiedzą, że Commvault idzie uparcie do przodu i co kwartał aktualizuje technologię, aby dopasować się do, prężnie zmieniającego się, świata IT.” – powiedziała Daria Wosztyl, Channel Manager w Commvault odpowiedzialna za rynki Polski, Czeski i Słowacki.

 

Ulepszenia programu Commvault Partner Advantage są teraz dostępne dla wszystkich dostawców rozwiązań i partnerów dystrybucyjnych. Commvault ogłosi w najbliższej przyszłości dodatkowe udoskonalenia innych partnerskich modeli biznesowych, w tym dostawców usług w chmurze. Aby dowiedzieć się więcej o programie lub zostać partnerem Commvault, odwiedź naszą stronę dla partnetów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE Biuro prasowe
2024-05-16 | 10:30

PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE

UNLEASH SPACE CONNECTIVITY WITH THORIUM SPACE - PREZENTACJA OSIĄGNIĘĆ I STRATEGII SPÓŁKI Już 21 maja w gmachu Muzeum Wojska Polskiego na warszawskiej Cytadeli, odbędzie
IT i technologie Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
2024-05-16 | 10:00

Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA

16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz
IT i technologie Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy
2024-05-16 | 09:51

Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy

Niedawna ankieta przeprowadzona wśród 600 specjalistów IT ujawniła, że małe i średnie firmy (sektor MŚP) są bardziej przekonane do sztucznej inteligencji i korzyści z niej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.