Nowy gracz wśród dystrybutorów elektroniki
LAMEL Brands to butikowy dystrybutor, który szczególnie duży nacisk kładzie na jakość współpracy z dostawcami i klientami. Firma zajmuje się wyspecjalizowaną w ochronie ekranów i wyświetlaczy dystrybucją marki własnej My Screen, systemy ploterowe Cut&Use oraz innych znanych i cenionych marek. Obecnie w swoich działaniach koncentruje się głównie na rynku polskim.
Rok 2022 okazał się dla LAMEL Brand przełomowy – firma odnotowała wzrost sprzedaży aż o 100% w stosunku do minionego roku 2021! Ten sukces w dużej mierze związany był ze zmianami personalnymi na stanowisku dyrektora dystrybucji, które objął Tomasz Cieślak. Był on wcześniej związany z mediami, tworząc przez lata czasopisma branżowe np. „Mobility” czy organizując największe w branży nowych technologii wydarzenie – Galę Mobility Trends. Zmiana dyrektora zaowocowała rozwojem portfolio oraz wprowadzeniem do sprzedaży wielu znanych i lubianych marek, np. Mio, Nokia, Oppo, SPARCO, Celly w wyselekcjonowanych kanałach sprzedaży.
„Kierując się wyczuciem potrzeb rynkowych oraz trendów technologicznych, nawiązaliśmy współpracę ze wszystkimi największymi sieciami sprzedaży elektroniki w Polsce. Współpracujemy m.in. z kanałami automotive, foody, posiadamy też bogatą bazę partnerów biznesowych w rynku rozproszonym Telko oraz IT. Nasza firma zaczęła podbój rynku dystrybuując markę własną: My Screen i systemy ploterowe Cut&Use, czyli pełną ofertę ochrony wyświetlaczy. Od przeszło roku budujemy pozycję jako dystrybutor i rozwijamy ofertę o urządzenia dostarczające i podtrzymujące alternatywną energię, ofertę produktów dla graczy, oraz marki, które są już znane na polskim rynku, m.in. Mio, Oppo, Nokia. By skutecznie realizować wyznaczone cele biznesowe potrzebne były zmiany w strukturach firmy, dlatego zatrudniliśmy kompetentnych menagerów, znanych w branży ze swojego doświadczenia i zaangażowania. W planach mamy ekspansję dystrybucyjną na zagraniczne rynki oraz dalszy rozwój oferty B2B – podjęliśmy już pierwsze kroki" – powiedział Tomasz Cieślak, dyrektor dystrybucji LAMEL Brands.
W ofercie LAMEL Brands można znaleźć zarówno produkty czołowych światowych producentów, jak i specjalistyczny sprzęt od dostawców niszowych. Są to telefony komórkowe, akcesoria GSM, sprzęt audio, akcesoria do gier i wiele, wiele innych. Niezależnie od obszaru działania firma zawsze stawia na najwyższą jakość oferowanych usług.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.