Nowy moduł pakietu Doxis4 firmy SER Group optymalizuje procesy zakupowe w system
Nowe rozwiązanie SER Group umożliwia przedsiębiorstwom cyfryzację procesów zakupowych począwszy od zamówienia, aż do płatności. Moduł Doxis4 Intelligent Order Confirmation Automation umożliwia automatyczne przetwarzanie i rejestrowanie przychodzących potwierdzeń zamówień w systemie SAP. To inteligentne rozwiązanie firmy SER zostało zaprojektowane tak, by pomóc działom zakupów w zapewnieniu terminowości dostaw i poprawnej realizacji zamówień. Ponadto, zwiększa ono przejrzystość i jakość procesów zakupu.
W przypadku wielu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych zarządzanie relacjami z tysiącami dostawców z całego świata może wymagać czasu i zasobów. Przetwarzanie zamówień i przeglądanie ich potwierdzeń tworzy zalew dokumentów, które należy niezwłocznie obsłużyć, aby zapewnić ciągłość produkcji. W kontekście występujących dziś na rynku nieprzewidywalnych niedoborów towarów, przedsiębiorstwa muszą być w stanie szybko na nie reagować i w razie potrzeby zmienić dostawcę, by móc zapewnić terminową i pełną dostawę, a tym samym uniknąć opóźnień w produkcji.
Niezawodne planowanie
Doxis4 Intelligent Order Confirmation Automation pozwala przedsiębiorstwom zwiększyć efektywność procesu zakupów. Inteligentne rozwiązanie SER automatycznie przetwarza przychodzące potwierdzenia zamówień i wykrywa odchylenia w zakresie terminów dostaw, ilości i cen, szybciej i dokładniej niż człowiek. Rozwiązanie jest idealne dla firm, które korzystają już z systemu SAP do obsługi zamówień i ewidencjonowania ich potwierdzeń oraz do zarządzania dostawcami. „System SAP doskonale nadaje się do obsługi transakcji zakupu oraz przetwarzania danych dotyczących dostawców i zamówień. Jednakże przeglądanie związanej z tym dokumentacji wymaga dużo czasu i ręcznej pracy” — wyjaśnia Marc Volquardsen, menedżer ds. produktów i architekt rozwiązań w SER Group. „Moduł Doxis4 Intelligent Order Confirmation Automation stworzony przez firmę SER automatyzuje te działania w ramach procesu zakupu oraz umożliwia niezawodne planowanie obsługi towarów przychodzących i produkcji” — dodaje.
Doxis4 Intelligent Order Confirmation Automation przechwytuje przychodzące potwierdzenia zamówień, odczytuje je, dopasowuje do odpowiednich zamówień i dostawców oraz wyświetla w przejrzysty sposób w zintegrowanym module monitorowania faktur, w interfejsie użytkownika systemu SAP. Zapewnia to działom zakupów pełny widok wszystkich potwierdzeń zamówień i ich statusów, czyli coś, czego nie znajdziemy w systemie SAP. Sprawdzanie dokumentów i danych w systemie SAP odbywa się automatycznie i obejmuje w pełni zautomatyzowane ewidencjonowanie. Jeśli potwierdzenie różni się od zamówienia, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie wykrywa niezgodność i raportuje ją. Oznacza to, że dokumenty są przechwytywane tego samego dnia, a przeglądu i zaewidencjonowania można dokonać niezwłocznie. Zespoły ds. zakupów mogą bezpośrednio inicjować procesy na dalszym etapie, np. zamówienia mogą zostać anulowane z uwagi na opóźnienia dostawy, można również zakontraktować innych dostawców.
Ponadto certyfikowany konektor Doxis4 SmartBridge for SAP umożliwia klientom SER dalsze korzystanie z modułu Doxis4 Intelligent Order Confirmation Automation po aktualizacji do nowej generacji systemu SAP. Wszystkie rozwiązania Doxis4 są kompatybilne z systemami ERP SAP oraz z platformami SAP S/4HANA i SAP Cloud Platform.
„Jako partner SAP z ponad 30-letnim doświadczeniem, SER Group skupia się na umożliwieniu swoim klientom cyfryzacji procesów, w tym procesów zakupowych od zamówienia do płatności, za pomocą rozwiązań Doxis4 i SAP w dowolnym czasie, komfortowo i bez żadnych problemów. Tylko kompleksowa, perfekcyjna integracja procesów pozwala na inteligentne zarządzanie informacjami w całym przedsiębiorstwie, a co za tym idzie zwiększenie korzyści z tego tytułu” — mówi Stefan Zeitzen, dyrektor ds. sprzedaży w SER Group.
„Wielu klientów SER zdigitalizowało już swoje procesy zakupowe dzięki Doxis4 i stosuje inteligentną automatyzację w celu obsługi faktur i procesów, takich jak składanie i przeglądanie zamówień, dokumentowanie przychodzących towarów i zarządzanie reklamacjami. „Doxis4 Intelligent Order Confirmation Automation to dodatkowy moduł, który pozwala klientom SER zautomatyzować procesy zakupowe od zamówienia do płatności” — podkreśla Zeitzen, dodając: „Oprócz lepszego planowania produkcji i płynności, kompleksowa automatyzacja usprawnia współpracę z dostawcami i sprzedawcami, co z kolei umożliwia wprowadzanie produktów na rynek zgodnie z harmonogramem”.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.