Nowy poziom cyberbezpieczeństwa: konferencja dla partnerów Bitdefendera
Bitdefender zaprasza na wirtualną konferencję „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! Celem spotkania jest omówienie najważniejszych trendów występujących na rynku cyberbezpieczeństwa oraz prezentacja planów firmy na 2021 rok.
W czasie konferencji specjaliści z Bitdefendera pokażą dokąd zmierza rynek, opowiedzą o oczekiwaniach klientów i co zrobić, aby firmowe dane były lepiej chronione. Eksperci odniosą się też do nowej rzeczywistości będącej pokłosiem pandemii, a zwłaszcza zmian w organizacji pracy. Niestety, jak wynika z badań Bitdefendera co druga firma nie jest odpowiednio przygotowana do nowych realiów. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną rozwiązania pozwalające odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Gość specjalny Jeff Pollard z Forrester opowie o najważniejszych trendach cyberbezpieczeństwa występujących w tzw. „nowej normalności”, zaś Liviu Arsene z Bitdefendera wytłumaczy w jaki sposób nowy krajobraz cyberzagrożeń wpływa na aktualizacje systemów ochrony. Firma przedstawi także plany dotyczące realizacji innowacyjnego programu bezpieczeństwa na 2021 rok.
Konferencja jest otwarta dla wszystkich, choć należy zaznaczyć, iż jej głównym adresatem są partnerzy Bitdefendera z regionu EMEA, dlatego też podczas spotkania pojawi się tematyka związana z rozwojem kanału partnerskiego.
Spotkanie „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! odbędzie się 19.11 i będzie prowadzone w całości w języku angielskim. Uczestnicy będą mogli korzystać z tłumaczenia na języki: francuski, niemiecki, włoski, hiszpański i rumuński.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie - https://exploratist.ro/bitdefender/?refferal=23
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.