Nowy poziom cyberbezpieczeństwa: konferencja dla partnerów Bitdefendera
Bitdefender zaprasza na wirtualną konferencję „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! Celem spotkania jest omówienie najważniejszych trendów występujących na rynku cyberbezpieczeństwa oraz prezentacja planów firmy na 2021 rok.
W czasie konferencji specjaliści z Bitdefendera pokażą dokąd zmierza rynek, opowiedzą o oczekiwaniach klientów i co zrobić, aby firmowe dane były lepiej chronione. Eksperci odniosą się też do nowej rzeczywistości będącej pokłosiem pandemii, a zwłaszcza zmian w organizacji pracy. Niestety, jak wynika z badań Bitdefendera co druga firma nie jest odpowiednio przygotowana do nowych realiów. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną rozwiązania pozwalające odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Gość specjalny Jeff Pollard z Forrester opowie o najważniejszych trendach cyberbezpieczeństwa występujących w tzw. „nowej normalności”, zaś Liviu Arsene z Bitdefendera wytłumaczy w jaki sposób nowy krajobraz cyberzagrożeń wpływa na aktualizacje systemów ochrony. Firma przedstawi także plany dotyczące realizacji innowacyjnego programu bezpieczeństwa na 2021 rok.
Konferencja jest otwarta dla wszystkich, choć należy zaznaczyć, iż jej głównym adresatem są partnerzy Bitdefendera z regionu EMEA, dlatego też podczas spotkania pojawi się tematyka związana z rozwojem kanału partnerskiego.
Spotkanie „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! odbędzie się 19.11 i będzie prowadzone w całości w języku angielskim. Uczestnicy będą mogli korzystać z tłumaczenia na języki: francuski, niemiecki, włoski, hiszpański i rumuński.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie - https://exploratist.ro/bitdefender/?refferal=23
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.