Nowy poziom cyberbezpieczeństwa: konferencja dla partnerów Bitdefendera
Bitdefender zaprasza na wirtualną konferencję „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! Celem spotkania jest omówienie najważniejszych trendów występujących na rynku cyberbezpieczeństwa oraz prezentacja planów firmy na 2021 rok.
W czasie konferencji specjaliści z Bitdefendera pokażą dokąd zmierza rynek, opowiedzą o oczekiwaniach klientów i co zrobić, aby firmowe dane były lepiej chronione. Eksperci odniosą się też do nowej rzeczywistości będącej pokłosiem pandemii, a zwłaszcza zmian w organizacji pracy. Niestety, jak wynika z badań Bitdefendera co druga firma nie jest odpowiednio przygotowana do nowych realiów. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną rozwiązania pozwalające odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Gość specjalny Jeff Pollard z Forrester opowie o najważniejszych trendach cyberbezpieczeństwa występujących w tzw. „nowej normalności”, zaś Liviu Arsene z Bitdefendera wytłumaczy w jaki sposób nowy krajobraz cyberzagrożeń wpływa na aktualizacje systemów ochrony. Firma przedstawi także plany dotyczące realizacji innowacyjnego programu bezpieczeństwa na 2021 rok.
Konferencja jest otwarta dla wszystkich, choć należy zaznaczyć, iż jej głównym adresatem są partnerzy Bitdefendera z regionu EMEA, dlatego też podczas spotkania pojawi się tematyka związana z rozwojem kanału partnerskiego.
Spotkanie „The Future of Cybersecurity: Go to the next level! odbędzie się 19.11 i będzie prowadzone w całości w języku angielskim. Uczestnicy będą mogli korzystać z tłumaczenia na języki: francuski, niemiecki, włoski, hiszpański i rumuński.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie - https://exploratist.ro/bitdefender/?refferal=23
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.