Oficjalny partner telewizyjny w Europie „CALL OF DUTY® MODERN WARFARE III”
Level Up your Gaming
W ostatnich latach gaming rozwinął się szybko. Fabuła jest napisana jak w hollywoodzkich hitach, świat 3D jest większy i bardziej realistyczny niż kiedykolwiek wcześniej, a do odkrycia jest niezliczona ilość wszechświatów.
Aby w pełni zanurzyć się w tym rozwijającym się świecie rozrywki, gracze tradycyjnie sięgają po monitory, aby w pełni wykorzystać najnowsze konsole i komputery PC, które oferują zaawansowane technologie renderowania i superszybkie czasy ładowania.
Jednak wszystko to można teraz osiągnąć dzięki najnowszym telewizorom Panasonic MZ/MX OLED i LED-LCD z procesorem HCX PRO AI, które zapewniają wrażenia zgodne z zamierzeniami twórców gier. Dzięki hollywoodzkiemu dostrojeniu i doskonałej wierności kolorów, telewizory Panasonic OLED od dawna są uznawane za najlepszy wybór do filmów, programów telewizyjnych i gier.
Panasonic z radością ogłasza, że jest nie tylko oficjalnym partnerem telewizyjnym Diablo IV®, hitowej gry Activision na rok 2023, ale także oficjalnym partnerem telewizyjnym w Europie* gry Activision „CALL OF DUTY®: MODERN WARFARE III” ” od 10 listopada do kwietnia 2024 r. MODERN WARFARE III zapewnia imponującą gamę treści, w tym epicką kampanię. Ogromne podstawowe doświadczenie dla wielu graczy i otwarty świat Zombie – gracze mogą spodziewać się solidnego planu działania po premierze z nowymi podstawowymi mapami 6v6, nowymi trybami, ogromną ilością nowej zawartości i nie tylko.
Aby mieć pewność, że każdy tytuł wygląda najlepiej, nowy tryb True Game przenosi do świata gier wszystkie funkcje dokładności kolorów dostępne w filmach, a ulepszone mapowanie tonów HDR zapewnia ekspresję z urządzenia do gier zorientowaną na źródło. Ponadto tryb True Game Mode można kalibrować i wyświetla logo Calman Calibrated po dostosowaniu za pomocą oprogramowania kalibracyjnego Calman® Color firmy Portrait Displays – de facto standardu w świecie tworzenia, dystrybucji i odtwarzania treści. Oznacza to, że tryb True Game Mode odtwarza gry zgodnie z zamierzeniami ich twórców.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.