„OkazjoWTORKI” w Huawei, czyli cykliczne promocje w sklepie huawei.pl
Huawei rusza z cykliczną, cotygodniową ofertą promocyjną w sklepie huawei.pl. „OkazjoWTORKI” – począwszy od wtorku 24 listopada – będą tym szczególnym dniem tygodnia, gdy klienci oficjalnego sklepu internetowego marki znajdą w nim atrakcyjną ofertę. Będą to promocje cenowe na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity dostępne wyłącznie w tym dniu w sklepie huawei.pl.
- Marka powinna być zawsze blisko swoich klientów i zmieniać się adekwatnie do ich potrzeb. W dobie pandemii i zwiększonej sprzedaży internetowej, rozwój oferty e-commerce jest naturalnym ruchem. Wierzmy, że nasze OkazjoWTORKI zachęcą klientów do poszukiwania atrakcyjnych ofert na huawei.pl nie tylko we wtorki. Mamy nadzieję, że będzie to inspiracja do regularnych wizyt w naszym sklepie – mówi Paweł Strzelczak, head of e-commerce w Huawei CBG Polska.
Huawei.pl to oficjalny sklep internetowy marki z pełnym portfolio produktowym dostępnym w sprzedaży w Polsce, na które składają się: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, opaski sportowe i sprzęt audio (bezprzewodowe słuchawki czy głośniki). Atutem sklepu jest szeroki wybór akcesoriów, dodatków i urządzeń sieciowych – klient może zaopatrzyć się w etui, selfie stick, plecak na laptop, ładowarkę, power bank, routery czy wymienny pasek do smartwatcha. Huawei.pl to także szereg ofert specjalnych, niedostępnych w żadnym innym sklepie, jak na przykład możliwość zakupu najnowszych inteligentnych okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II.
Oficjalny sklep internetowy huawei.pl wystartował we wrześniu zeszłego roku. Oprócz pełnej gamy produktów oraz specjalnych ofert, gwarantuje szybką, darmową wysyłkę oraz 15 dni na ewentualny zwrot zakupionego towaru. Kupujący mogą skorzystać również z wielu wygodnych form płatności, w tym atrakcyjnych rat 0%.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.