Komunikaty PR

PANASONIC WPROWADZA ROZWIĄZANIA GEMBA PROCESS INNOVATION W EUROPIE

2020-11-20  |  01:00

Europejskie przedsiębiorstwa stają przed bezprecedensowymi wyzwaniami wynikającymi ze zmian nawyków konsumentów i rewolucji cyfrowej. Według firmy Panasonic nadszedł czas na kolejną falę innowacyjnych rozwiązań biznesowych – Gemba Process Innovation. Rozwiązania te stanowią połączenie dokładnego zrozumienia organizacji, wynikającego z doświadczeń Panasonic w Japonii, oraz najnowszych technologii. Dzięki temu pomagają przekształcić sposób funkcjonowania przedsiębiorstw.

Pion B2B firmy Panasonic wprowadza rozwiązania Gemba Process Innovation w Europie przez połączenie wiedzy branżowej, sprzętu oraz umiejętności tworzenia i integracji oprogramowania, aby zapewnić organizacjom indywidualne, kompleksowe sposoby transformacji działalności. W języku japońskim słowo „gemba” określa fizyczne miejsce, gdzie powstaje wartość. W łańcuchu dostaw „gemba” to miejsce wytwarzania, przemieszczania lub sprzedaży towarów.

Rozwiązania Gemba Process Innovation w Europie są oczywiście najlepiej przystosowane do obszarów produkcji, logistyki i sprzedaży detalicznej. Znajdują też jednak zastosowanie w wielu innych branżach. W ramach produkcji rozwiązania Gemba Process Innovation przyspieszą automatyzację np. dzięki technologiom z zakresu robotyki. W obszarze logistyki ułatwią sortowanie, tworzenie harmonogramów, śledzenie i monitorowanie stanu towarów z wykorzystaniem technologii czujników IoT i głębokiego uczenia. W handlu detalicznym rozwiązania te posłużą z kolei do przystosowania technologii sztucznej inteligencji i kamer do rozwoju marketingu cyfrowego oraz automatyzacji uzupełniania zapasów w celu optymalizacji dostępności produktów.

Obecne wyzwania kształtujące działalność biznesową w Europie jeszcze nigdy nie były tak duże, mówi Hiroyuki Nishiuma, nowy dyrektor zarządzający Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU). Wśród przykładów można wymienić zmiany nawyków konsumentów, wzrost świadomości etycznej i środowiskowej oraz starzenie się populacji prowadzące do uszczuplenia puli pracowników. Panasonic chce pomóc przedsiębiorstwom sprostać tym wyzwaniom z wykorzystaniem nowej fali innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Dlatego planuje zaoferować kompleksową obsługę przekształcenia áágembaññ – miejsca, w którym powstają wartości każdej organizacji.

Pełna treść artykułu na temat rozwiązań Gemba Process Innovation firmy Panasonic jest dostępna pod linkiem: https://business.panasonic.co.uk/Nishiuma-Gemba-Thought-Leadership.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.