Paweł Wośko nowym CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother
Od pierwszego dnia października Paweł Wośko pełni stanowisko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother. Jest odpowiedzialny za wprowadzanie odpowiednich procedur w regionie Central Eastern Europe oraz szkolenia w zakresie zwiększenia kompetencji działów technicznych. Do jego obowiązków należy również przekazanie wiedzy dotyczącej obsługi przed i po sprzedażnej oraz budowanie odpowiednich praktyk zespołów w tym zakresie w całym regionie.
Paweł Wośko jest związany z firmą Brother od ponad 16 lat. Zaczynał w strukturach organizacji jako Technical Assistant i sukcesywnie piął się po szczeblach kariery. Od ponad 5 lat pełnił stanowisko Pre-Sales & Technical Service Manager. Po awansie Paweł Wośko, odpowiada za wsparcie techniczne działów sprzedaży oraz zarządzanie zespołem serwisowym w regionie CEE. Jego ważną rolą w organizacji jest również utrzymywanie relacji z klientami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi technicznej przed i po sprzedaży.
„Przez ponad 16 lat pracy w Brother zdobyłem cenną wiedzę o rozwiązaniach firmy oraz nieocenione doświadczenie w zarządzaniu serwisem technicznym. Mogłem obserwować, jak ewoluuje branża urządzeń drukujących, a wraz z nią potrzeby naszych klientów. Zdobytą wiedzę, mogę teraz wykorzystać w codziennej pracy oraz przekazać ją zespołom z regionu, aby oferować klientom najwyższą jakość usług i umacniać konkurencyjność Brother na rynku” – komentuje Paweł Wośko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager.
Jak Dyrektywa NIS 2 zmieni reguły gry w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego?
Innowacyjne oświetlenie drogowe Strado LED S od Lena Lighting w gminie Komorniki
SIGNIUS i MONDI rozpoczynają kolejny etap współpracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
Zgodnie z nową strategią Grupa PZU chce w ciągu kolejnych trzech lat skupić się na swoim głównym biznesie, czyli ubezpieczeniach, i jego cyfrowym ekosystemie, m.in. platformie mojePZU. Wśród priorytetów inwestycyjnych wymienia sektor zdrowotny, na który do 2027 roku przeznaczy 1 mld zł. Grupa zapowiada także większe zaangażowanie w transformację energetyczną kraju. Wszystko to w nowej, uproszczonej strukturze organizacyjnej.
Ochrona środowiska
Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną
Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.
Transport
W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić
Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.