PAYBACK GO: dołączają nowi partnerzy!
Wprowadzona w zeszłym roku do aplikacji PAYBACK funkcja PAYBACK GO cieszy się dużą popularnością. Uczestnicy Programu od listopada się w placówkach wybranych partnerów już ponad 600 tys. razy. Od kwietnia do PAYBACK GO dołączyli także PSB Mrówka i Maxi Zoo.
Funkcja PAYBACK GO umożliwia łatwy dostęp do oferty partnerów znajdujących się w promieniu 200 m od uczestnika Programu. PAYBACK GO działa w oparciu o geolokalizację: po uzyskaniu zgody na korzystanie z danych, w głównym oknie aplikacji wyświetla się intuicyjny box. Po kliknięciu uczestnik uzyskuje dostęp do kuponów, aktualnych promocji i innych materiałów związanych z daną marką.
Do tej pory partnerami objętymi PAYBACK GO były sklepy sieci Kaufland oraz stacje bp. Już w kwietniu do tego grona dołączają także placówki handlowe z materiałami remontowo-wykończeniowymi PSB Mrówka oraz sieć sklepów z artykułami dla zwierząt Maxi Zoo.
– PAYBACK GO to duże ułatwienie dla każdego uczestnika Programu, które w obecnej sytuacji pandemicznej okazuje się podwójnie istotne – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Każdemu sprzedawcy zależy, by zakupy przebiegały sprawnie, dlatego niezwykle ważny jest szybki dostęp uczestników do aktualnej oferty u możliwie jak największej liczby partnerów. Dzięki PAYBACK GO to proste: wystarczy jedno tapnięcie w aplikacji, by poznać aktualne promocje i najciekawsze oferty w najbliższej okolicy.
Wprowadzenie nowych partnerów w PAYBACK GO będzie promowane w Internecie oraz za pośrednictwem kanałów własnych PAYBACK (aplikacja mobilna i strona www.payback.pl).
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.