PAYBACK GO: dołączają nowi partnerzy!
Wprowadzona w zeszłym roku do aplikacji PAYBACK funkcja PAYBACK GO cieszy się dużą popularnością. Uczestnicy Programu od listopada się w placówkach wybranych partnerów już ponad 600 tys. razy. Od kwietnia do PAYBACK GO dołączyli także PSB Mrówka i Maxi Zoo.
Funkcja PAYBACK GO umożliwia łatwy dostęp do oferty partnerów znajdujących się w promieniu 200 m od uczestnika Programu. PAYBACK GO działa w oparciu o geolokalizację: po uzyskaniu zgody na korzystanie z danych, w głównym oknie aplikacji wyświetla się intuicyjny box. Po kliknięciu uczestnik uzyskuje dostęp do kuponów, aktualnych promocji i innych materiałów związanych z daną marką.
Do tej pory partnerami objętymi PAYBACK GO były sklepy sieci Kaufland oraz stacje bp. Już w kwietniu do tego grona dołączają także placówki handlowe z materiałami remontowo-wykończeniowymi PSB Mrówka oraz sieć sklepów z artykułami dla zwierząt Maxi Zoo.
– PAYBACK GO to duże ułatwienie dla każdego uczestnika Programu, które w obecnej sytuacji pandemicznej okazuje się podwójnie istotne – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z PAYBACK Polska. – Każdemu sprzedawcy zależy, by zakupy przebiegały sprawnie, dlatego niezwykle ważny jest szybki dostęp uczestników do aktualnej oferty u możliwie jak największej liczby partnerów. Dzięki PAYBACK GO to proste: wystarczy jedno tapnięcie w aplikacji, by poznać aktualne promocje i najciekawsze oferty w najbliższej okolicy.
Wprowadzenie nowych partnerów w PAYBACK GO będzie promowane w Internecie oraz za pośrednictwem kanałów własnych PAYBACK (aplikacja mobilna i strona www.payback.pl).

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.