Piotr Figarski nowym wiceprezesem zarządu Image Power
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
15 października rada nadzorcza Image Power S.A. powołała na nowego wiceprezesa Piotra Figarskiego, odpowiadającego m.in. za design gier spółki. Pierwsza produkcja Dieselpunk Wars zadebiutowała 19 listopada.
Piotr Figarski w spółce jest od początku jej istnienia. Zaczynał jako level designer (projektant poziomów), specjalizujący się w pracy na silnikach Unreal Engine i Unity. Z czasem jego zakres obowiązków rozszerzył się o quest design (projekty misji w grach) i game design (projektach gier w ujęciu całościowym). Obecnie Figarski prowadzi zespoły i nowe projekty. Stworzył GDD (Game Design Document) dla Ambulance Simulator, czuwając nad prawidłowym rozwojem gry. Nadzoruje także preprodukcje, tworzy scenariusze dla nowych trailerów, prowadzi firmowy Steam, zajmuję się marketingiem, przygotowuje tłumaczenia językowe, tworzy tutoriale na firmowy kanał na YouTube, a także prowadzi firmowe livestreamy.
Zdobył licencjat na kierunku orientalistyka na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją: koreanistyka. Przez kilka lat pracował jako wolontariusz na stronie gamereplays.org, a na przełomie 2009 i 2010 roku został jej administratorem. W Amplitude Studios był asystentem przy tworzeniu gier, w tym m.in. Endless Legend i Endless Space 2.
Chcę budować silną pozycję spółki Image Power, tak aby była rozpoznawana jako producent i wydawca, który realizuje atrakcyjne gry wysokiej jakości. W planach jest powiększenie zespołu o kolejnych doświadczonych deweloperów oraz stworzenie wewnętrznego narzędzia, które znacznie przyspieszy proces tworzenia nowych gier – mówi Piotr Figarski, nowy wiceprezes Image Power.
Pierwsza autorska gra spółki – Dieselpunk Wars – zadebiutowała 19 listopada. Pod nadzorem Figarskiego, Image Power podpisało umowę z firmą HeartBeat Interactive Entertainment Ltd., która wyda grę na rynku chińskim.
Spółka w tym tygodniu przeprowadzi ostatnią prywatną emisję serii E, przed planowanym debiutem na NewConnect w pierwszym kwartale 2021 roku. Ostatnia emisja odbyła się w lutym br. przy wycenie 30 mln zł.
Świętuj z nami 20 lat laptopów MSI we Wrocławiu! Poznaj historię, zobacz przyszł
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
Rynek inteligentnych obrączek rocznie rośnie nawet o 44 proc. Premiera Bemi Revo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji. Potrzebne są działania zapobiegające niewłaściwemu jej wykorzystaniu
O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo, stąd postulat, by uczestnicy rynku składali przysięgę na wzór przysięgi Hipokratesa. Zgodnie z nią mieliby dbać o to, by zastosowania technologii miały wymiar etyczny. Zdaniem ekspertów potrzebnych jest też więcej szczegółowych regulacji.
Bankowość
Zapóźnienie w transformacji może obniżyć konkurencyjność całej gospodarki. Konieczne przyjęcie ustawy o ochronie klimatu
– Biznes jest gotowy na Fit for 55 i co ciekawe, banki też są na to gotowe. Natomiast niegotowe są polskie regulacje i polska energetyka. Tym, co jest nam teraz w Polsce potrzebne, są dobre strategie i dobre planowanie – ocenia Ilona Jędrasik, nowa prezes zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Jak wskazuje, polska energetyka musi zdecydowanie przyspieszyć z transformacją w kierunku odnawialnych źródeł, ponieważ w scenariuszu business as usual konsekwencją może być spadek konkurencyjności całej krajowej gospodarki.
Transport
CPK nadal pod znakiem zapytania. Wyzwaniem jest nie tylko budowa lotniska, ale także sieci kolejowej
Centralny Port Komunikacyjny (CPK) pod znakiem zapytania. Nowy rząd wciąż przeprowadza audyty. Budowa, zapowiadana jako największe przedsięwzięcie infrastrukturalne w historii, to nie tylko plan potężnego lotniska między Warszawą a Łodzią, ale także obejmująca cały kraj przebudowa sieci kolejowej. – Powinniśmy obniżać temperaturę sporu wokół Centralnego Portu Komunikacyjnego i przechodzić do konkretnych, bardziej operacyjnych decyzji – ocenia Michał Litwin dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.