Komunikaty PR

Plot Twist zdradza nowe szczegóły o The Last Case of Benedict Fox

2023-03-24  |  11:00
Biuro prasowe

Kampania promocyjna The Last Case of Benedict Fox wchodzi w coraz dynamiczniejszy etap. Spółka na Future Games Show Spring Showcase udostępniła nowy trailer najbardziej oczekiwanej gry na Xbox-a. Gra jest już w ostatnim etapie produkcyjnym i notuje stały wzrost wishlisty. Premiera tytułu zaplanowana jest na 27 kwietnia na platformach Xbox Series X|S, Xbox One i PC. Wcześniej Plot Twist chce zadebiutować na NewConnect. Wydawcą gry jest Rogue Games.

– Jesteśmy już w ostatnim etapie pracy nad The Last Case of Benedict Fox, nie możemy doczekać się premiery i w pełni rozumiemy czekających graczy. Kolejny trailer pokazuje nowe lokalizacje, przeciwników i fragmenty historii. Czuję, że gracze będą zadowoleni z naszej produkcji – mówi Paweł Czapla, prezes Plot Twist. – Jestem spokojny jeśli chodzi o premierę, w czasie demo gry uzyskaliśmy wiele pozytywnych komentarzy,  kiedy jesteśmy na wydarzeniach, to gracze odzywają się do nas z miłymi słowami. Wiemy, że demo gry udostępnione podczas STEAM Next Fest pozostawiło niedosyt i rozbudziło ciekawość graczy, jednak premierę widać na horyzoncie, już 27 kwietnia! – dodaje Paweł Czapla.

Future Games Show Spring Showcase to jedna z najważniejszych imprez dla branży gier, na której będzie można zobaczyć ponad 50 gier. Plot Twist od 2022 roku bierze udział w kluczowych wydarzeniach, na których promuje swoją produkcję. Plot Twist wziął udział m.in. w Gamescom Opening Night, na targach PAX West w Seattle, EGX London, Poznań Game Arena 2022, Paris Games Week, festiwalu STEAM Next Fest, a ostatnio także na IGN Fan Fest 2023. Podczas kluczowych wydarzeń spółka była oficjalnym partnerem TikToka, a grę miała okazję promować na stoisku Microsoftu.

Historia The Last Case of Benedict Fox rozgrywa się w 1925 roku w Bostonie. Samozwańczy detektyw Benedict Fox, wraz ze swoim demonicznym towarzyszem musi rozwikłać zagadkę morderstwa. Rozgrywka odbędzie się na płaszczyźnie świata realnego i nadprzyrodzonego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.