Polska premiera nowej na europejskim rynku marki wearable – Kieslect
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Na polski rynek wchodzi nowa marka urządzeń wearable – Kieslect. Polska jest pierwszym rynkiem europejskim, na którym dostępne są smartwatche tej firmy, a jej wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju jest 4cv Mobile. Produkty Kieslect dostępne są już w ponad 7,5 tys. punktów sprzedaży w 68 krajach świata, a liczba ich użytkowników przekroczyła 12 mln osób. Na polskim rynku dostępne są już pierwsze modele z portfolio marki: Lora 2 oraz KS Pro.
Smartwatch Kieslect Lora 2 ma baterię o pojemności 210 mAh, która po pełnym naładowaniu pozwala na 5 dni użytkowania urządzenia. Okrągła koperta wykonana jest z wysokiej jakości aluminium, a wyświetlacz 1.3 cala ma rozdzielczość 360x360. Smartwatch wyróżnia nowoczesny design, pastelowe kolory oraz oryginalny, charakterystyczna dla urządzeń tej marki silikonowy pasek. Model Lora 2 jest już dostępny w cenie 437 zł w kolorach złotym, fioletowym oraz różowym.
Kieslect KS Pro posiada akumulator o pojemności 300 mAh, co umożliwia korzystanie z niego przez 7 dni na jednym ładowaniu. Jego prostokątna koperta jest wykonana z metalu, natomiast duży wyświetlacz o rozmiarze 2.01 cala ma rozdzielczość 410x502. Urządzenie posiada ochronę IP68, dzięki czemu jest odporne na działanie wody i pyłów, a dodatkowo możliwe jest używanie go niemal w każdych warunkach, także podczas uprawiania sportów wodnych. Model KS Pro w wersji ze srebrną kopertą oraz granatowym paskiem dostępny jest w cenie 592 zł.
Oba modele korzystają z komunikacji Bluetooth w standardzie 5.2, posiadają wiele trybów sportowych, m.in. tenis, jogę, bieganie i taniec oraz funkcję krokomierza. Dodatkowo smartwatche Kieslect wyposażono w narzędzia monitorowania podstawowych parametrów zdrowotnych oraz jakości i długości snu. Ekrany urządzeń zabezpieczone są szkłem hartowanym.
Według prognoz światowy rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Natomiast do 2027 roku osiągnie on wartość 84 mld dolarów.
O 4cv Mobile: Spółka 4cv już od 2001 r. z powodzeniem działa na rynku nowych technologii. 4cv Mobile jest również wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim deskorolek elektrycznych i akcesoriów renomowanej marki Kawasaki, Jeep i Fiat-500, jak również nawigacji uznanego niemieckiego producenta – firmy Becker. Spółka wprowadziła na polski rynek inteligentne zegarki marki BEMI i TicWatch. W zakresie obsługi posprzedażowej najważniejszym elementem aktywności firmy jest oficjalne centrum serwisowe Samsunga. Od 2020 roku firma 4cv Mobile jest również oficjalnym dystrybutorem produktów AGD hiszpańskiego producenta Cecotec, a od 2022 roku także sprzętu RTV marki Niceboy. Marki własne 4cv to Rider oraz Inoly.
www.4cv.pl
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.