Polski oddział Majorel z Avaya Remote Agent
Solski Communications
Pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jdunin-keplicz|solskipr.pl| |jdunin-keplicz|solskipr.pl
+ 48 501 132 395
www.solskipr.pl
Pandemia COVID-19 wymusiła konieczność izolacji społecznej i zmiany sposobu pracy przedsiębiorstw. W szczególnej sytuacji znalazły się firmy oferujące telefoniczną obsługę klienta. Z jednej strony, musiały one sprostać zwiększonemu obciążeniu, a z drugiej – należało zapewnić ich pracownikom odpowiedni poziom bezpieczeństwa epidemicznego poprzez umożliwienie zdalnej pracy przy zachowaniu pełnej ciągłości obsługi. Tymczasem wdrożenie nowego sposobu pracy przy pełnym zachowaniu wymagań dotyczących bezpieczeństwa i poufności jest zadaniem bardzo złożonym, a przy tym przedsiębiorstwa miały na jego wykonanie bardzo niewiele czasu.
Z pomocą przyszła firma Avaya, która udostępniła swoim klientom bezpłatną, 90-dniową licencję rozwiązania Avaya Remote Agent, które umożliwia agentom contact center pracę zdalną.
Dzięki wykorzystaniu Avaya Remote Agent przygotowanie contact center do współpracy z agentami pracującymi zdalnie zajmuje zaledwie kilka dni, przy zachowaniu pełnej zgodności z wymogami prawnymi i branżowymi, oraz wdrożenie agentów do nowego sposobu pracy. Zmiana sposobu pracy może być przy tym przeprowadzona płynnie, bez wpływu na ciągłość i jakość obsługi klienta oraz wydajność pracy agentów, a przy tym przy zachowaniu pełnej kontroli ze strony kadry zarządczej. Dzięki udostępnieniu bezpłatnej licencji Avaya w ciągu zaledwie kilku tygodni ułatwiła przejście w tryb pracy zdalnej i ochronę zdrowia ponad 200 000 agentów, zatrudnionych w firmach na całym świecie.
Zachowanie ciągłości pracy i procesów biznesowych oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów są kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Rozwiązanie Avaya Remote Agent odgrywa tu istotną rolę, umożliwiając szybkie wdrożenie zdalnej pracy agentów contact center. Dzięki temu możliwe jest utrzymanie nieprzerwanego dialogu pomiędzy przedsiębiorstwem a klientami. Ponadto w obecnej sytuacji epidemiologicznej rozwiązanie pomaga dbać o zdrowie pracowników i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.
Wśród przedsiębiorstw, które zdecydowały się na wdrożenie zdalnej pracy agentów contact center był polski oddział Majorel, niemieckiego koncernu świadczącego usługi z zakresu obsługi i zarządzania doświadczeniami klientów. Majorel działa w 28 krajach i zatrudnia ponad 48 tys. pracowników.
Praktycznie z dnia na dzień musieliśmy zadbać o bezpieczeństwo kilkuset konsultantów, umożliwiając im pracę z domów, przy równoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy naszego call center. Rozwiązanie Avaya Remote Agent zapewniło stabilne funkcjonowanie firmy i zagwarantowanie ciągłości obsługi naszych klientów, dla których realizujemy tysiące zgłoszeń miesięcznie - powiedział Krzysztof Kopera, architekt systemów Contact Center z firmy Majorel Polska.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.