Komunikaty PR

Polski zespół międzynarodowej firmy IT SOFTSWISS zwiększył się o 98 procent

2023-12-20  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS podsumowała wyniki trzeciego roku działalności na polskim rynku. Pozycja globalnego producenta oprogramowania została dodatkowo wzmocniona w ramach lokalnego sektora IT dzięki zwiększeniu liczby pracowników i rozbudowie lokalnych centrów rozwoju. W minionym roku polski zespół zwiększył się prawie dwukrotnie i obecnie liczy 450 osób - wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem stanowi 98%.

W Poznaniu z powodzeniem już od kilku lat działa pierwsze polskie centrum rozwoju, a wiosną tego roku SOFTSWISS świętował otwarcie nowego biura w prestiżowej biznesowej dzielnicy Warszawy, umacniając tym samym swoją obecność w stołecznym hubie IT. W komfortowych warunkach biurowych pracują specjaliści zarówno z działów technicznych, jak i serwisowych, którzy zajmują się tworzeniem i promocją produktów technologicznych. W październiku 2023 r. SOFTSWISS przeniósł swoją działalność do komplesku  biznesowego NOWY RYNEK w Poznaniu.

W bieżącym roku przedsiębiorstwo SOFTSWISS ogłosiło się marką odpowiedzialną społecznie. Jeden z kluczowych projektów w tym zakresie miał miejsce w okresie letnim. Zdając sobie sprawę z dużej liczby specjalistów IT, którzy w ciągu ostatnich kilku lat wybrali Polskę jako kraj do życia i pracy, pojawił się pomysł, aby zjednoczyć lokalną społeczność migrantów IT i pomóc im łatwiej przystosować się do nowego miejsca. Tak narodził się zakrojony na szeroką skalę projekt "Smart City Walks with SOFTSWISS". Była to seria interaktywnych dwugodzinnych wycieczek, które odbywały się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu przez całe lato. Dzięki poznawaniu historii i kultury najważniejszych miast, firmie SOFTSWISS udało się sprawić, że ponad 500 profesjonalistów IT, a także ich rodziny i przyjaciele, poczuli się prawdziwą częścią lokalnych środowisk w całej Polsce.

Wśród działań firmy pojawiło się również wspieranie globalnych inicjatyw prozdrowotnych – zarówno wśród kobiet, jak również mężczyzn. Warto zauważyć, że skład zespołu SOFTSWISS w kwestiach równości płci wyraźnie różni się od innych w sferze iGaming – na całym świecie pracuje tu ponad 1700 osób, a stosunek kobiet do mężczyzn wynosi około 50/50.

W październiku międzynarodowy deweloper dołączył do globalnego ruchu przeciwko rakowi piersi o nazwie Pink October. Zorganizowano stream online dla pracownic z onkologiem, mammologiem i członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Onkologów Medycznych (ESMO), który opowiadał o profilaktyce raka piersi. Z myślą o żeńskiej części zespołu firma zwróciła koszty wykonania badania USG piersi lub mammografii.

W listopadzie SOFTSWISS wsparł coroczną kampanię Fundacji Movember. Pracownicy z różnych działów wzięli udział w wyzwaniu zapuszczenia wąsów i brody, aby zwrócić uwagę na problematykę nowotworu prostaty, a także w wyzwaniu MOVEmber Step, czyli rywalizacji w liczbie pokonanych kroków. Dzięki akcji wspólnie przeszli i przebiegli ponad 12 000 kilometrów w ciągu miesiąca. Wszyscy uczestnicy międzynarodowej kampanii mogli również uzyskać odpowiedzi na swoje pytania od urologa i androloga.

– Trzy lata zrównoważonego rozwoju i wzrostu na polskim rynku to poważny wynik dla SOFTSWISS jako międzynarodowej firmy IT, która wybrała Polskę na miejsce życia i pracy swoich pracowników. Jesteśmy dumni, że w tym roku udało nam się zaistnieć w branży IT nie tylko w zakresie rozwoju innowacyjnych produktów, ale także poprzez pokazanie się w roli marki wspierającej globalne inicjatywy społeczne. tym samym kierując się naszymi wartościami i dbając o naszych pracowników – mówi Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS. – Podstawą naszego sukcesu są ludzie i to dzięki nim możemy notować tak dynamiczny rozwój w Polsce, a także myśleć o dalszym rozkwicie. Osoby poszukujące pracy postrzegają nas jako wiarygodną, międzynarodową firmę informatyczną, jednocześnie aspirując do tego, by stać się częścią naszego zespołu. Oznacza to, że idziemy w dobrym kierunku i będziemy nadal umacniać naszą pozycję na lokalnym rynku, zatrudniając coraz więcej lokalnych specjalistów.


INFORMACJA

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Gruzji, na Malcie i Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS opracowuje innowacyjne oprogramowanie iGaming w obszarze kasyn on-line i platform gamingowych. Firma działa jako międzynarodowy software house, a dzięki ciągłemu rozwojowi otwiera nowe centra programistyczne, tworząc miejsca pracy dla specjalistów IT na całym świecie.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Workplace of the Year”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2023 roku zespół SOFTSWISS zdobył 10 różnych nagród iGaming, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year i Best Marketing Campaign.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.