Komunikaty PR

Polski zespół międzynarodowej firmy IT SOFTSWISS zwiększył się o 98 procent

2023-12-20  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS podsumowała wyniki trzeciego roku działalności na polskim rynku. Pozycja globalnego producenta oprogramowania została dodatkowo wzmocniona w ramach lokalnego sektora IT dzięki zwiększeniu liczby pracowników i rozbudowie lokalnych centrów rozwoju. W minionym roku polski zespół zwiększył się prawie dwukrotnie i obecnie liczy 450 osób - wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem stanowi 98%.

W Poznaniu z powodzeniem już od kilku lat działa pierwsze polskie centrum rozwoju, a wiosną tego roku SOFTSWISS świętował otwarcie nowego biura w prestiżowej biznesowej dzielnicy Warszawy, umacniając tym samym swoją obecność w stołecznym hubie IT. W komfortowych warunkach biurowych pracują specjaliści zarówno z działów technicznych, jak i serwisowych, którzy zajmują się tworzeniem i promocją produktów technologicznych. W październiku 2023 r. SOFTSWISS przeniósł swoją działalność do komplesku  biznesowego NOWY RYNEK w Poznaniu.

W bieżącym roku przedsiębiorstwo SOFTSWISS ogłosiło się marką odpowiedzialną społecznie. Jeden z kluczowych projektów w tym zakresie miał miejsce w okresie letnim. Zdając sobie sprawę z dużej liczby specjalistów IT, którzy w ciągu ostatnich kilku lat wybrali Polskę jako kraj do życia i pracy, pojawił się pomysł, aby zjednoczyć lokalną społeczność migrantów IT i pomóc im łatwiej przystosować się do nowego miejsca. Tak narodził się zakrojony na szeroką skalę projekt "Smart City Walks with SOFTSWISS". Była to seria interaktywnych dwugodzinnych wycieczek, które odbywały się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu przez całe lato. Dzięki poznawaniu historii i kultury najważniejszych miast, firmie SOFTSWISS udało się sprawić, że ponad 500 profesjonalistów IT, a także ich rodziny i przyjaciele, poczuli się prawdziwą częścią lokalnych środowisk w całej Polsce.

Wśród działań firmy pojawiło się również wspieranie globalnych inicjatyw prozdrowotnych – zarówno wśród kobiet, jak również mężczyzn. Warto zauważyć, że skład zespołu SOFTSWISS w kwestiach równości płci wyraźnie różni się od innych w sferze iGaming – na całym świecie pracuje tu ponad 1700 osób, a stosunek kobiet do mężczyzn wynosi około 50/50.

W październiku międzynarodowy deweloper dołączył do globalnego ruchu przeciwko rakowi piersi o nazwie Pink October. Zorganizowano stream online dla pracownic z onkologiem, mammologiem i członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Onkologów Medycznych (ESMO), który opowiadał o profilaktyce raka piersi. Z myślą o żeńskiej części zespołu firma zwróciła koszty wykonania badania USG piersi lub mammografii.

W listopadzie SOFTSWISS wsparł coroczną kampanię Fundacji Movember. Pracownicy z różnych działów wzięli udział w wyzwaniu zapuszczenia wąsów i brody, aby zwrócić uwagę na problematykę nowotworu prostaty, a także w wyzwaniu MOVEmber Step, czyli rywalizacji w liczbie pokonanych kroków. Dzięki akcji wspólnie przeszli i przebiegli ponad 12 000 kilometrów w ciągu miesiąca. Wszyscy uczestnicy międzynarodowej kampanii mogli również uzyskać odpowiedzi na swoje pytania od urologa i androloga.

– Trzy lata zrównoważonego rozwoju i wzrostu na polskim rynku to poważny wynik dla SOFTSWISS jako międzynarodowej firmy IT, która wybrała Polskę na miejsce życia i pracy swoich pracowników. Jesteśmy dumni, że w tym roku udało nam się zaistnieć w branży IT nie tylko w zakresie rozwoju innowacyjnych produktów, ale także poprzez pokazanie się w roli marki wspierającej globalne inicjatywy społeczne. tym samym kierując się naszymi wartościami i dbając o naszych pracowników – mówi Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS. – Podstawą naszego sukcesu są ludzie i to dzięki nim możemy notować tak dynamiczny rozwój w Polsce, a także myśleć o dalszym rozkwicie. Osoby poszukujące pracy postrzegają nas jako wiarygodną, międzynarodową firmę informatyczną, jednocześnie aspirując do tego, by stać się częścią naszego zespołu. Oznacza to, że idziemy w dobrym kierunku i będziemy nadal umacniać naszą pozycję na lokalnym rynku, zatrudniając coraz więcej lokalnych specjalistów.


INFORMACJA

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Gruzji, na Malcie i Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS opracowuje innowacyjne oprogramowanie iGaming w obszarze kasyn on-line i platform gamingowych. Firma działa jako międzynarodowy software house, a dzięki ciągłemu rozwojowi otwiera nowe centra programistyczne, tworząc miejsca pracy dla specjalistów IT na całym świecie.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Workplace of the Year”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2023 roku zespół SOFTSWISS zdobył 10 różnych nagród iGaming, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year i Best Marketing Campaign.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.