Komunikaty PR

Polski zespół międzynarodowej firmy IT SOFTSWISS zwiększył się o 98 procent

2023-12-20  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS podsumowała wyniki trzeciego roku działalności na polskim rynku. Pozycja globalnego producenta oprogramowania została dodatkowo wzmocniona w ramach lokalnego sektora IT dzięki zwiększeniu liczby pracowników i rozbudowie lokalnych centrów rozwoju. W minionym roku polski zespół zwiększył się prawie dwukrotnie i obecnie liczy 450 osób - wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem stanowi 98%.

W Poznaniu z powodzeniem już od kilku lat działa pierwsze polskie centrum rozwoju, a wiosną tego roku SOFTSWISS świętował otwarcie nowego biura w prestiżowej biznesowej dzielnicy Warszawy, umacniając tym samym swoją obecność w stołecznym hubie IT. W komfortowych warunkach biurowych pracują specjaliści zarówno z działów technicznych, jak i serwisowych, którzy zajmują się tworzeniem i promocją produktów technologicznych. W październiku 2023 r. SOFTSWISS przeniósł swoją działalność do komplesku  biznesowego NOWY RYNEK w Poznaniu.

W bieżącym roku przedsiębiorstwo SOFTSWISS ogłosiło się marką odpowiedzialną społecznie. Jeden z kluczowych projektów w tym zakresie miał miejsce w okresie letnim. Zdając sobie sprawę z dużej liczby specjalistów IT, którzy w ciągu ostatnich kilku lat wybrali Polskę jako kraj do życia i pracy, pojawił się pomysł, aby zjednoczyć lokalną społeczność migrantów IT i pomóc im łatwiej przystosować się do nowego miejsca. Tak narodził się zakrojony na szeroką skalę projekt "Smart City Walks with SOFTSWISS". Była to seria interaktywnych dwugodzinnych wycieczek, które odbywały się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu przez całe lato. Dzięki poznawaniu historii i kultury najważniejszych miast, firmie SOFTSWISS udało się sprawić, że ponad 500 profesjonalistów IT, a także ich rodziny i przyjaciele, poczuli się prawdziwą częścią lokalnych środowisk w całej Polsce.

Wśród działań firmy pojawiło się również wspieranie globalnych inicjatyw prozdrowotnych – zarówno wśród kobiet, jak również mężczyzn. Warto zauważyć, że skład zespołu SOFTSWISS w kwestiach równości płci wyraźnie różni się od innych w sferze iGaming – na całym świecie pracuje tu ponad 1700 osób, a stosunek kobiet do mężczyzn wynosi około 50/50.

W październiku międzynarodowy deweloper dołączył do globalnego ruchu przeciwko rakowi piersi o nazwie Pink October. Zorganizowano stream online dla pracownic z onkologiem, mammologiem i członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Onkologów Medycznych (ESMO), który opowiadał o profilaktyce raka piersi. Z myślą o żeńskiej części zespołu firma zwróciła koszty wykonania badania USG piersi lub mammografii.

W listopadzie SOFTSWISS wsparł coroczną kampanię Fundacji Movember. Pracownicy z różnych działów wzięli udział w wyzwaniu zapuszczenia wąsów i brody, aby zwrócić uwagę na problematykę nowotworu prostaty, a także w wyzwaniu MOVEmber Step, czyli rywalizacji w liczbie pokonanych kroków. Dzięki akcji wspólnie przeszli i przebiegli ponad 12 000 kilometrów w ciągu miesiąca. Wszyscy uczestnicy międzynarodowej kampanii mogli również uzyskać odpowiedzi na swoje pytania od urologa i androloga.

– Trzy lata zrównoważonego rozwoju i wzrostu na polskim rynku to poważny wynik dla SOFTSWISS jako międzynarodowej firmy IT, która wybrała Polskę na miejsce życia i pracy swoich pracowników. Jesteśmy dumni, że w tym roku udało nam się zaistnieć w branży IT nie tylko w zakresie rozwoju innowacyjnych produktów, ale także poprzez pokazanie się w roli marki wspierającej globalne inicjatywy społeczne. tym samym kierując się naszymi wartościami i dbając o naszych pracowników – mówi Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS. – Podstawą naszego sukcesu są ludzie i to dzięki nim możemy notować tak dynamiczny rozwój w Polsce, a także myśleć o dalszym rozkwicie. Osoby poszukujące pracy postrzegają nas jako wiarygodną, międzynarodową firmę informatyczną, jednocześnie aspirując do tego, by stać się częścią naszego zespołu. Oznacza to, że idziemy w dobrym kierunku i będziemy nadal umacniać naszą pozycję na lokalnym rynku, zatrudniając coraz więcej lokalnych specjalistów.


INFORMACJA

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Gruzji, na Malcie i Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS opracowuje innowacyjne oprogramowanie iGaming w obszarze kasyn on-line i platform gamingowych. Firma działa jako międzynarodowy software house, a dzięki ciągłemu rozwojowi otwiera nowe centra programistyczne, tworząc miejsca pracy dla specjalistów IT na całym świecie.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Workplace of the Year”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2023 roku zespół SOFTSWISS zdobył 10 różnych nagród iGaming, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year i Best Marketing Campaign.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-24 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.