Komunikaty PR

Poprawa jakości powietrza dzięki zaawansowanej technologii oczyszczania nanoe™ X

2020-05-21  |  13:00
Biuro prasowe

Wiosna to okres szczególnie dokuczliwy dla osób cierpiących na alergie, a nadwrażliwość na pyłki – jak wynika z badań przeprowadzanych przez UCB Institute of Allergy – jest najczęstszą przyczyną sezonowej choroby układu oddechowego w Europie. W odpowiedzi na to Panasonic stworzył rozwiązanie, które pomaga ograniczyć dolegliwości związane z ekspozycją na wiosenne pyłki poprzez zastosowanie innowacyjnej technologii nanoe™ X w swoich klimatyzatorach. Technologia zaprojektowana jest tak, aby w klimatyzowanym pomieszczeniu dezaktywować pyłki i alergeny najczęściej występujące w powietrzu w okresie wiosennym. Ponadto system oczyszczający nanoe™ X hamuje rozwój niektórych bakterii i wirusów nawet o 99.9%.

nanoe™ X firmy Panasonic działa poprzez generowanie rodników hydroksylowych (OH) zamkniętych w nanocząsteczkach wody, w celu zapewnienia czystszego powietrza. Skuteczność inhibicji wirusów oraz bakterii wynika z ogromnej ilości wyprodukowanych cząstek OH, system może generować 4,800 miliardów nanocząsteczek na sekundę. OH utlenia cząsteczki organiczne i bakterie w atmosferze, skutecznie hamując ich rozwój w powietrzu, co sprawia, że jest ono znacznie bezpieczniejsze dla organizmu ludzkiego. Wyższe stężenie rodników OH oznacza większą redukcję zanieczyszczeń, co zapewnia znacznie czystsze powietrze.

Technologia jest na tyle zaawansowana, że działa nawet wtedy, gdy klimatyzator nie pracuje w trybie ogrzewania lub chłodzenia. Usuwa z powietrza pyłki, zanieczyszczenia, grzyby, wirusy, a nawet dym papierosowy, zapewniając ekonomiczne rozwiązanie przez cały rok. Zmniejsza również intensywność nieprzyjemnych zapachów w pomieszczeniu wraz z rozprzestrzenianiem się pleśni i bakterii. Cząsteczki nanoe™ X są na tyle małe, że mogą również przenikać przez tkaniny i odzież w celu zahamowania zebranych na niej pyłków, pleśni i zapachów.

nanoe™ X jest standardowo stosowany w urządzeniach klimatyzacyjnych firmy Panasonic z serii Etherea do użytku domowego oraz w jednostkach podłogowych. Technologia ta jest również dostępna w ofercie klimatyzatorów do zastosowań komercyjnych Panasonic, jako funkcja opcjonalna w jednostkach kasetonowych 90:90 i zostanie włączona do kilku nowych urządzeń wewnętrznych w ciągu roku.

Więcej informacji na temat tego, które z rozwiązań wykorzystują tę technologię, a także innych korzyści z niej wynikających, można znaleźć na stronie www.aircon.panasonic.eu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.