Komunikaty PR

Poprawa jakości powietrza dzięki zaawansowanej technologii oczyszczania nanoe™ X

2020-05-21  |  13:00
Biuro prasowe

Wiosna to okres szczególnie dokuczliwy dla osób cierpiących na alergie, a nadwrażliwość na pyłki – jak wynika z badań przeprowadzanych przez UCB Institute of Allergy – jest najczęstszą przyczyną sezonowej choroby układu oddechowego w Europie. W odpowiedzi na to Panasonic stworzył rozwiązanie, które pomaga ograniczyć dolegliwości związane z ekspozycją na wiosenne pyłki poprzez zastosowanie innowacyjnej technologii nanoe™ X w swoich klimatyzatorach. Technologia zaprojektowana jest tak, aby w klimatyzowanym pomieszczeniu dezaktywować pyłki i alergeny najczęściej występujące w powietrzu w okresie wiosennym. Ponadto system oczyszczający nanoe™ X hamuje rozwój niektórych bakterii i wirusów nawet o 99.9%.

nanoe™ X firmy Panasonic działa poprzez generowanie rodników hydroksylowych (OH) zamkniętych w nanocząsteczkach wody, w celu zapewnienia czystszego powietrza. Skuteczność inhibicji wirusów oraz bakterii wynika z ogromnej ilości wyprodukowanych cząstek OH, system może generować 4,800 miliardów nanocząsteczek na sekundę. OH utlenia cząsteczki organiczne i bakterie w atmosferze, skutecznie hamując ich rozwój w powietrzu, co sprawia, że jest ono znacznie bezpieczniejsze dla organizmu ludzkiego. Wyższe stężenie rodników OH oznacza większą redukcję zanieczyszczeń, co zapewnia znacznie czystsze powietrze.

Technologia jest na tyle zaawansowana, że działa nawet wtedy, gdy klimatyzator nie pracuje w trybie ogrzewania lub chłodzenia. Usuwa z powietrza pyłki, zanieczyszczenia, grzyby, wirusy, a nawet dym papierosowy, zapewniając ekonomiczne rozwiązanie przez cały rok. Zmniejsza również intensywność nieprzyjemnych zapachów w pomieszczeniu wraz z rozprzestrzenianiem się pleśni i bakterii. Cząsteczki nanoe™ X są na tyle małe, że mogą również przenikać przez tkaniny i odzież w celu zahamowania zebranych na niej pyłków, pleśni i zapachów.

nanoe™ X jest standardowo stosowany w urządzeniach klimatyzacyjnych firmy Panasonic z serii Etherea do użytku domowego oraz w jednostkach podłogowych. Technologia ta jest również dostępna w ofercie klimatyzatorów do zastosowań komercyjnych Panasonic, jako funkcja opcjonalna w jednostkach kasetonowych 90:90 i zostanie włączona do kilku nowych urządzeń wewnętrznych w ciągu roku.

Więcej informacji na temat tego, które z rozwiązań wykorzystują tę technologię, a także innych korzyści z niej wynikających, można znaleźć na stronie www.aircon.panasonic.eu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.